Vi som temper(Ny)

Hvor i herrens navn blir det av eggløsningen min??? Om jeg blir gravid denne pp vil mensentermin min blir 12 november. Jeg har allerede hatt termin 19 november 2008 og 2010 og begge ble født 24 november. Har siden vi startet prøve i sommer tullet med at det nok ikke klaffer før i februar så det blir et tredje novemberbarn. Om ikke el kommer snart nærmer vi oss farlig nær termin 19 november for tredje gang. Egentlig skulle vi ha prøvepause nå for å unngå november men nå tar vi det som det kommer. Hadde faktisk ikke trudd det skulle ta så lang tid.
Dagens eltest er litt sterkere enn gårsdagens så krysser fingrene for positiv eltest i morgen :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Også bildene da :)
1392392060079.jpg

1392392075236.jpg

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Hei dere kloke tempedamer:) første syklus jeg prøver meg på temping, så lurer på om denne ser lovende ut, eller om det er slik den pleier å være etter el uansett? Har lest om noe med at tempen stiger trifasisk eller noe, hva vil det si? Legger med bilde av grafen:)
ImageUploadedByBV Forum1392392297.392137.jpg

Hei dere kloke tempedamer:) første syklus jeg prøver meg på temping, så lurer på om denne ser lovende ut, eller om det er slik den pleier å være etter el uansett? Har lest om noe med at tempen stiger trifasisk eller noe, hva vil det si? Legger med bilde av grafen:)Vis vedlegget 50639
Jeg synes grafen din ser veldig flott ut :D Men det er jo litt tidlig enda. Håper det er en spire der ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk ;) Syns den var så vanskelig å tyde. Særlig mtp tempstigningen min også, så samsvarer ikke dette med noe. Jeg er alt annet enn "tørr" nedentil. Skjønner ingenting jeg..

Kan jo være at LH da er på vei ned nå, og at egget har sluppet. :)

Hvor i herrens navn blir det av eggløsningen min??? Om jeg blir gravid denne pp vil mensentermin min blir 12 november. Jeg har allerede hatt termin 19 november 2008 og 2010 og begge ble født 24 november. Har siden vi startet prøve i sommer tullet med at det nok ikke klaffer før i februar så det blir et tredje novemberbarn. Om ikke el kommer snart nærmer vi oss farlig nær termin 19 november for tredje gang. Egentlig skulle vi ha prøvepause nå for å unngå november men nå tar vi det som det kommer. Hadde faktisk ikke trudd det skulle ta så lang tid.
Dagens eltest er litt sterkere enn gårsdagens så krysser fingrene for positiv eltest i morgen :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Kanskje den har gjemt seg sammen med min?

Det er mye rart man kan være glad for.. Jeg er bare veldig glad for at jeg har blitt overbevist gjennom dere å begynne å tempe. For virkelig, virkelig, vi har bomma på EL siden september 2012. Det er jo ikke sikkert det går selv om vi ENDELIG har begynt å treffe, men sannsynligheten har økt betraktelig i hvert fall.. Nå tror jeg mannen håper på negativ el-test i morgen og solid temphopp, for nå klager han så fælt.. Haha.. ;)

1 dpo? 5 dpo? 8 dpo?

Håper i alle fall jeg er dpo.

5 er den eneste jeg ikke tror på.

Back
Topp