IKM uke 11

Ååå, det er så kjeeedeeelig i disse tidlige CD-dagene... :P CD 4 i dag. Funderer på når jeg skal begynne og teste etter EL. Senest CD 10 i alle fall. Er vel liten vits noe før, men jeg aner virkelig ikke når den har tenkt til å dukke opp. La tida gå fort!

Babyklister høres så ekkelt ut. Ser for meg sånt håndballklister mellom beina. Haha :D Vet det ikke er tilfelle altså.

Er i første pp denne gangen. Skal teste fredag 14. Mars:)

Hva heter produktet? Hva står det på pakken? :)

Det er en liten flaske, heter Fructus Femina. Jeg måtte spørre etter den, de hadde den i en skuff. Den har en liten dråpeteller i åpningen, så en kan bare dryppe rett i munnen.

Herregud, skal det i munnen?!? Nå ble jeg brått betenkt! :D

Ååå, det er så kjeeedeeelig i disse tidlige CD-dagene... :P CD 4 i dag. Funderer på når jeg skal begynne og teste etter EL. Senest CD 10 i alle fall. Er vel liten vits noe før, men jeg aner virkelig ikke når den har tenkt til å dukke opp. La tida gå fort!

Babyklister høres så ekkelt ut. Ser for meg sånt håndballklister mellom beina. Haha :D Vet det ikke er tilfelle altså.

Det er bare en væske. Jeg og så for meg noe flis-lim lignende greier for bruk nedentil. Så ille var dt ikke :)

Når vi kommer til dpo, kan noen vennligst minne meg på å se på symptomlisten min fra forrige pp'er? Slik at jeg slipper å være heelt sikker på at jeg er gravid, overtolke vanlige kroppslige fenomener og ramle i kjelleren av skuffelse når TR kommer?

Når vi kommer til dpo, kan noen vennligst minne meg på å se på symptomlisten min fra forrige pp'er? Slik at jeg slipper å være heelt sikker på at jeg er gravid, overtolke vanlige kroppslige fenomener og ramle i kjelleren av skuffelse når TR kommer?
Vi er vel alle lik der.

Føler kroppen er helt rar etter SA'en.
Blodsukkeret lever sitt eget liv (har vært kjempefint i lang tid).
Vekta peker oppover (Slankeoperert i november, å har nådd normalvekt).
Så nå er det full skjerpings på alle punkt. Nå skal spira sitte (denne eller neste PP), å da skal kroppen ta vare på den i 9 mnd :)

Hehe..
Hjelper det at jeg sier at de gangene jeg har vært gravid har jeg hatt mindre "symptomer" enn de gangene tanta har kommet

Føler kroppen er helt rar etter SA'en.
Blodsukkeret lever sitt eget liv (har vært kjempefint i lang tid).
Vekta peker oppover (Slankeoperert i november, å har nådd normalvekt).
Så nå er det full skjerpings på alle punkt. Nå skal spira sitte (denne eller neste PP), å da skal kroppen ta vare på den i 9 mnd :)

Er også litt på tur etter MA.
Av er faring kan det ta noen pp'er før den stabiliserer seg igjen

Ditto :P

Jeg er litt nervøs nå før prøvingen starter faktisk :/ Alle tre gangene jeg har blitt gravid tidligere har det vært på pp null - altså, vi har bestemt oss for at "nå prøver vi" også har jeg allerede vært gravid. Har aldri prøvd aktivt før. Er så fryktelig redd for skuffelsen, og den utryggheten som MA har gitt meg :( Bli liksom ikke den samme gleden når jeg vet hvordan det kan gå... Æsj..

Nå har jeg fått tak i grapefrukt juice! tvi tvi nå skal jeg prøve og se om det er like som alle sier :P

Back
Topp