crml
Glad i forumet
God bedringTror hvertfall jeg går ned..jippi for omgangssyke!
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringTror hvertfall jeg går ned..jippi for omgangssyke!
God bedring, håper du blir fort bra igjenTror hvertfall jeg går ned..jippi for omgangssyke!
Var ute en spontantur på fredag, og er fortsatt fyllesykSå det blir ikke noe drikking på en stund hvertfall!
Ellers holder jeg meg til bra mat (kanskje litt for lite, men jeg klarer ikke spise noe særlig om dagen) Har akkurat tatt meg en halvtimes joggetur
Telles forresten jobb som trening? Jobber på sykehus og går mesteparten av dagen.. Men det blir jo ikke akkurat noe høypuls trening
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Woooow så utrolig bra jobba!!Dette har vært en slitsom dag haha, trur det blir senga tidlig!!
Planen min er å trene før jobb og etter jobb på man-ons og fre. ( jobber på treningsenter). Og ha langkjøring tirsdag, og litt kortere ( ca 5 km) på torsdager. Lør-søn er fri!
Men i dag ble det en kjapp kondis økt på mårrån før jobb, og 40 min etter jobb. Også var jeg med på en 2 * 30 min styrketime midt på dagen. Den er så jævlig hehe, det er Pt`n på jobben som har timen og den er rimelig hard !
Så nå er minsta i seng, ei litt større som snart er i seng så da blir det nok kvelden på oss og . Bare ut en liten gåtur med bikkjene først. Gjeeeeeeeeesp!!!![]()
Hvordan slanker dere dere? Følger dere noen diett, eller bare finner dere ut av det selv?
Jeg bruker mye noka produkter, mest fordi jeg ikke har noe matlyst om dagen. Da får jeg iallfall i meg noe
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Dette har vært en slitsom dag haha, trur det blir senga tidlig!!
Planen min er å trene før jobb og etter jobb på man-ons og fre. ( jobber på treningsenter). Og ha langkjøring tirsdag, og litt kortere ( ca 5 km) på torsdager. Lør-søn er fri!
Men i dag ble det en kjapp kondis økt på mårrån før jobb, og 40 min etter jobb. Også var jeg med på en 2 * 30 min styrketime midt på dagen. Den er så jævlig hehe, det er Pt`n på jobben som har timen og den er rimelig hard !
Så nå er minsta i seng, ei litt større som snart er i seng så da blir det nok kvelden på oss og . Bare ut en liten gåtur med bikkjene først. Gjeeeeeeeeesp!!!![]()
Sikkert helt teit spørsmål. Hodet mitt fungerer ikke![]()
30 min med trening. Hvor mange poeng er det i utfordringen?
Sent from my iPhone using BV Forum