IKM uke 11

Jeg har tafsa på tappen min i dag. Fnisknis! Og nå vet jeg i alle fall hvordan den kjennes ut når den er myk og åpen. Ingen tvil liksom :P Så da vet jeg hva jeg skal sammenligne med :)

Hehe :)
Her styrer gubben bare verre.
Skal jo pusse opp hus, og etasjen som skal pusses opp er ikke mulig å bo i pr i dag. Så han holder på å rydde å gjøre klart til oppussing. Vi bor i Nordland nå, men skal flytte til Romsdal. Så er bare nede en tur nå for å gjøre litt klart.

Det blir nok så bra når dere blir ferdig :) Lyst å pusse opp hele første etasjen her,men jeg er så treeeg,så får aldri starta. Skal bare.. hehe. jeg skifter mening om farge hele tiden,blir så usikker atte:p Men da er det jo veldig kjekt med den gruppa på facebook,så kan man bare slenge ut ett bilde av stua å få andre sin mening xsmile8 Hehe

Når det først er snakk om tappen.
Hvordan er det hos dere ved EL?
Det sies vel at da skal tappen være plassert høyt.
Hos meg er den veldig lav ved EL. Må ofte bite tenna sammen ved sex. Gubben stanger jo i tappen da :p

Vi bor i et hus fra 2009, og trenger ikke å pusse opp noe.
Er veldig glad for det

Jeg har tafsa på tappen min i dag. Fnisknis! Og nå vet jeg i alle fall hvordan den kjennes ut når den er myk og åpen. Ingen tvil liksom :P Så da vet jeg hva jeg skal sammenligne med :)
Men jeg leste nå at den egentlig skal være åpen og fast under mensen. Jaha.. Det er ikke min :S Finnes det variasjoner?

Men jeg leste nå at den egentlig skal være åpen og fast under mensen. Jaha.. Det er ikke min :S Finnes det variasjoner?

Nå tappetafser ikke jeg, men vurderte å begynne med det for en stund siden og prøvde å lese meg opp på det.
Etter hva jeg forstod varierte det veldig fra kvinne til kvinne, og man trengt å bruke en 1-3 måneder med tafsing for å bli kjent med sin egen tapp før man vist hva som var normalt for seg

Takk for svar, begge to! Syntes også den var åpen og hard rett før EL, og det også skal vel være "feil" i forhold til det "vanlige". Men da vet jeg i alle fall at det er vanlig med variasjoner :)

Skjønner:) Greit å forvente at det tar lang tid, så blir man kanskje ikke så utålmodig.
Er nok det. Svigerbror har mye ting lagret der vi skal pusse opp. Hans hus er ferdig iløpet av høsten, så da får vi all plass tilgjengelig :)

Jeg skal være med i uke 11 med IKM 15. Mars, men har ikke fått TR enda som skulle være her i hår så kanskje jeg blir flytta over i uke 12 :-/ forvirrende og irriterende syklus virker det som denne pp. Men kan jo sette meg opp på 15. enn så lenge :-)

Jeg skal være med i uke 11 med IKM 15. Mars, men har ikke fått TR enda som skulle være her i hår så kanskje jeg blir flytta over i uke 12 :-/ forvirrende og irriterende syklus virker det som denne pp. Men kan jo sette meg opp på 15. enn så lenge :)

TR er forsinket..
Kanskje du er gravid.
Har du testet?

Back
Topp