Det bordet likte jeg veldig godt.
Synd et slikt et ikke ville passe inn her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har grapejuice på Rema..
Virkelig? Sjekka der i går, men var kanskje utsolgt![]()
Mannen kjøper det der stadig vekk
Var lei av å ha det rødt og trehvitt. Så nå er det en oppgradering på gangDet bordet likte jeg veldig godt.
Synd et slikt et ikke ville passe inn her
Åh gleder meg sånn til å kunne begynne med slike prosjektOvertar huset i midten av mars og har tenkt ut mange prosjekt
Først blir det walk-in closet
Blir kjekt å gå fra 36 kvm til nesten 100
For ikke å snakke om fra vaskekjeller til eget vaskerom!
![]()
Har akkurat flyttet selv.
Nyter den større plassen og bedre planløsning
Så innmari flink du er! Her har sying tatt over for strikkinga, det går så mye raskereJeg har strikket mariusgenser i str 3 mnd for jeg var skråsikker på at det var baby forrige mnd. Har strikket mariusgenser tik typen også så tenkte det kom til å bli koselig med far og barn med samme genserLitt ivrig kanskje så nå har jeg lagt babystrikkingen på hylla inntil videre. Så da er jeg i gang med Setesdalkofte til typen. Kjekt å ha noe å styre med i denne lange ventetiden. Langt rundt, han har str xl
![]()
Gleder oss masse! Nå håper jeg bare leiligheten blir solgt snart! Håper på bud neste uke!
Så innmari flink du er! Her har sying tatt over for strikkinga, det går så mye raskereMariusgenseren ligger jo fint den, til babyen kommer
![]()
Hatt mange visninger?
Vi fikk solgt vårt gamle i forrige uke etter 2. omgang med visninger
Var lei av å ha det rødt og trehvitt. Så nå er det en oppgradering på gang
Beiser platen i fargen sjøsand, mens resten males hvit
Kommer til å passe perfekt når vi pusser opp hovedetasjen![]()
Skal legge ut bilde av ferdig resultat. Men det blir først i morgenDu må legge ut bilde når du ferdigDet kommer til å bli super fint. Jeg har så lyst å gjøre noe med stuebordet mitt,men får aldri bestemt meg for åssen jeg vil ha det
![]()
Har akkurat kommet hjem fra en deilig helgetur på fjellet med familien,så tlf har ligget litt på hylla. Som dere sier så er jo detta den kjedligste perioden. Men snart jenter, da er det vår tur,å alle på denne ikm gruppa blir flytta til gravid
![]()
Skal legge ut bilde av ferdig resultat. Men det blir først i morgen
Nå skal gubben lage pyntestige til meg
Har fått så mange gode tips i ei gruppe på facebook, så det passer fint når vi nå skal pusse opp![]()
HeheVet hvem gruppe du snakker om,kjempe mange gode tips der altsåHar ett sånn bombay bord , så det var mange som hadde lagt ut bilde av det. Så tror jeg har fått en liten ide om hva jeg skal gjøre med det ja
![]()
Så heldig du er på en søndagsefta daher ligger mannen rett ut forann tv'n
![]()
Det er ikke så lenge siden jeg begynte med syinga. Men har sydd en del barneklær; bukser, gensre, heldress, kjoler og siklesmekker. Har også sydd etui for å ha strikkepinner i, sminkepung og noen småting med glidelås. Syns det er kjempegøyTusen takk!Kjekt å sy også! Det har jeg ikke gjort på lenge. Ja den er jo klar til babyen kommer
Laget den i forrige pp og følte at jeg strikket til en baby i magen, men der tok jeg jo feil
Er det spesielle ting du syr da? Har allltid hatt lyst til å bli flink å sy
![]()
Må pusse opp dersom vi skal bo herSå flinke dere er til å pusse opp og styre! Jeg syns sånt et kjempeslitsomt. Men det er jo herlig når man er ferdig![]()