Vi som temper(Ny)

Og når vi snakker alternative hjelpemiddel så har jeg smurt meg med wildyam hver morgen og kveld fra to dager etter EL til TR, og nå etter TR tar jeg bidronninggele og drikker et glas grapefruktjuice hver morgen. I tillegg tar jeg 2x40mg pyrodoksin og 1000mg c-vitamin hver dag. Det sistnevnte gjør mannen også da det visstnok skal gjøre ph-verdier like noe som hjelpe. Har jeg lest. Mange steder ;) Prøver å kvalitetssikre det jeg leser ved å kun stole på det om det står det samme flere ulike steder, men man kan jo aldri vere sikker. Tror uansett ikke noe av det jeg gjør/vi gjør kan gjøre noe verre. Håper dere er enige :)

Og når vi snakker alternative hjelpemiddel så har jeg smurt meg med wildyam hver morgen og kveld fra to dager etter EL til TR, og nå etter TR tar jeg bidronninggele og drikker et glas grapefruktjuice hver morgen. I tillegg tar jeg 2x40mg pyrodoksin og 1000mg c-vitamin hver dag. Det sistnevnte gjør mannen også da det visstnok skal gjøre ph-verdier like noe som hjelpe. Har jeg lest. Mange steder ;) Prøver å kvalitetssikre det jeg leser ved å kun stole på det om det står det samme flere ulike steder, men man kan jo aldri vere sikker. Tror uansett ikke noe av det jeg gjør/vi gjør kan gjøre noe verre. Håper dere er enige :)
Jeg er enig :) jeg skal begynne å ta bidronning tablette, og kjøpe meg grapefruit juice :) så begynner jeg på ceinone igjen etter EL

God morgen damer. :) ser jeg har noen sider å lese gjennom når jeg finner tid. *humre* Det er fantastisk å se hvor mye som skravles. :) Hvordan gikk det med Medusa og gyn?

Her er tempen himmelhøy til meg å være og nå er jeg redd for å få for høye forhåpninger. Ser jeg har en periode tidligere hvor jeg har så høy temp, men denne har nå nådd høyere. Men jeg har jo ikke tempet regelmessig så hvor mye skal jeg legge i dataene her? Hmmm.

Nevermind. Jeg har lest gjennom det meste nå. :( Mye trasig lesning. Lykkeliten jeg har ikke ord :'(

Jeg er enig :) jeg skal begynne å ta bidronning tablette, og kjøpe meg grapefruit juice :) så begynner jeg på ceinone igjen etter EL
Pyton den dere grapejuicen :eek: Men det går ned :) leste noen som anbefalte cevita sine, men den finner jeg ikke her på bøgda. Min er av merket Rauch, ikke noe særlig ;)

Nevermind. Jeg har lest gjennom det meste nå. :( Mye trasig lesning. Lykkeliten jeg har ikke ord :'(

:( :sad010 Nei. Det er ikke så mye å si. Dere er en herlig gjeng, men jeg ville heller at dere flyttet etter meg inn på terminforum enn at jeg flyttet tilbake til dere. :( <3

Da blir det lutealfase på 12 dager :)
Sniker ;) Hvorfor 12 og ikke 13? 1 dpo er jo 1 dag siden egget slapp, og da må vel det være dag 1 av lutealfasen?

Sniker ;) Hvorfor 12 og ikke 13? 1 dpo er jo 1 dag siden egget slapp, og da må vel det være dag 1 av lutealfasen?

Fordi hvis TR kommer på 13dpo, blir den omgjort til cd1. Lutealfasen regnes fra etter eggløsning, så selve EL-dagen regnes ikke med:)

Fordi hvis TR kommer på 13dpo, blir den omgjort til cd1. Lutealfasen regnes fra etter eggløsning, så selve EL-dagen regnes ikke med:)
Ok, takk! Visste at EL-dagen ikke ble regnet med, men visste ikke at mensdagen ikke skulle telles med :) Da hadde jeg lutealfase på 8 jeg denne gangen da. Great :P

Pyton den dere grapejuicen :eek: Men det går ned :) leste noen som anbefalte cevita sine, men den finner jeg ikke her på bøgda. Min er av merket Rauch, ikke noe særlig ;)

Den ER grusom, ja.

Cevita sin er en helt annen verden.

Sunniva sin er også bedre, men ikke samme nivå

Hadde såååå tru på at den skylle være positiv idag men denne er vel negativ den og sant?

1392463492901.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Når den er SÅ nær positiv er det vel bare å hoppe til køys! :)
Har jo lagt inn aksjer hber dag i en uke nå. Og må bare fortsette til el er over. Men akkurat nå er jeg på jobb så får vente til i kveld :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ok, takk! Visste at EL-dagen ikke ble regnet med, men visste ikke at mensdagen ikke skulle telles med :) Da hadde jeg lutealfase på 8 jeg denne gangen da. Great :p

8 dager var ikke særlig mye. Får du noe hjelp for kort lutealfase?

Og obs obs! Cecvita står ikke sammen med resten av juicen, men gjerne ved frukt og grønt avdelingen. Det er der Bama gjerne har flasker med smoothie. Cecvita er gjennomsiktig flaske med pant. :-)

*Taster på app på mobilen*

Du får resept på crinone.... Selv om jeg denne runden hadde lutealfase på 10 dager MED crinone :(

Hvor lang lutealfase har du pleid å ha, uten crinone?

Back
Topp