Skravletråd lag Tulipan

Gleder meg til å komme i gang med ny utfordring i morgen :) Håper resten av laget er klar for en ny uke også:D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hva er ukas mål jenter?:) mitt er å komme meg under 61 og gjøre alle fire forskjellige øvelsene i challangen hver dag:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Jeg vil ned minst 0,5 kg og helst 1 kg og satser på to øvelser på challengen og ut på trilletur. I tillegg blir det 4 dager på treningsstudio med spinn og styrke :) Satser på mange poeng på utfordringen denne uka og det håper jeg alle gjør :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir nok ikke så mye poeng fra meg denne uka, fordi jeg trener inne stort sett. Ganske kjipt siden jeg trener såpass mye. Men sånn er det :-\ Håper dere andre løper/går mye ute da :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Åååå jeg sliter så med å holde meg unna brøøøød!!!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Åh, så meg i speilet i dag, og syns allerede jeg ser endring! Så lite som skal til! :D Supermotivert! :D Hvordan går det med dere andre?
 
Ser litt endring på magen allerede! Og puppene er slappere enn aldri før :p Ikke noe mer veknedgang siden fredag foreløpig, men gikk jo ned så mye da at kroppen tviholder vel :p Men det er bare å holde koken folkens! :D Jeg er motivert til tusen! Håpa å komme under 86 denne uka, men det spørs om det går ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hvordan går det, damer? :-D
Går bare bra her. Vært ute å gått tur og nå skal jeg gjennomføre challengen:) Prøver på full pott resten av uka på utfordringen;) Hvordan går det med deg?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Går bare bra her. Vært ute å gått tur og nå skal jeg gjennomføre challengen:) Prøver på full pott resten av uka på utfordringen;) Hvordan går det med deg?


Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra!! :D Gjennomfører utfordringen :D
 
Denne uka går det ikke så bra her. Syke unger ødelegger alt :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikke her heller, altså jeg trener en god del, men den utfordringregelen ble litt rar synes jeg :p Også har jeg spist så masse denne uka, vært såååå sulten!!! hehe
 
Hvis dåke vinner utfordringen denne uka, så får dåke lage den akkuratt sånn dåke vil ha den til neste uke :) så det e bare å sanke poeng sånn på tampen av uka :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei :)
Har bare igjen å pynte skolebrødene, så skal de i fryseren :)

Jeg kjørte bort til skauen og gikk en times tur med bikkjene mens bolledeigen hevet.
Nå er jeg ferdig med utfordringen for i dag også, digg :)

Snart spise noe, dusje og legge meg vel.

I morgen etter jobb kommer pappa, dama hans, broren min som ble 3 år i dag og bestemor, så da bestiller vi no pizza bare, kjøper meg ruccola salat ved siden av tenker jeg.

Må ut i lunsjen i morgen å finne salat, sko til unga og gave til lillebror :)

Skal bli så godt når lørdagskvelden kommer!!

Er det mange fra vårt lag som er med på utfordringen ?
 
Back
Topp