Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at det ordner seg litt etter litt. Ålreit at han blir med på fødselen i det minste![]()
Jeg har også totalt sjokoladekick!! Er så svak!!!:-(
Sniker litt på deg og drømmer meg bort. Har ikke vært her inne siden like etter at jeg mistet. Nå er det ikke fullt så sårt lenger, og veldig artig å oppdatere seg på augustspireneSå bra at barnefar har snudd og vil engasjere seg mer. Selvom det kanskje skaper litt mer planlegging. Masse lykke til med din lille prinsesse
Misunnelig!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Veldig kjekt å lese dagboken din! Du er en tøffing! Og flott at bf er mer aktiv..Lykke til videre!
Tenk at du har en sprell levende babyjente inni magen din!! Det må være så deilig å kjenne bevegelser og høre hjertelyd og alt det der. Husker jo desperasjonen rett før jeg mistet da jeg ikke hørte noe med doppleren. Satser på at jeg ikke må oppleve det igjenNeimen, så hyggelig med sniking!du må vite det at jeg sniker litt inne hos deg jeg også av og til. Selv om jeg ikke er sååå mye på bv for tiden. MEN jeg har fått med meg at det er svært så spennende hos deg nå!!
det gjør meg veldig glad! Jeg hvisker gratulerer til deg altså
Her går tiden så ufattelig fort. Mye forandrer seg på kort tid, og heldigvis er det til det bedre <3 jeg er så lykkelig inni meg! Utgangspunktet var sårt og vanskelig, men det ordna seg!!!![]()
Jeg er villig til å ofte ufattelig mye av meg selv om det er det som skal til for at snuppa mi får en tilstedeværende pappa. Sånn er det bare blitthelt snålt å være så glad i en person som ikke er født
hihi!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tenk at du har en sprell levende babyjente inni magen din!! Det må være så deilig å kjenne bevegelser og høre hjertelyd og alt det der. Husker jo desperasjonen rett før jeg mistet da jeg ikke hørte noe med doppleren. Satser på at jeg ikke må oppleve det igjenFor ja, nå er det veldig spennende her. Skal ikke nekte for at det er grunnen til at jeg orker å titte litt innom dere igjen
Hvisker et lite takk tilbake. Jeg tør ikke helt slippe jubelen løs enda, men det virker jo veldig lovende!
Stå på videre
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hvilke farger står du mellom, da?
Artig med spark til jordmor![]()