IKM uke 11

Som sagt veldig usikker på syklusen, så hører enten til i uke 10 eller her. Så fløter litt med begge ukene :) Hvis jeg har kommet tilbake til stabilen så er ikm 9/3. Men hvis ikke så er ikm ett sted mellom 11/3-14/3. Hehe:p

Heisann :) Når vil du at jeg evt skal skrive deg på IKM?

Da har jeg endelig fått oppdatert lista :) Håper at jeg har husket på alle :)

Er med på den. Håper bare syklusen er 30 dager nå også.

Etter den siste SA (ikke planlagt noen av gangene)som var i oktober,har syklusen blitt helt teit.hatt på en på 31dager, så en på 28, så tenkte jeg var tilbake til normalen. Men den jeg hadde nå var på 34 dager. Så da tipper jeg syklusen blir alt fra 28-34dager.så bra jeg jakter på EL. (Noe jeg er helt ny på)For kos hver dag blir det ikke her gitt,da mannen jobber mye kveld/natt.

Etter den siste SA (ikke planlagt noen av gangene)som var i oktober,har syklusen blitt helt teit.hatt på en på 31dager, så en på 28, så tenkte jeg var tilbake til normalen. Men den jeg hadde nå var på 34 dager. Så da tipper jeg syklusen blir alt fra 28-34dager.så bra jeg jakter på EL. (Noe jeg er helt ny på)For kos hver dag blir det ikke her gitt,da mannen jobber mye kveld/natt.
Var rett på normal syklus sist jeg mista. Men tester etter EL med CBD.
Bruker disse
ImageUploadedByBV Forum1392229576.253723.jpg

Skal dere gjøre noe spesielt for at spira skal sitte denne PP?
Tror ikke det, skal prøve å få hjernen min til å tro at jeg går på prevensjon. For jeg tror selv at jeg har utsatt mens ved å tro at jeg er gravid, to ganger har det skjedd nå. Jeg har vært overbevist om at jeg var gravid, noen timer etter jeg har gitt opp den pp'en så kom tanta. Snodig, men jaja :p

Skal prøve å fokusere verpesjuka over på pusene siden de kommer rundt EL, stakkars prinsessene mine :o

Skal dere gjøre noe spesielt for at spira skal sitte denne PP?

Prøve å ikke tenke så mye over det. noe som ikke går omtrent.jeg er nok en liten stresser,å det er jo ikke så bra.så vi får kose oss og gjøre det beste ut av det.tenkte jeg skulle teste ut bidronning honning hvertfall. Kosthold er endret å trening er så smått igang:)

Jeg har ikke peiling jeg altså. Er så vansklig når denne dumme syklusen kjører sitt egent løp. Men mandag-tirsdag-onsdag engang? :) 28-34 dagers sykluser her nå så. Kjedelig..

Vil jo gjerne ha deg med på lista så satte deg foreløpig opp på mandagen jeg. Men bare si fra så kan jeg endre :)

En dag nærmere EL.
Og her ser det ut som blødninga etter SA er stort sett over. Litt spotting enda. Så snart er vi klar for masse øvelse, frem til finalen ved EL :)

Tanta her har pakka sakene sine å dratt idag hun også:) Jiiihoo. En dag nærmere El ja:) når begynner du å teste etter EL?
Får ikke teste før jeg kommer hjem, så begynner 23-24 feb. Om syklusen ikke tuller nå, så skal EL være ca 27 feb.
Men kommer uansett til å ha sex så ofte som mulig fremover nå.
Har kjøpt bidronninggele som jeg har begynt med i dag. Har i tillegg kjøpt wild yam som skal brukes etter EL.

Back
Topp