Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe
Her styrer gubben bare verre.
Skal jo pusse opp hus, og etasjen som skal pusses opp er ikke mulig å bo i pr i dag. Så han holder på å rydde å gjøre klart til oppussing. Vi bor i Nordland nå, men skal flytte til Romsdal. Så er bare nede en tur nå for å gjøre litt klart.
Så heldig du erVi bor i et hus fra 2009, og trenger ikke å pusse opp noe.
Er veldig glad for det
Men jeg leste nå at den egentlig skal være åpen og fast under mensen. Jaha.. Det er ikke min :S Finnes det variasjoner?Jeg har tafsa på tappen min i dag. Fnisknis! Og nå vet jeg i alle fall hvordan den kjennes ut når den er myk og åpen. Ingen tvil liksomSå da vet jeg hva jeg skal sammenligne med
![]()
Tror tappen gjennom en syklus er forskjellig fra person til person.Men jeg leste nå at den egentlig skal være åpen og fast under mensen. Jaha.. Det er ikke min :S Finnes det variasjoner?
Så heldig du er
Huset vi skal pusse opp er fra 1909![]()
Men jeg leste nå at den egentlig skal være åpen og fast under mensen. Jaha.. Det er ikke min :S Finnes det variasjoner?
SkjønnerMå pusse opp dersom vi skal bo her![]()
Vil jo gjerne ha deg med på lista så satte deg foreløpig opp på mandagen jeg. Men bare si fra så kan jeg endre![]()
Vi håper å bli ferdig til jul, men forventer at det blir etter jul engang.SkjønnerBra at du har en driftig mann da! Hvor lang tid tror du dere vil bruke på oppussing?
SkjønnerVi håper å bli ferdig til jul, men forventer at det blir etter jul engang.
Starter oppussingen engang iløpet av sommeren.
Er nok det. Svigerbror har mye ting lagret der vi skal pusse opp. Hans hus er ferdig iløpet av høsten, så da får vi all plass tilgjengeligSkjønnerGreit å forvente at det tar lang tid, så blir man kanskje ikke så utålmodig.
Vi håper å bli ferdig til jul, men forventer at det blir etter jul engang.
Starter oppussingen engang iløpet av sommeren.
Det hadde vært helt supertTenk så koselig da dersom dere blir gravide denne pp, og blir ferdig med oppusningen.
Ny-oppusset hus, og ny baby til jul![]()
Jeg skal være med i uke 11 med IKM 15. Mars, men har ikke fått TR enda som skulle være her i hår så kanskje jeg blir flytta over i uke 12 :-/ forvirrende og irriterende syklus virker det som denne pp. Men kan jo sette meg opp på 15. enn så lenge![]()
Ja testet på fredag, blendahvit. Vet man kan teste sent men ble lurt av min ellers stabile syklus en gang tidligere da den plutselig var 5 dager for sent. Så kanskje det er samme sak så vil ikke tenke for mye!TR er forsinket..
Kanskje du er gravid.
Har du testet?