Nei, det begynte igjen . Små blødd litt hele tiden. Men nå er det nesten borte. Det trodde jeg her om dagen og da .Er a ikke borte ennå??
Sent from my iPad using BV Forum
fra appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det begynte igjen . Små blødd litt hele tiden. Men nå er det nesten borte. Det trodde jeg her om dagen og da .Er a ikke borte ennå??
Sent from my iPad using BV Forum
Og du er helt sikker på du ikke var gravid ?Nei, det begynte igjen . Små blødd litt hele tiden. Men nå er det nesten borte. Det trodde jeg her om dagen og da .
fra appen![]()
Nei,det er jeg ikke. Er det jeg lurer på,for det har vært mye smerter,slim klumper og mørkt blod. Pleier ikke ha det sånn .Og du er helt sikker på du ikke var gravid ?
Jeg tenker at det kunne vært en kjemisk? For nå har du vel blødd en stund?Nei,det er jeg ikke. Er det jeg lurer på,for det har vært mye smerter,slim klumper og mørkt blod. Pleier ikke ha det sånn .
fra appen![]()
Åh. I morgen. Ikke i Norgehaha
fra appen![]()
Kunne egentlig sendt tanta enda lenger vekk så hun aldri mer kom tilbakeJeg lurte litt på om du mente sende den til Sverige?
fra app
Er ikke godt og si. Jeg hadde jo aldri noen positive tester heller.Jeg tenker at det kunne vært en kjemisk? For nå har du vel blødd en stund?
Taster på appen![]()
Du er morsom og søt. Håper dumme tr forsvinner snart.Kunne egentlig sendt tanta enda lenger vekk så hun aldri mer kom tilbake
fra appen![]()
Send hun til månenKunne egentlig sendt tanta enda lenger vekk så hun aldri mer kom tilbake
fra appen![]()
Det er ikke langt nokSend hun til månen![]()
JippiDet er ikke langt nokhihi.
Men nå er tante svinet borteendelig!
fra appen![]()
Yeey! Nå begynner den gøye tiden for deg!Oi, nå begynner det å bli action i eggstokkene. Tøft!
fra appen![]()
MorroOi, nå begynner det å bli action i eggstokkene. Tøft!
fra appen![]()
Vet ikke helt hvor mye sengeaction det blir her jegen forventer ikke at el kommer før om ei uke minst
fra appen![]()
Hahaha kanskje jeg skal gi han biff og bj hverdag denne uka som kommerMen nå er det jo en hel mnd siden forrige el, så kanskje dere trenger litt øvelse?![]()
Men du har litt smerter? Det synes jeg høres ut som en god planVet ikke helt hvor mye sengeaction det blir her jegen forventer ikke at el kommer før om ei uke minst
fra appen![]()
Ja litt. Regner med det merkes utover ukaMen du har litt smerter? Det synes jeg høres ut som en god plan
Taster på appen![]()
Det blir spennende å seJa litt. Regner med det merkes utover uka
fra appen![]()