IKM uke 11

Ja testet på fredag, blendahvit. Vet man kan teste sent men ble lurt av min ellers stabile syklus en gang tidligere da den plutselig var 5 dager for sent. Så kanskje det er samme sak så vil ikke tenke for mye!

5 dager er da lenge siden.
Bør kanskje teste igjen i morgen tidlig

Og når man snakker om djevelen - der kom tanta! Da blir det nok lørdag 15. eller søndag 16. på meg kan settes opp på lørdagen enn så lenge :-)

Denna tappetafsinga må jeg øve meg litt på altså. Jeg prøvde igjen nå, og nå kjentes den plutselig fast og åpen ut. Kanskje jeg bare var for kjapp i sted :P Skjedde sist gang jeg prøvde også. Regner ikke med at det endrer seg så fort, så får bare prøve meg litt fram med dette her. Jeg synes det kan være greit å ha noe mer å gå etter også siden jeg ikke er sikker på når EL vil være. Men det er vel ikke slik at man kan konstatere noe nøyaktig tidspunkt for EL ved å sjekke tappen eller? Bare at det er noe på gang, litt på samme måte som testene? Eller?

Og man skal unngå å kjenne etter tappen etter EL, er det ikke så?

Ikm 15. mars - pp 24 tror jeg. Skal på forsamtale til Ivf behandling den 13 så hadde egentlig vert artig å testet positiv før da :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hei, her er jeg. IKM 12.3
Ler når jeg tenker på hvor sikker jeg var på at spiren satt i forrige PP.
Nå har vi prøvd siden august i fjor, med opphold et par pp før jul. Krysser fingrene!

Kunne ikke finne at her var IKMtråd for uke 11, så tenkte å opprette en nå :)

IKM

Mandag 10.mars

Suseguri:)

Lanterne, pp8
Tirsdag 11.mars

Lilli89, pp3

Trollveitja, pp4

Onsdag 12.mars

Emma11

Lilla86, pp3

NiLove

Mciibabydrøm

Bella75

Torsdag 13.mars

Xlibrax80

Fredag 14. mars

Lørdag 15.mars

Asnnie

Kathe84, pp 24

Søndag 16.mars

Enkefalos, pp4

Foreløpig litt anonym

:DGravid:D

:confused:Passert IKM:confused:
:mad:Ikke gravid:mad:

Lykke til alle sammen!:sign19

Da begynner vi å bli en bra gjeng her inne. Så flott! Gleder meg til testeuka :) Håper at jeg har husket på alle. Dere må bare skrike ut. Også hvis flere vil ha på hvilken pp det er. Ser ut til at det blir action på onsdagen i allefall.

Denne perioden har jeg gått til innkjøp av el-tester også :) Kjøpte slike strips på billige-tester.no. Tror nok at vi har truffet på el sånn egentlig, men er jo en fordel for å finne ut når jeg kan begynne å teste og slikt. Sikker på jeg brente av 10 tester i forrige periode fordi jeg ikke hadde peiling på når IKM var.

1-3 dager (utenom søndag).
Vurderer å prøve! Leser at dette er ment for de som ikke blir lett gravid ved IVF og/eller de som har opplevd å abortere.
Er det greitt for oss "vanlige" å bruke det da?

Hei, her er jeg. IKM 12.3
Ler når jeg tenker på hvor sikker jeg var på at spiren satt i forrige PP.
Nå har vi prøvd siden august i fjor, med opphold et par pp før jul. Krysser fingrene!
Ånei, det var tanta? :( Håper det klaffer for oss denne ppen!!

Hmm, to ulike app'er med akkurat samme data sier eggløsning på henholdsvis tirsdag og torsdag. Må bare ta høyde for begge to ;)

Tenker å kjøpe litt babyklister jeg også, da jeg muligens skal gjennom et Ivf forsøk snart. Har foresten prøvd dette før (uten ivf) og kjente ingen bivirkninger. Så går nok sikkert fint å ta uansett :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fikk kjøpt 'babyklister' på apotek1 på Majorstua, skjønner de ikke har det overalt. Der hadde de rikelig ihvertfall.

Fikk kjøpt 'babyklister' på apotek1 på Majorstua, skjønner de ikke har det overalt. Der hadde de rikelig ihvertfall.
En som man får kjøpt i Norge er vist noe svakere enn den man kjøper i Danmark.
Men den funker nok som den skal likevel :)

Back
Topp