Noe som skal forbedre forholdene i livmoren. Kalles også babylim. Tas fra etter EL.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe som skal forbedre forholdene i livmoren. Kalles også babylim. Tas fra etter EL.
Jeg bestilte fra www.helsehelse.dkAha, ble jeg enda litt klokere idag åHvor bestiller man det? Det er noe jeg kunne tenke meg å prøve. Så kanskje det bedrer at spira sitter istedenfor å dette ut som den har gjort de to siste gangene:/
Jeg bestilte fra www.helsehelse.dk
Betalte 281kr inkl frakt.
Er med på den. Håper bare syklusen er 30 dager nå også.Tusen hjertlig takkså får vi håpe at denne gangen så sittærn i 9 mnd. November- gjør deg klar for maaange pene barn
![]()
Som sagt veldig usikker på syklusen, så hører enten til i uke 10 eller her. Så fløter litt med begge ukeneHvis jeg har kommet tilbake til stabilen så er ikm 9/3. Men hvis ikke så er ikm ett sted mellom 11/3-14/3. Hehe
![]()
Du har tatt bort tirsdagDa har jeg endelig fått oppdatert listaHåper at jeg har husket på alle
![]()
Er med på den. Håper bare syklusen er 30 dager nå også.
HeisannNår vil du at jeg evt skal skrive deg på IKM?
Var rett på normal syklus sist jeg mista. Men tester etter EL med CBD.Etter den siste SA (ikke planlagt noen av gangene)som var i oktober,har syklusen blitt helt teit.hatt på en på 31dager, så en på 28, så tenkte jeg var tilbake til normalen. Men den jeg hadde nå var på 34 dager. Så da tipper jeg syklusen blir alt fra 28-34dager.så bra jeg jakter på EL. (Noe jeg er helt ny på)For kos hver dag blir det ikke her gitt,da mannen jobber mye kveld/natt.
Tror ikke det, skal prøve å få hjernen min til å tro at jeg går på prevensjon. For jeg tror selv at jeg har utsatt mens ved å tro at jeg er gravid, to ganger har det skjedd nå. Jeg har vært overbevist om at jeg var gravid, noen timer etter jeg har gitt opp den pp'en så kom tanta. Snodig, men jajaSkal dere gjøre noe spesielt for at spira skal sitte denne PP?
Var rett på normal syklus sist jeg mista. Men tester etter EL med CBD.
Bruker disse
Vis vedlegget 50413
Skal dere gjøre noe spesielt for at spira skal sitte denne PP?
Jeg har ikke peiling jeg altså. Er så vansklig når denne dumme syklusen kjører sitt egent løp. Men mandag-tirsdag-onsdag engang?28-34 dagers sykluser her nå så. Kjedelig..
Bestiller de fra ebay.Jeg bestilte strimler på mandag. De er jo ganske dyre på apoteket. Men du bestiller fra nette?kanskje ikke like dyrt der.
Får ikke teste før jeg kommer hjem, så begynner 23-24 feb. Om syklusen ikke tuller nå, så skal EL være ca 27 feb.Tanta her har pakka sakene sine å dratt idag hun ogsåJiiihoo. En dag nærmere El ja
når begynner du å teste etter EL?