Hva jobber du som/med?

Du ser sikker mye elendighet blandt unge som har hele livet foran seg :) Men moro å se og være med i de tilfellene hvor ting ordner seg til slutt :)
Jepp..ser himmel og helvete..mange triste skjebner. Men målet er å være med å gjøre en bitteliten eller kjempestor forskjell..vi i "bransjen" lever lenge på solskinnshistoriene..for de finnes heldigvis :-)

Disse "helseyrkene" er ikke bare en dans på roser. Mange utfordringer og vanskelige oppdrag..men det gir oss masse så det er vel derfor vi holder ut :-)

Jepp..ser himmel og helvete..mange triste skjebner. Men målet er å være med å gjøre en bitteliten eller kjempestor forskjell..vi i "bransjen" lever lenge på solskinnshistoriene..for de finnes heldigvis :)

Disse "helseyrkene" er ikke bare en dans på roser. Mange utfordringer og vanskelige oppdrag..men det gir oss masse så det er vel derfor vi holder ut :)

Ja, man lever på de gode dagene :)

Fagbrev som omsorgsarb, jobbet flere år på sykehjem, nå i barnehage.

Sent from my iPad using BV Forum

Trives du bedre i bhg?
To helt foskjellige ting, jeg trivs veldig bra i bh, koser meg på jobb og miljøet er fantastisk. Men, savner gamlejobben og folka der også. Ville ikke " gro fast" så detfor jeg byttet, pluss helgene og kveldene, jul 17 mai og alt det der. Kommer til å ta ekstravakter neste år siden jeg har perm fra jobb ett år ekstra. Men da blir det kvelder/natt/helg. Kunne tenkt meg å jobba begge plasser, men d går jo ikke.

To helt foskjellige ting, jeg trivs veldig bra i bh, koser meg på jobb og miljøet er fantastisk. Men, savner gamlejobben og folka der også. Ville ikke " gro fast" så detfor jeg byttet, pluss helgene og kveldene, jul 17 mai og alt det der. Kommer til å ta ekstravakter neste år siden jeg har perm fra jobb ett år ekstra. Men da blir det kvelder/natt/helg. Kunne tenkt meg å jobba begge plasser, men d går jo ikke.

Nei, det blir jo kanskje litt vanskelig :) Ja, mye ugunstig arbeidstid i helsevesenet :D

Har bachelor i organisasjon og ledelse. Jobber på kontor, men er på jakt etter ny jobb ;)

Kosthold og trening :)

Kommer du til å jobbe med samme folka som før, eller blir det nye kollegaer også?
Blir ikke de samme sånn direkte, men gjennom gamlejobben kjenner jeg jo mange av de jeg skal jobbe sammen med nå. Men når jeg ikke er ute hos kunde, sitter jeg 10 meter fra de gamle kollegaene mine :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir ikke de samme sånn direkte, men gjennom gamlejobben kjenner jeg jo mange av de jeg skal jobbe sammen med nå. Men når jeg ikke er ute hos kunde, sitter jeg 10 meter fra de gamle kollegaene mine :)

Så alt blir ikke helt fremmed :)

Kokk/soussjef, jobbet snart 10 år på hotell. Men har fått meg jobb i ferskvare/delikatesse butikk :) Begynner der i slutten av april. Blir godt med bedre arbeidstider og gleder meg allerede til å ha fri på 17 mai med ungene <3

Kokk/soussjef, jobbet snart 10 år på hotell. Men har fått meg jobb i ferskvare/delikatesse butikk :) Begynner der i slutten av april. Blir godt med bedre arbeidstider og gleder meg allerede til å ha fri på 17 mai med ungene <3

Da har vi to kokker her :)
Det hørtes jo veldig bra ut :) Deilig med bedre arbeidstid <3

Så alt blir ikke helt fremmed :)
Nei, det er det som er så fint! Mange i firmaet som kjenner meg allerede, slik at jeg ikke må bevise like mye som om jeg var helt ny. Selv om det jeg skal jobbe med og måten å jobbe på er ganske annerledes enn det jeg er vant til. Og så er det kjente omgivelser og systemer.

Nei, det er det som er så fint! Mange i firmaet som kjenner meg allerede, slik at jeg ikke må bevise like mye som om jeg var helt ny. Selv om det jeg skal jobbe med og måten å jobbe på er ganske annerledes enn det jeg er vant til. Og så er det kjente omgivelser og systemer.

Så bra :) Da er det liksom litt trygt og godt, selv om det blir mye nytt :)

Back
Topp