Hva jobber du som/med?

Jobbet på kundeservice på Canal digital de siste årene *pjuk*...
Begynner på høgskolen til høsten, utdanner meg som barnehagelærer/pedagog.

Apotektekniker...jobber på et apotek på ett kjøpesenter :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du har min fulle forståelse :) Mange år du har jobbet i helsevesenet?
Har jobbet i 10 år som sykepleier. Kommunen er fri for penger og brukerne er fortvila og ønsker mer hjelp. Vi gjør så godt vi kan, men får mye kjeft og frustrasjon fra brukere og pårørende. Føler ikke jeg gjør en god jobb lenger når jeg haster rundt med dårlig tid. Det går ut over brukere og medikamenthåndtering, prosedyrer og samhandling. Samtidig er det vikarer på vikarer og ja.. Jeg har fått nok av ansvaret som ikke tilsvarer lønnen. Og jeg er lei av å være på jobb når alle andre har fri. Ferier, høytider og merkedager.
Nå blir det ekstra vanskelig også med turnusjobb, mann som jobber borte og 3 barn.
Får se hva jeg finner på. Kanskje jeg vil tilbake når permen min er ferdig, men akkurat nå er jeg lei :)

Jobber til vanlig på pizzabakeren, så har jeg jo me&i på sia. Viktig å ha noe å drive tiden med. :)

Ønsker du å gjøre deg ferdig med studiene som frisør da? Eller var den en spesiell grunn til at du avbrøyt?

Vet ikke hva jeg vill lengere.. bortsett fra at jeg vill urdanbe meg som sykepleier. Jeg gikk ferdig skolen så har bare lærligetid igjenn. Men jeg ble gravid mens jeg gikk på skolen så jeg klarte ikke alle luktene så jeg brstemte men for å begynne lærlige tids når ungen blr 1.. må er van snart 5 å jeg er så usikker..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gikk på landbruksskole, hest og hovslager. Men etter at jeg ble kastet av hesten så fikk jeg skrekken for og ri igjen, og ryggen har ikke Vært det samme etter det. Har lyst og ta en utdanning, men vet ikke som hva, tenkte på bil lakkere (som jeg har gjort i mange år) men er så usikker, kommer garantert ikke inn p skole så må ta det som nettstudier eller privatist.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

Tar utdanning for å bli juridisk kontormedarbeider. Møtte veggen i 2009 og har ikke jobbet siden det. Så blir spennende å se om jeg kommer meg i jobb no eller hva som skjer. Hvis jeg ikke klarer det må jeg prøve å bli ufør eller noe for å ikke miste pengene fra nav. Så blir spennende å se hva som skjer når joakim får barnehageplass.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Da håper jeg du kommer deg i jobb :) Du må ikkje gi opp om du er en ressurs og kan jobbe :)

Har jobbet i 10 år som sykepleier. Kommunen er fri for penger og brukerne er fortvila og ønsker mer hjelp. Vi gjør så godt vi kan, men får mye kjeft og frustrasjon fra brukere og pårørende. Føler ikke jeg gjør en god jobb lenger når jeg haster rundt med dårlig tid. Det går ut over brukere og medikamenthåndtering, prosedyrer og samhandling. Samtidig er det vikarer på vikarer og ja.. Jeg har fått nok av ansvaret som ikke tilsvarer lønnen. Og jeg er lei av å være på jobb når alle andre har fri. Ferier, høytider og merkedager.
Nå blir det ekstra vanskelig også med turnusjobb, mann som jobber borte og 3 barn.
Får se hva jeg finner på. Kanskje jeg vil tilbake når permen min er ferdig, men akkurat nå er jeg lei :)

Hørtes ikke ut som om du hadde optimale arbeidsforhold. Absolutt ingen god følelse å dra fra arbeid med en følelse at du ikke har fått gjort en god nok jobb. Men det tror jeg alle og enhver som jobber i helsevesenet har opplevd en eller annen gang. Selvfølgelig slitsomt viss man alltid føler det slik. Ansvaret er vanvittig. Det orker jeg aldri tenke på, da blir jeg dårlig. Hehe :) enig med du, vanvittig kjedelige arbeidstider. Håper du finner noe du trives med :) Du har nå fult opp hjemme om dagen også da :P

Vet ikke hva jeg vill lengere.. bortsett fra at jeg vill urdanbe meg som sykepleier. Jeg gikk ferdig skolen så har bare lærligetid igjenn. Men jeg ble gravid mens jeg gikk på skolen så jeg klarte ikke alle luktene så jeg brstemte men for å begynne lærlige tids når ungen blr 1.. må er van snart 5 å jeg er så usikker..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi trenger alltids flere sjukepleiere, men med barn i hus er det ikke et gunstig valg da man ofte jobber turnus. Med mindre man kan få en jobb med arbeidstid fra 7-15 hver dag og fri i helga :D

Gikk på landbruksskole, hest og hovslager. Men etter at jeg ble kastet av hesten så fikk jeg skrekken for og ri igjen, og ryggen har ikke Vært det samme etter det. Har lyst og ta en utdanning, men vet ikke som hva, tenkte på bil lakkere (som jeg har gjort i mange år) men er så usikker, kommer garantert ikke inn p skole så må ta det som nettstudier eller privatist.

Så du får ikke brukt utdanningen din til noe da du ikke vil ri? Skjønner godt du har skrekken, jeg liker IKKE hest :D Fine å se på da :D Lakkerer ja, da vil svigermor bli også :D Bare der er det litt sein, du har nok noen flere år igjen i arbeidslivet :D

Så du får ikke brukt utdanningen din til noe da du ikke vil ri? Skjønner godt du har skrekken, jeg liker IKKE hest :D Fine å se på da :D Lakkerer ja, da vil svigermor bli også :D Bare der er det litt sein, du har nok noen flere år igjen i arbeidslivet :D
Kan ikke bruke det til noe jeg vil holde på med, så det var bortkastet skole :p
Har lyst å bli det mest bare for å vise det verkstedet her oppe hvordan det skal gjøres. Etter å ha hatt bilen inne til oppretting og lakkering og ikke blitt fornøyd så ble jeg lei og satt meg et mål, nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal nå det.

Det virker som en fin jobb :) Er det like bedagelig som det ser ut som? Pleier skjeldent å være det men, ser så fredlig ut :D

Varierer veldig...noen dager (spesielt før jul og rundt den 12. + 20. hver mnd) er det totalt kaos. Mens andre dager er det mer rom for å "slappe av"...skravle med de andre på jobb og kunder, rydde i hyller og lese om litt nyheter i varesortemang :-) For det meste en koselig jobb, men når noen av kundene man har er syke er det ikke alltid man føler seg spesielt verdsatt (sure og bitre mennesker som tar ut frustrasjonen sin på oss) :-P Men så lenge man tar det med ett smil og ikke så tungt går alt bra :-)

Varierer veldig...noen dager (spesielt før jul og rundt den 12. + 20. hver mnd) er det totalt kaos. Mens andre dager er det mer rom for å "slappe av"...skravle med de andre på jobb og kunder, rydde i hyller og lese om litt nyheter i varesortemang :) For det meste en koselig jobb, men når noen av kundene man har er syke er det ikke alltid man føler seg spesielt verdsatt (sure og bitre mennesker som tar ut frustrasjonen sin på oss) :p Men så lenge man tar det med ett smil og ikke så tungt går alt bra :)

Det er vel litt sånn i alle jobber, at det er perioder hvor det er hektisk og andre dager hvor det er mer rolig :) Jeg synes alltid det er koselig på apoteket, er så rolig atmosfære :D Selv om det er kjedelig å vente på "din" tur :D Hehe :D

Back
Topp