IKM uke 11

Åh gleder meg sånn til å kunne begynne med slike prosjekt :) Overtar huset i midten av mars og har tenkt ut mange prosjekt :) Først blir det walk-in closet :) Blir kjekt å gå fra 36 kvm til nesten 100 :) For ikke å snakke om fra vaskekjeller til eget vaskerom! :D

Åh gleder meg sånn til å kunne begynne med slike prosjekt :) Overtar huset i midten av mars og har tenkt ut mange prosjekt :) Først blir det walk-in closet :) Blir kjekt å gå fra 36 kvm til nesten 100 :) For ikke å snakke om fra vaskekjeller til eget vaskerom! :D

Har akkurat flyttet selv.
Nyter den større plassen og bedre planløsning

Jeg har strikket mariusgenser i str 3 mnd for jeg var skråsikker på at det var baby forrige mnd. Har strikket mariusgenser tik typen også så tenkte det kom til å bli koselig med far og barn med samme genser :) Litt ivrig kanskje så nå har jeg lagt babystrikkingen på hylla inntil videre. Så da er jeg i gang med Setesdalkofte til typen. Kjekt å ha noe å styre med i denne lange ventetiden. Langt rundt, han har str xl :)
Så innmari flink du er! Her har sying tatt over for strikkinga, det går så mye raskere:) Mariusgenseren ligger jo fint den, til babyen kommer:)

Så innmari flink du er! Her har sying tatt over for strikkinga, det går så mye raskere:) Mariusgenseren ligger jo fint den, til babyen kommer:)

Tusen takk! :) Kjekt å sy også! Det har jeg ikke gjort på lenge. Ja den er jo klar til babyen kommer :) Laget den i forrige pp og følte at jeg strikket til en baby i magen, men der tok jeg jo feil :) Er det spesielle ting du syr da? Har allltid hatt lyst til å bli flink å sy :)

Hatt mange visninger?
Vi fikk solgt vårt gamle i forrige uke etter 2. omgang med visninger

Gratulerer med det! Må være en lettelse :) Har hatt 2 åpne visninger og 3(!) privatvisninger forrige uke. Håper på å slippe så mange flere nå. Det er jo veldig mye arbeid med det da. Bære inn og ut ting hele tiden og husker aldri hvor ting er blitt av hen fordi de må flyttes på hele tiden. Haha! Men leiligheten må da være reneste i hele byen sånn som den har blitt skrubbet i det siste :) I høst la vi nytt gulv, tapetserte og malte stua da så tror det har bidratt til at den ser fin ut :) Badet er ganske lite og skulle hatt en oppussing da men kanskje noen er ivrig på å kjøpe og fikse det :) Skal bli godt å bli kvitt den hvertfall. Litt heavy å sitte på 2 lån for 2 studenter :) Godt typen begynner i fast jobb i mai :)

Var lei av å ha det rødt og trehvitt. Så nå er det en oppgradering på gang :)
Beiser platen i fargen sjøsand, mens resten males hvit :)
Kommer til å passe perfekt når vi pusser opp hovedetasjen :)

Du må legge ut bilde når du ferdig :) Det kommer til å bli super fint. Jeg har så lyst å gjøre noe med stuebordet mitt,men får aldri bestemt meg for åssen jeg vil ha det:p

Har akkurat kommet hjem fra en deilig helgetur på fjellet med familien,så tlf har ligget litt på hylla;). Som dere sier så er jo detta den kjedligste perioden. Men snart jenter, da er det vår tur,å alle på denne ikm gruppa blir flytta til gravid:D:D

Du må legge ut bilde når du ferdig :) Det kommer til å bli super fint. Jeg har så lyst å gjøre noe med stuebordet mitt,men får aldri bestemt meg for åssen jeg vil ha det:p

Har akkurat kommet hjem fra en deilig helgetur på fjellet med familien,så tlf har ligget litt på hylla;). Som dere sier så er jo detta den kjedligste perioden. Men snart jenter, da er det vår tur,å alle på denne ikm gruppa blir flytta til gravid:D:D
Skal legge ut bilde av ferdig resultat. Men det blir først i morgen :)
Nå skal gubben lage pyntestige til meg :)
Har fått så mange gode tips i ei gruppe på facebook, så det passer fint når vi nå skal pusse opp :)

Skal legge ut bilde av ferdig resultat. Men det blir først i morgen :)
Nå skal gubben lage pyntestige til meg :)
Har fått så mange gode tips i ei gruppe på facebook, så det passer fint når vi nå skal pusse opp :)

Vet hvem gruppe du snakker om,kjempe mange gode tips der altså :)Har ett sånn bombay bord , så det var mange som hadde lagt ut bilde av det. Så tror jeg har fått en liten ide om hva jeg skal gjøre med det ja :)

Så heldig du er på en søndagsefta da:) her ligger mannen rett ut forann tv'n:p

Vet hvem gruppe du snakker om,kjempe mange gode tips der altså :)Har ett sånn bombay bord , så det var mange som hadde lagt ut bilde av det. Så tror jeg har fått en liten ide om hva jeg skal gjøre med det ja :)

Så heldig du er på en søndagsefta da:) her ligger mannen rett ut forann tv'n:p
Hehe :)
Her styrer gubben bare verre.
Skal jo pusse opp hus, og etasjen som skal pusses opp er ikke mulig å bo i pr i dag. Så han holder på å rydde å gjøre klart til oppussing. Vi bor i Nordland nå, men skal flytte til Romsdal. Så er bare nede en tur nå for å gjøre litt klart.

Tusen takk! :) Kjekt å sy også! Det har jeg ikke gjort på lenge. Ja den er jo klar til babyen kommer :) Laget den i forrige pp og følte at jeg strikket til en baby i magen, men der tok jeg jo feil :) Er det spesielle ting du syr da? Har allltid hatt lyst til å bli flink å sy :)
Det er ikke så lenge siden jeg begynte med syinga. Men har sydd en del barneklær; bukser, gensre, heldress, kjoler og siklesmekker. Har også sydd etui for å ha strikkepinner i, sminkepung og noen småting med glidelås. Syns det er kjempegøy:D Spesielt å finne fine stoffer, men det blir jo fort dyrt... Nå må jeg bruke en del av det jeg har før jeg bestiller mer!

Så flinke dere er til å pusse opp og styre! Jeg syns sånt et kjempeslitsomt. Men det er jo herlig når man er ferdig:)

Har vært borte i helgen, var på sykehus med min kjære i dag. Blir nok ikke store sjansene denne pp, stakkaren har ribbeinsbrudd. Men tar det nok ikke ille opp før dere begynner med testingen hehe, frk sjalu her :p

Back
Topp