Vi som temper(Ny)

Jeg ser så forferdelig dårlig på lille skjermen på telefon, så måtte bare endre litt på fargene så jeg klarte å se bildet:). Ser jo absolutt tegn til noe som ser ut som en strek der:). Krysser fingre for at den kommer tydligere frem på de neste testene :-)
ImageUploadedByBV Forum1394565276.966380.jpg

Jeg ser så forferdelig dårlig på lille skjermen på telefon, så måtte bare endre litt på fargene så jeg klarte å se bildet:). Ser jo absolutt tegn til noe som ser ut som en strek der:). Krysser fingre for at den kommer tydligere frem på de neste testene :)

Ja, litt vanskelig på telefon ja. :p Min test av om strek synes eller ikke er om mannen kan se den i virkeligheten (altså på selve testen da, ikke bilde). Og han ser streken nå. :D Haha.. Så da er galskapen i gang her i stua. Takk for at du krysser fingrene for meg! <3

Ja, litt vanskelig på telefon ja. :p Min test av om strek synes eller ikke er om mannen kan se den i virkeligheten (altså på selve testen da, ikke bilde). Og han ser streken nå. :D Haha.. Så da er galskapen i gang her i stua. Takk for at du krysser fingrene for meg! <3
Jeg så streken også på det bilde du la ut! Iiiiiik :D håper så virkelig for deg nå!! Gleder meg til oppdatering!!

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Her sank tempen idag, venter tanta om noen dager. Tempen min steg ikke noe spess denne pp med crinone. Trur jeg begynte for tidlig, altså før EL har vært. Hadde jo bare sex en gang så det skal noe til for at det klaffet. Så fortsetter ikke med crinone nå, venter på neste pp :) helt greit egentli.

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Jeg så streken også på det bilde du la ut! Iiiiiik :D håper så virkelig for deg nå!! Gleder meg til oppdatering!!

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Ja. Kan bli slitsomt om grafen min stadig må flyttes opp og ned på lista på førstesiden her. :rolleyes:

Haha.. Dette er den rareste "positive" testen jeg har fått (altså, selv om jeg så "noe" før fristen og mannen kan se streken, så vil jeg ha det bekreftet med en litt sterkere strek om noen dager), men nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke. Jeg er glad. Og rar. Mest rar. Det føles ut som hodet er fullt av bomull og jeg vet ikke hva jeg burde tenke. Hahaha..

Utrolig gøy at dere ser streken min da! :D

Her sank tempen idag, venter tanta om noen dager. Tempen min steg ikke noe spess denne pp med crinone. Trur jeg begynte for tidlig, altså før EL har vært. Hadde jo bare sex en gang så det skal noe til for at det klaffet. Så fortsetter ikke med crinone nå, venter på neste pp :) helt greit egentli.

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Nei, det er ikke helt grei. Om jeg har spire nå så skulle jo alle flytte sammen med meg. ARG!

Ja. Kan bli slitsomt om grafen min stadig må flyttes opp og ned på lista på førstesiden her. :rolleyes:

Haha.. Dette er den rareste "positive" testen jeg har fått (altså, selv om jeg så "noe" før fristen og mannen kan se streken, så vil jeg ha det bekreftet med en litt sterkere strek om noen dager), men nå vet jeg ikke hva jeg skal tenke. Jeg er glad. Og rar. Mest rar. Det føles ut som hodet er fullt av bomull og jeg vet ikke hva jeg burde tenke. Hahaha..

Jeg har bestemt at det er en spire i magen din! Å den skal virkelig klore seg fast! :D skal du teste i morgen? Eller kanskje det er et dumt spm til testetøsa? :p

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Jeg fikk også strek i dag, og den var enda sterkere når jeg testet igjen i kveld. Krysser fingrene for oss nå!!

Nei, det er ikke helt grei. Om jeg har spire nå så skulle jo alle flytte sammen med meg. ARG!
Du har rett, det er ikke helt greit. Men har innfunnet meg med det. Men jeg ble spådd i desember (trur jeg det var) å hun mente jeg blir gravid i april/mai så håper inderlig hun har rett ^^ bedre sent enn aldri :)

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Synes den ser rosa ut jeg da:D nå kommer jeg til å følge godt med på deg den neste uka :D heier frem førjulsbaby :)

fra appen :)

Ser så absolutt noe rosa der ja :D
Heldiggrisen! Starter du opp igjen testetøs-tråden eller? ;)

Jeg har bestemt at det er en spire i magen din! Å den skal virkelig klore seg fast! :D skal du teste i morgen? Eller kanskje det er et dumt spm til testetøsa? :p

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

HAHA.. Ja, hun ser for seg neste urin allerede (hun har jo en forkjærlighet for urin i kopp). Så det blir vel ny test ja. Hver dag. Det er jo morsomt, og en hyggelig måte å være positiv på (siden jeg egentlig gruer meg til en del ting). :p :D

Du har rett, det er ikke helt greit. Men har innfunnet meg med det. Men jeg ble spådd i desember (trur jeg det var) å hun mente jeg blir gravid i april/mai så håper inderlig hun har rett ^^ bedre sent enn aldri :)

*Før Savangerskapet*
*Vi som temper*
*Prøver siden Nov 12*

Jeg har EL-termin 28. november om det er en spire nå, og tenker at jeg kan være på både november og desember (det er 50 % sannsynlighet for å gå 4 eller flere dager over termin når man er førstegangs) så da kan vi ende sammen da. ;)

Jeg fikk også strek i dag, og den var enda sterkere når jeg testet igjen i kveld. Krysser fingrene for oss nå!!

Ja, jeg så streken din i dag morges (og kommenterte det også! :D) Så bra den blir sterkere. Da får vi teste sammen de neste dagene. :)

Synes den ser rosa ut jeg da:D nå kommer jeg til å følge godt med på deg den neste uka :D heier frem førjulsbaby :)

fra appen :)

<3 Hihi.. Testetøsa 4evah! :angel4

Ser så absolutt noe rosa der ja :D
Heldiggrisen! Starter du opp igjen testetøs-tråden eller? ;)

Jah. Kanskje det? Da har jeg noe gøy å holde på med de neste dagene hvert fall. Mens hodet mitt går i høygir med den lange tankerekken min om alle hvisomattedersomatte tankene mine. :p

HAHA.. Ja, hun ser for seg neste urin allerede (hun har jo en forkjærlighet for urin i kopp). Så det blir vel ny test ja. Hver dag. Det er jo morsomt, og en hyggelig måte å være positiv på (siden jeg egentlig gruer meg til en del ting). :p :D
Gleder meg til i morgen tidlig :D Skjønne du gruer deg, men nå skal det går bra!

Gleder meg til i morgen tidlig :D Skjønne du gruer deg, men nå skal det går bra!

Ja. Kan jo bli litt ulike streker de første par dagene når de er så svake da, så er vel først fire-fem dager til den er tydelig sterkere sikkert. Haha.. Får vel kanskje lage Testetøsa-tråden min igjen da ja. :rolleyes:

Back
Topp