Åå, noe så tåpelig!! Nå får det være nok...5 dagen med blod :/ og det er ikke spotting hellerskulle jo vært ferdig med hele driten nå. Er så nedtur.
fra appen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, noe så tåpelig!! Nå får det være nok...5 dagen med blod :/ og det er ikke spotting hellerskulle jo vært ferdig med hele driten nå. Er så nedtur.
fra appen![]()
Ja nå er det faktisk nokÅå, noe så tåpelig!! Nå får det være nok...
Æsj, da er vi to! Håper det gir seg snartJa nå er det faktisk nokmer enn nok. Hater mensen.
fra appen![]()
Ser ikke ut til det det gjør det på flere dager. Så må helt sikkert flytte over til ikm uke 15Æsj, da er vi to! Håper det gir seg snart![]()
Oh noSer ikke ut til det det gjør det på flere dager. Så må helt sikkert flytte over til ikm uke 15vil ikke ha lang syklus igjen.
fra appen![]()
Håper du får bli her, for her skal det nemlig bli mange positive testerHei. Tror foreløbig at eg har ikm ca.6april. Akkurat innenfor denne uken. Men får se ettervert. Syns det kan bli bra i denne gruppen
Er i pp3.
Med denne blødningen så kan nok det ta veldig lang tid før el banker på døra.Oh noDu kan ikke flytte herfra... Men min flaks må jeg vel flytte selv!
Ble det EL test? Negativ her, men sterkere enn i gårPlanlegger en el test.
Men jeg vet ikke, kanskje jeg skal vente. Har bare to, så det er mest for gøy.
Og jeg må på do!!!!
fra app
Ikke i dagBle det EL test? Negativ her, men sterkere enn i går
Taster på appen![]()
Jeg begynte å teste i gårNår begynner dere å teste etter el? Tr gikk sin vei i går
Sent from my iPad using BV Forum
Jeg begynner så fort Tr forsvinner.Når begynner dere å teste etter el? Tr gikk sin vei i går
Sent from my iPad using BV Forum
Det er veldig greit å teste litt fremover da, så man kan kartlegge littTok el-test i dag, men forventer igrunnen ikke el før 20. mars tidligest! Testet mest for å teste i dagSynest dagene går så treigt!
Veldig greit å ha litt kontrollDet er veldig greit å teste litt fremover da, så man kan kartlegge litt
Taster på appen![]()