Hva jobber du som/med?

Armyangel

Mats <3
jentene i juni13
Ble litt inspirert av vår kjære MoMsa som har fått administrator jobb ;) Hun har flere jern i ilden den dama :)

Selv er jeg sjukepleier og jobber med eldre på ein sjukeheim :) Hva jobber du som/med? Utdanning ect.?

Jeg har gått frisørskolen men ikke jort meg ferdig.. jobber nå med renhold... og venter på svar om jeg får jobben som hjelpepleierassistent :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har gått frisørskolen men ikke jort meg ferdig.. jobber nå med renhold... og venter på svar om jeg får jobben som hjelpepleierassistent :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ønsker du å gjøre deg ferdig med studiene som frisør da? Eller var den en spesiell grunn til at du avbrøyt?

Jeg er sykepleier med videreutdanning innenfor kommunehelsetjenesten. Jobber i hjemmetjenesten, men ønsker meg ikke tilbake til helsevesenet. Er utslitt av helsevesenet :(
Vet ikke hva jeg skal ta meg til. Har lyst til å gjøre noe helt annet.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg mangler 6mnd av lærlingtida mi for å bli barne- og ungdomsarbeider. Usikker på om jeg skal ta det ferdig eller ikke. Det sa stopp pga kyssesyken som ble til ME(kronisk utmattelsesyndrom). Er i mye bedre form nå etter 7 år, så håper på å søke jobb i løpet av sommeren/høsten :D *gruglede seg*

Jeg er sykepleier med videreutdanning innenfor kommunehelsetjenesten. Jobber i hjemmetjenesten, men ønsker meg ikke tilbake til helsevesenet. Er utslitt av helsevesenet :(
Vet ikke hva jeg skal ta meg til. Har lyst til å gjøre noe helt annet.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Du har min fulle forståelse :) Mange år du har jobbet i helsevesenet?