crml
Glad i forumet
Super innstilling! :-DNå er jeg klar for enda en krig![]()
Heia lag tulipan
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Super innstilling! :-DNå er jeg klar for enda en krig![]()
Heia lag tulipan
Supert !Jeg melder meg gjerne som lagleder!![]()
Så flink du er!! Jeg gikk ned 8,1 forrige krig, men gått opp rett under 2 kg igjen pga jeg spiste AKKURAT det jeg ville i påska, ikke braaaJeg har da meldt meg som lagleder, å stiller opp for dere! Hvis dere skulle miste motivasjon e.l. så ta kontakt, gjerne privat bare med meg også slik at vi kan jobbe med det uten at alle ser
Jeg har satt opp et enkelt Excel ark slik at vi kan følge med på vekt og prosent uke etter uke og at det er oversiktligSå det dere da trenger å gjøre er å sende meg vekten deres på fredagene, så regner jeg ut prosenten og sender det inn
![]()
Man skal kose seg i høytiden :-DSå flink du er!! Jeg gikk ned 8,1 forrige krig, men gått opp rett under 2 kg igjen pga jeg spiste AKKURAT det jeg ville i påska, ikke braaaSå nå er jeg klar igjen, dette funker
Ble litt FOR mye bareMan skal kose seg i høytiden :-D
Kjempe bra! :-DHurra for et lag!!♥♥.jeg er super klar!!
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Helt enig !Hurra for et lag!!♥♥.jeg er super klar!!
Je er klar !!!! :O) Kan vi bare skrive inn vekt her på fredda`n ??
Legg vekten ut på veietråden + å sende det til meg i innboksenda er jeg 100% sikker på riktig vekt
![]()
AbsoluttDet kan være lurt ja, men det e hvertfall viktig at alle registrerer i veietråden, for vi oppdaga sist krig at plutselig hvis noe skjedde så fikk ikke lagleder levert i tide, så da kunne noen andre gjøre jobben for henne.![]()
Har ikke veid meg på flere uker, men har spist ganske sunt, så jeg håper hvertfall ikke jeg har gått opp
Den vekta vi evt har mista fra vi meldte oss på krigen til den begynner skal ikke registreres noe sted eller?
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Må kjøpe meg vekt i morgenMå kjøpe batterier til vekta i morgen