Hva jobber du som/med?

Armyangel

Mats <3
jentene i juni13
Ble litt inspirert av vår kjære MoMsa som har fått administrator jobb ;) Hun har flere jern i ilden den dama :)

Selv er jeg sjukepleier og jobber med eldre på ein sjukeheim :) Hva jobber du som/med? Utdanning ect.?

Jeg har gått frisørskolen men ikke jort meg ferdig.. jobber nå med renhold... og venter på svar om jeg får jobben som hjelpepleierassistent :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har gått frisørskolen men ikke jort meg ferdig.. jobber nå med renhold... og venter på svar om jeg får jobben som hjelpepleierassistent :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ønsker du å gjøre deg ferdig med studiene som frisør da? Eller var den en spesiell grunn til at du avbrøyt?

Jeg er sykepleier med videreutdanning innenfor kommunehelsetjenesten. Jobber i hjemmetjenesten, men ønsker meg ikke tilbake til helsevesenet. Er utslitt av helsevesenet :(
Vet ikke hva jeg skal ta meg til. Har lyst til å gjøre noe helt annet.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg mangler 6mnd av lærlingtida mi for å bli barne- og ungdomsarbeider. Usikker på om jeg skal ta det ferdig eller ikke. Det sa stopp pga kyssesyken som ble til ME(kronisk utmattelsesyndrom). Er i mye bedre form nå etter 7 år, så håper på å søke jobb i løpet av sommeren/høsten :D *gruglede seg*

Jeg er sykepleier med videreutdanning innenfor kommunehelsetjenesten. Jobber i hjemmetjenesten, men ønsker meg ikke tilbake til helsevesenet. Er utslitt av helsevesenet :(
Vet ikke hva jeg skal ta meg til. Har lyst til å gjøre noe helt annet.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Du har min fulle forståelse :) Mange år du har jobbet i helsevesenet?

Jeg mangler 6mnd av lærlingtida mi for å bli barne- og ungdomsarbeider. Usikker på om jeg skal ta det ferdig eller ikke. Det sa stopp pga kyssesyken som ble til ME(kronisk utmattelsesyndrom). Er i mye bedre form nå etter 7 år, så håper på å søke jobb i løpet av sommeren/høsten :D *gruglede seg*

Et halvt år er da ikke mye å ta igjen, så har du en utdannelse? Eller ville du jobbet med noe annet?

Neia, det går fort om jeg begynner.. Men lar det ligge litt. Viktigere å "teste" meg litt først i en litt roligere jobb og se om formen faktisk er så bra som jeg trur og håper :)
Veit ikke helt om jeg vil jobbe med unger El, kanskje ungdom..

Tar utdanning for å bli juridisk kontormedarbeider. Møtte veggen i 2009 og har ikke jobbet siden det. Så blir spennende å se om jeg kommer meg i jobb no eller hva som skjer. Hvis jeg ikke klarer det må jeg prøve å bli ufør eller noe for å ikke miste pengene fra nav. Så blir spennende å se hva som skjer når joakim får barnehageplass.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Frisør, nå eier av en og en halv salong!

Back
Topp