**IKM uke 14**

5 dagen med blod :/ og det er ikke spotting heller :( skulle jo vært ferdig med hele driten nå. Er så nedtur.

fra appen :)
Åå, noe så tåpelig!! Nå får det være nok...

Ser ikke ut til det det gjør det på flere dager. Så må helt sikkert flytte over til ikm uke 15 :( vil ikke ha lang syklus igjen.

fra appen :)
Oh no :( Du kan ikke flytte herfra... Men min flaks må jeg vel flytte selv!

Hei. Tror foreløbig at eg har ikm ca.6april. Akkurat innenfor denne uken. Men får se ettervert. Syns det kan bli bra i denne gruppen ;)
Er i pp3.

Hei. Tror foreløbig at eg har ikm ca.6april. Akkurat innenfor denne uken. Men får se ettervert. Syns det kan bli bra i denne gruppen ;)
Er i pp3.
Håper du får bli her, for her skal det nemlig bli mange positive tester :D

Uff. Hørtes ikke noe gøy ut Bina. Håper det gir seg snart.
Er det slik at El ikke kommer før det slutter å blø? Eller er det noen som har opplevd å ha EL når man fortsatt blør? Bare lurer på dette.
Har nå gjort min første bestilling hos billig-tester. 28 el tester er på vei. Håper selvsagt at eg ikke får bruk for alle. :D

Nå må vi ikke få uke14 for langt ned så ingen ser den :D

Taster på appen :)

Planlegger en el test.

Men jeg vet ikke, kanskje jeg skal vente. Har bare to, så det er mest for gøy.

Og jeg må på do!!!!

fra app

Planlegger en el test.

Men jeg vet ikke, kanskje jeg skal vente. Har bare to, så det er mest for gøy.

Og jeg må på do!!!!

fra app
Ble det EL test? Negativ her, men sterkere enn i går

Når begynner dere å teste etter el? Tr gikk sin vei i går :)

Sent from my iPad using BV Forum

Tok el-test i dag, men forventer igrunnen ikke el før 20. mars tidligest! Testet mest for å teste i dag :p Synest dagene går så treigt!

Tok el-test i dag, men forventer igrunnen ikke el før 20. mars tidligest! Testet mest for å teste i dag :p Synest dagene går så treigt!
Det er veldig greit å teste litt fremover da, så man kan kartlegge litt :)

Back
Topp