Skravletråd lag Tulipan

Tror hvertfall jeg går ned..jippi for omgangssyke!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
God bedring :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Var ute en spontantur på fredag, og er fortsatt fyllesyk :P Så det blir ikke noe drikking på en stund hvertfall! :) Ellers holder jeg meg til bra mat (kanskje litt for lite, men jeg klarer ikke spise noe særlig om dagen) Har akkurat tatt meg en halvtimes joggetur :)
Telles forresten jobb som trening? Jobber på sykehus og går mesteparten av dagen.. Men det blir jo ikke akkurat noe høypuls trening ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tror hvertfall jeg går ned..jippi for omgangssyke!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
God bedring, håper du blir fort bra igjen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var ute en spontantur på fredag, og er fortsatt fyllesyk :P Så det blir ikke noe drikking på en stund hvertfall! :) Ellers holder jeg meg til bra mat (kanskje litt for lite, men jeg klarer ikke spise noe særlig om dagen) Har akkurat tatt meg en halvtimes joggetur :)
Telles forresten jobb som trening? Jobber på sykehus og går mesteparten av dagen.. Men det blir jo ikke akkurat noe høypuls trening ;)

Nei, det telles desverre ikke som trening :)

Dette har vært en slitsom dag haha, trur det blir senga tidlig!!

Planen min er å trene før jobb og etter jobb på man-ons og fre. ( jobber på treningsenter). Og ha langkjøring tirsdag, og litt kortere ( ca 5 km) på torsdager. Lør-søn er fri!

Men i dag ble det en kjapp kondis økt på mårrån før jobb, og 40 min etter jobb. Også var jeg med på en 2 * 30 min styrketime midt på dagen. Den er så jævlig hehe, det er Pt`n på jobben som har timen og den er rimelig hard !

Så nå er minsta i seng, ei litt større som snart er i seng så da blir det nok kvelden på oss og . Bare ut en liten gåtur med bikkjene først. Gjeeeeeeeeesp!!! :)

Planen min er å trene før jobb og etter jobb på man-ons og fre. ( jobber på treningsenter). Og ha langkjøring tirsdag, og litt kortere ( ca 5 km) på torsdager. Lør-søn er fri!

Men i dag ble det en kjapp kondis økt på mårrån før jobb, og 40 min etter jobb. Også var jeg med på en 2 * 30 min styrketime midt på dagen. Den er så jævlig hehe, det er Pt`n på jobben som har timen og den er rimelig hard !

Så nå er minsta i seng, ei litt større som snart er i seng så da blir det nok kvelden på oss og . Bare ut en liten gåtur med bikkjene først. Gjeeeeeeeeesp!!! :)
Woooow så utrolig bra jobba!!

Hvordan slanker dere dere? Følger dere noen diett, eller bare finner dere ut av det selv? :)
Jeg bruker mye noka produkter, mest fordi jeg ikke har noe matlyst om dagen. Da får jeg iallfall i meg noe :)

Her tenkte jeg at jeg ville ha en liten pangstart...også for å få enda bedre motivasjon...Såå jeg starta på lørdag på pulverkur... Har kun spist 4x shaker om dagen + 1-2 frukt i tillegg... Så idag da jeg skulle snikveie så forventa jeg en fiin nedgang... (Jeg har trent itillegg)...Har følt meg lettere også...så det var en stor skuffelse idag da vekta faktisk viste oppgang...(+0.5kg) fatter virkelig ikke det altså... Men får bare håpa på at det er endel vann i kroppen... drikker jo minst 3 liter om dagen nå som jeg går på shake..
Ble litt demotivert...men det gikk fort over...for jeg skal IKKE gi meg uansett denne gangen!! Men idag dropper jeg nok shake til middag og spiser sunn mat istedet:-)

Jeg har ihvertfall vent til kroppen mindre mat og søtsuget er plutselig vekk...så noe positivt er det jo:)
Trener for tiden jillian michael`s body revolution.. er på uke 2 av 12 nå.. Super trening:)
( styrke mandag tirsdag torsdag og fredag, cardio onsdag og lørdag, og treningsfri søndag)
Merker at jeg allerede nå har mer energi og mye bedre humør også:D Så det er ingen tvil om at jeg skal fortsette:D
Håper bare jeg klarer få vekta ned igjen til fredag:-)

Har forresten bestilt meg ny pulsklokke og litt nye treningsklær.. Det vil jo også gi litt ekstra motivasjon:)
Så har jeg itillegg leita frem ei svær kasse med for små klær...det er kule klær altså:D SKAL inn i det igjen!!:D

Hvordan slanker dere dere? Følger dere noen diett, eller bare finner dere ut av det selv? :)
Jeg bruker mye noka produkter, mest fordi jeg ikke har noe matlyst om dagen. Da får jeg iallfall i meg noe :)

Kjører lavkarbo, jeg, mest fordi det fungerte så godt på sukkersuget mitt forrige gang. Bruker det mest som en kick-start, men har som langsiktig mål å skape gode forandringer i kostholdet som kan vare livet ut. Har egentlig aldri slanket meg skikkelig før, så jeg håper det funker! :)

Sunn kost, med litt mindre karbo. Masse vann, salat, grønnsaker, egg, kylling, kalkun, fisk, quinoa, villris ,søtpotet ( alt med måte ). Grovt brød, ingen får meg til å slutte med brød :)

Du er helt rå du:D
Såå kjekt vi kom på samme lag:D:D

Sikkert helt teit spørsmål. Hodet mitt fungerer ikke :P
30 min med trening. Hvor mange poeng er det i utfordringen?

Ble 40 min på mølla i dag, regner en del så ikke noe særlig å jogge ute :) Men ble en roooolig tur på 6 km... Godt å få mykt opp litt muskler fra i går. Og i mra blir det mye trening......

Håper alle sammen samler litt poeng på utfordringen denne uka:)
Nå er jeg akkurat hjemme igjen etter dagens spinningøkt:) Fortsatt full av motivasjon og det håper jeg resten er også:D

Så mange flinke jenter:D heia oss;)
Her går det og greit.. trent hver dag uten søndag..holder fortsatt ut med jillian og jeg føler at både motivasjon og humør blir bedre og bedre:) endelig igang igjen!

Går fortsatt på dette pulveret mitt.. og endeliig fikk jeg en nedgang..så får satse på det fortsetter slik:)
Gleder meg tik neste uke og mer mat..hehe;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Trente 30 min på elipse før jobb, og etter jobb ble det 50 min hard styrke og 20 min løping på mølle :) Ble pølser til middag, trengte litt carbs nå før jeg skal på håndballtrening etterpå..... Regner med det blir spill mot to mål, så det blir 90 min med tut og kjør ;)

Back
Topp