Vi som temper(Ny)

Tiden vil vise, ja.

Er jeg 8 dpo begynner jeg muligens å spotte allerede i helga om jeg begynner like tidlig som sist. I alle fall da blod neste helg.(mens søndag eller mandag) er det 5 blir det noen dager senere, kanskje spotting i helga, og mens uti uka. Er det 1, ja da er det ikke mens før uti uke 10 en gang da. Spotting ikke førstkommende helg, men innen den neste.

Time will tell. Muligens blir det noe klarere med flere dagers temping også.

Grafen min kommer til å variere mellom de forskjellige, alt etter mine innstillinger, siden jeg sjekker pregnancy monitor og symptomer opp mot de ulike dpo-dagene jevnlig.

Spent på når FF mener jeg har hatt el. Selv har jeg ingen ide... Veksler mellom positiv og negativ el-test på syklusdag 17. Denne mnd har jeg hatt kjempevanskelige el-tester å tyde. Men men.. Det viktigste er vel at vi har hatt sex disse dagene. Og det har vi dekket. Sånn med unntak av syklusdag 18. Blir spennende å se om 10-11 dager om vi har klart det eller ei..

Tiden vil vise, ja.

Er jeg 8 dpo begynner jeg muligens å spotte allerede i helga om jeg begynner like tidlig som sist. I alle fall da blod neste helg.(mens søndag eller mandag) er det 5 blir det noen dager senere, kanskje spotting i helga, og mens uti uka. Er det 1, ja da er det ikke mens før uti uke 10 en gang da. Spotting ikke førstkommende helg, men innen den neste.

Time will tell. Muligens blir det noe klarere med flere dagers temping også.

Grafen min kommer til å variere mellom de forskjellige, alt etter mine innstillinger, siden jeg sjekker pregnancy monitor og symptomer opp mot de ulike dpo-dagene jevnlig.
Jeg tror 8 dpo! :D Plutselig bare en liten uke til du kan teste kanskje;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Spent på når FF mener jeg har hatt el. Selv har jeg ingen ide... Veksler mellom positiv og negativ el-test på syklusdag 17. Denne mnd har jeg hatt kjempevanskelige el-tester å tyde. Men men.. Det viktigste er vel at vi har hatt sex disse dagene. Og det har vi dekket. Sånn med unntak av syklusdag 18. Blir spennende å se om 10-11 dager om vi har klart det eller ei..
Jeg tipper eggl på dag 17, men så nå du hadde fått pos test cd18, og 19. Du er vertfall dpo :D Woohoo.

Dethar begynt å komme noen spennende grafer å følge med på her nå.

Jeg knasker dong quai og tar babyklister så d holder. Så får håpe det er nok til at spira sitter. har wild yam jeg skal ta etter el også.

Det er mye rart man kan være glad for.. Jeg er bare veldig glad for at jeg har blitt overbevist gjennom dere å begynne å tempe. For virkelig, virkelig, vi har bomma på EL siden september 2012. Det er jo ikke sikkert det går selv om vi ENDELIG har begynt å treffe, men sannsynligheten har økt betraktelig i hvert fall.. Nå tror jeg mannen håper på negativ el-test i morgen og solid temphopp, for nå klager han så fælt.. Haha.. ;)
Jeg er SÅ fornøyd med temping selv, selv etter bare en PP. Denne PP prøver vi CB monitor i tillegg :)

Jeg tror 8 dpo! :D Plutselig bare en liten uke til du kan teste kanskje;)

om jeg er 8 dpo, så kan jeg vel teste til uka en gang. Men siden det muligens er helt feil, så kan de meget trolig være blendahvitt

Dere som tar wild yam, er det kun dersom man har kort lutealfase, eller er der bra uansett ift økt progesteron?

Dere som tar wild yam, er det kun dersom man har kort lutealfase, eller er der bra uansett ift økt progesteron?
Sikkert godt for begge deler :D Det kan jo ikke skade uansett? Hvordan var lutealfasen din denne gangen?

Selv har jeg begynt å ta vitamin B6. Dette skal være bra for celledeling og for progesteronproduksjonen.. Håper det hjelper. Skader gjør det i hvert fall ikke ;)

Er lutealfase på 11 dager innenfor normalen? Har prøvd å google, men finner så mange forskjellige svar..

Nei nå er jeg bare forvirra over tallene her ser jeg, så på datoen jeg ;p EL på cd22, TR på det som ville vert cd37, men som ble cd1. 15 dager da? :D

Er lutealfase på 11 dager innenfor normalen? Har prøvd å google, men finner så mange forskjellige svar..
Det er innenfor normalen :)

Back
Topp