Skulle quote deg på forrige svar ;-)
Fikk varsel da jeg følger tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle quote deg på forrige svar ;-)
Jepp..ser himmel og helvete..mange triste skjebner. Men målet er å være med å gjøre en bitteliten eller kjempestor forskjell..vi i "bransjen" lever lenge på solskinnshistoriene..for de finnes heldigvisDu ser sikker mye elendighet blandt unge som har hele livet foran segMen moro å se og være med i de tilfellene hvor ting ordner seg til slutt
![]()
Jepp..ser himmel og helvete..mange triste skjebner. Men målet er å være med å gjøre en bitteliten eller kjempestor forskjell..vi i "bransjen" lever lenge på solskinnshistoriene..for de finnes heldigvis
Disse "helseyrkene" er ikke bare en dans på roser. Mange utfordringer og vanskelige oppdrag..men det gir oss masse så det er vel derfor vi holder ut![]()
Ja, det syns jeg også! Har litt sommerfugler i magen, men tror det blir braSå bra du fikk jobbenSpennende
![]()
Ja, det syns jeg også! Har litt sommerfugler i magen, men tror det blir bra
Sent from my iPhone using BV Forum
Trives du bedre i bhg?Fagbrev som omsorgsarb, jobbet flere år på sykehjem, nå i barnehage.
Sent from my iPad using BV Forum
To helt foskjellige ting, jeg trivs veldig bra i bh, koser meg på jobb og miljøet er fantastisk. Men, savner gamlejobben og folka der også. Ville ikke " gro fast" så detfor jeg byttet, pluss helgene og kveldene, jul 17 mai og alt det der. Kommer til å ta ekstravakter neste år siden jeg har perm fra jobb ett år ekstra. Men da blir det kvelder/natt/helg. Kunne tenkt meg å jobba begge plasser, men d går jo ikke.Trives du bedre i bhg?
To helt foskjellige ting, jeg trivs veldig bra i bh, koser meg på jobb og miljøet er fantastisk. Men, savner gamlejobben og folka der også. Ville ikke " gro fast" så detfor jeg byttet, pluss helgene og kveldene, jul 17 mai og alt det der. Kommer til å ta ekstravakter neste år siden jeg har perm fra jobb ett år ekstra. Men da blir det kvelder/natt/helg. Kunne tenkt meg å jobba begge plasser, men d går jo ikke.
Sent from my iPad using BV Forum
Var det jeg mente å huske se.Nevnt det tidligere en gang![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Har bachelor i organisasjon og ledelse. Jobber på kontor, men er på jakt etter ny jobb![]()
Kosthold og trening![]()
Blir ikke de samme sånn direkte, men gjennom gamlejobben kjenner jeg jo mange av de jeg skal jobbe sammen med nå. Men når jeg ikke er ute hos kunde, sitter jeg 10 meter fra de gamle kollegaene mineKommer du til å jobbe med samme folka som før, eller blir det nye kollegaer også?
Så alt blir ikke helt fremmedBlir ikke de samme sånn direkte, men gjennom gamlejobben kjenner jeg jo mange av de jeg skal jobbe sammen med nå. Men når jeg ikke er ute hos kunde, sitter jeg 10 meter fra de gamle kollegaene mine![]()
Kokk/soussjef, jobbet snart 10 år på hotell. Men har fått meg jobb i ferskvare/delikatesse butikkBegynner der i slutten av april. Blir godt med bedre arbeidstider og gleder meg allerede til å ha fri på 17 mai med ungene <3
Nei, det er det som er så fint! Mange i firmaet som kjenner meg allerede, slik at jeg ikke må bevise like mye som om jeg var helt ny. Selv om det jeg skal jobbe med og måten å jobbe på er ganske annerledes enn det jeg er vant til. Og så er det kjente omgivelser og systemer.Så alt blir ikke helt fremmed![]()
Nei, det er det som er så fint! Mange i firmaet som kjenner meg allerede, slik at jeg ikke må bevise like mye som om jeg var helt ny. Selv om det jeg skal jobbe med og måten å jobbe på er ganske annerledes enn det jeg er vant til. Og så er det kjente omgivelser og systemer.