Hva jobber du som/med?

Leste innlegget i natt, og lå å funderte på hva du kunne drive med. Det ble alt mellom avløser og professor :D Eller kanskje noe midt i mellom? :D:P:)
Hehe .. jobber på skole. Barne- og ungdomssarbeider. Ønsker å gå skole nå, bli spes.ped. Så vi får se:) jeg er heldigvis ung, og har god tid :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Utdannet hjelpepleier, jobber som nattvakt i pu-bolig :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Hehe .. jobber på skole. Barne- og ungdomssarbeider. Ønsker å gå skole nå, bli spes.ped. Så vi får se:) jeg er heldigvis ung, og har god tid :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skulle til å si om ikke du var barne og ungdomsarbeider. ;)

Åssen kjede har du jobbet for da? Åssen jobb er du på utkikk etter?

Jobbet i BR Leker. Må finne meg en jobb som ikke krever noen spesiell utdannelse og som ikke er veldig hektisk og støyende. Lider av svimmelhet som forverrer seg om det er mye støy og farger og sånt. Og så må jeg være hjemme med lille i mai og juni (med mindre jeg finner dagmamma)

Jobbet i BR Leker. Må finne meg en jobb som ikke krever noen spesiell utdannelse og som ikke er veldig hektisk og støyende. Lider av svimmelhet som forverrer seg om det er mye støy og farger og sånt. Og så må jeg være hjemme med lille i mai og juni (med mindre jeg finner dagmamma)

Håper du finner deg en annen jobb som passer :) Ikkje noko godt å være svimmel :(

Jeg er også førskolelærer :)
Har jobbet i barnehage siden 2003, stortrives :)
Har også videreutdanning i noe som heter ICDP (international Child development program). Jeg er veileder for foreldre og andre som jobber med barn. Går ut på enkelt sagt, å se det positive barna i utgangspunktet gjør, istedenfor å fokusere på det negative.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også førskolelærer :)
Har jobbet i barnehage siden 2003, stortrives :)
Har også videreutdanning i noe som heter ICDP (international Child development program). Jeg er veileder for foreldre og andre som jobber med barn. Går ut på enkelt sagt, å se det positive barna i utgangspunktet gjør, istedenfor å fokusere på det negative.

Så bra du har en jobb du trives med :) Vidreutdanningen din hørtes interessant ut :)

Jeg er siviløkonom og har de siste 6 årene jobbet som Business Controller i et IT-konsulentfirma. Men når jeg er ferdig med permisjonen skal jeg begynne som konsulent i samme firma :) Blir spennende!

Jeg er siviløkonom og har de siste 6 årene jobbet som Business Controller i et IT-konsulentfirma. Men når jeg er ferdig med permisjonen skal jeg begynne som konsulent i samme firma :) Blir spennende!

Så bra du fikk jobben :) Spennende :)

Jeg er utdanna frisør og make-up artist. Og jobber med det :) trives veldig godt, men skulle gjeeeerne spedd på litt på lønna... men men

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Jeg er utdanna frisør og make-up artist. Og jobber med det :) trives veldig godt, men skulle gjeeeerne spedd på litt på lønna... men men

There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆

Så bra du trives :) Flere frisørdamer her i gruppa :)

Jobber med ungdommen. Heter vel miljøterapeut på fint :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, og kjempespennende :-) Ingen dag er lik. Får "smakt" på det meste. Psykiatri, rus (smaker ikke bokstavelig talt her da hehe :-)), diverse diagnoser, atferdsutfordringer..u name it.. så kunne vel ikke ønske meg noe annet å jobbe med :-)

Ja, og kjempespennende :) Ingen dag er lik. Får "smakt" på det meste. Psykiatri, rus (smaker ikke bokstavelig talt her da hehe :)), diverse diagnoser, atferdsutfordringer..u name it.. så kunne vel ikke ønske meg noe annet å jobbe med :)

Du ser sikker mye elendighet blandt unge som har hele livet foran seg :) Men moro å se og være med i de tilfellene hvor ting ordner seg til slutt :)

Back
Topp