Ja, er nettopp detSå braDa er det liksom litt trygt og godt, selv om det blir mye nytt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er nettopp detSå braDa er det liksom litt trygt og godt, selv om det blir mye nytt
![]()
SpennendeJa, er nettopp detDa jeg gikk ut i permisjon var jeg relativt sikker på at jeg skulle finne meg noe annet å gjøre. Men etterhvert som tiden gikk og jeg hadde glemt litt hvor lei jeg egentlig var, tenkte jeg at det ville være greit å gå tilbake. Så såg jeg at de søkte etter folk med min bakgrunn rett før jul, og jeg har jo tenkt tanken på å bytte internt, så da var det bare å søke
Nå får jeg en del bredere kompetanse slik at jeg kan finne litt mer ut av hva jeg har lyst å jobbe med på sikt og så blir jeg mer interessant for andre arbeidsgivere. Det eneste jeg har fått forespørsel om fra andre steder, er tilsvarende jobb som det jeg har nå (controller). Og det er jeg jo egentlig litt ferdig med etter 6,5 år… Så jeg er egentlig veldig fornøyd og håper bare jeg er det om et års tid også
![]()
Er lærer på en videregående skole![]()
Det er flere lærere her ogsåHvordan trives du å jobbe med ungdommen? Allmennfag eller?
Har kun hatt yrkesfag, nesten reine gutteklasser til nå... Det var ganske tungt, syns jeg. Lite motiverte elever... Til neste år skal jeg få i hvert fall en allmennklasse. Skal sies at jeg kun har jobba ett år enda, så er ikke helt inn i gamet![]()
Har kun hatt yrkesfag, nesten reine gutteklasser til nå... Det var ganske tungt, syns jeg. Lite motiverte elever... Til neste år skal jeg få i hvert fall en allmennklasse. Skal sies at jeg kun har jobba ett år enda, så er ikke helt inn i gamet![]()
Fire vel! Du, litamora, Maaaa og jeg. Og missrosa som ikke har fullført læretiden. Moro!Ja vi er vel 3 utdanna og ei som ikke tok læretida trur jeg![]()
There is a crack in everything ☆
That`s how the light gets in ☆
Fire vel! Du, litamora, Maaaa og jeg. Og missrosa som ikke har fullført læretiden. Moro!![]()
Aha! Godt noen har kontrollFire vel! Du, litamora, Maaaa og jeg. Og missrosa som ikke har fullført læretiden. Moro!![]()