Skravletråd lag Tulipan

Jeg har da meldt meg som lagleder, å stiller opp for dere! Hvis dere skulle miste motivasjon e.l. så ta kontakt, gjerne privat bare med meg også slik at vi kan jobbe med det uten at alle ser :)

Jeg har satt opp et enkelt Excel ark slik at vi kan følge med på vekt og prosent uke etter uke og at det er oversiktlig :) Så det dere da trenger å gjøre er å sende meg vekten deres på fredagene, så regner jeg ut prosenten og sender det inn :-)
Så flink du er!! Jeg gikk ned 8,1 forrige krig, men gått opp rett under 2 kg igjen pga jeg spiste AKKURAT det jeg ville i påska, ikke braaa:P Så nå er jeg klar igjen, dette funker:D

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flink du er!! Jeg gikk ned 8,1 forrige krig, men gått opp rett under 2 kg igjen pga jeg spiste AKKURAT det jeg ville i påska, ikke braaa:P Så nå er jeg klar igjen, dette funker:D

Man skal kose seg i høytiden :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hurra for et lag!!♥♥.jeg er super klar!!

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Je er klar !!!! :O) Kan vi bare skrive inn vekt her på fredda`n ??

Det skal registreres vekt hver fredag fremmover (i veietråden til hvert av lagene) :) . Og det lureste e alltid å veie om mårningen med minst mulig klær på og før en har spist frokost. :)

Legg vekten ut på veietråden + å sende det til meg i innboksen :-) da er jeg 100% sikker på riktig vekt :-)

Samt at jeg også får lettere oversikt over alle som har levert inn vekten sin :-)

Legg vekten ut på veietråden + å sende det til meg i innboksen :-) da er jeg 100% sikker på riktig vekt :-)

Det kan være lurt ja, men det e hvertfall viktig at alle registrerer i veietråden, for vi oppdaga sist krig at plutselig hvis noe skjedde så fikk ikke lagleder levert i tide, så da kunne noen andre gjøre jobben for henne. :)

Det kan være lurt ja, men det e hvertfall viktig at alle registrerer i veietråden, for vi oppdaga sist krig at plutselig hvis noe skjedde så fikk ikke lagleder levert i tide, så da kunne noen andre gjøre jobben for henne. :)

Absolutt :-) Derfor burde det legges inn i både veie tråden og til en privat melding til meg :-)

Har ikke veid meg på flere uker, men har spist ganske sunt, så jeg håper hvertfall ikke jeg har gått opp ;)
Den vekta vi evt har mista fra vi meldte oss på krigen til den begynner skal ikke registreres noe sted eller? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har ikke veid meg på flere uker, men har spist ganske sunt, så jeg håper hvertfall ikke jeg har gått opp ;)
Den vekta vi evt har mista fra vi meldte oss på krigen til den begynner skal ikke registreres noe sted eller? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Nei, for at det skal bli mest mulig rettferdig for alle så starter alle med "blanke ark" på fredag. Slik at alle veier seg om mårningen. Og så blir det vekta som blir startvekta for krigen fremover :)

Må kjøpe batterier til vekta i morgen:)

LEGGER UT DETTE EN GANG TIL JEG :-D Ønsker at dere skal "like" dette innlegget slik at jeg vet at alle medlemmene på laget har fått det med seg :-)

Jeg har da meldt meg som lagleder, å stiller opp for dere! Hvis dere skulle miste motivasjon e.l. så ta kontakt, gjerne privat bare med meg også slik at vi kan jobbe med det uten at alle ser :)

Jeg har satt opp et enkelt Excel ark slik at vi kan følge med på vekt og prosent uke etter uke og at det er oversiktlig :) Så det dere da trenger å gjøre er å sende meg vekten deres på fredagsmorningen, så regner jeg ut prosenten og sender det inn :) LEGG DET GJERNE INN I KALENDER PÅ MOBILEN SLIK AT DET IKKE BLIR GLEMT, for hvis dere ikke leverer blir dere automatisk "kastet ut" :-( Vekten deres skal både legges inn på "vekttråden" OG som en privat melding til meg. Da vet jeg hvem som har meldt i fra, og det er enklere for meg å sende dere en reminder :-)

Vekttråd: http://forum.babyverden.no/threads/veietråd-lag-tulipan.1695104/

Ved spørsmål, så spør her eller på privat melding :-)

Må kjøpe batterier til vekta i morgen:)

Må kjøpe meg vekt i morgen :o

Back
Topp