Vi som temper(Ny)

Off det er alt for lenge :( 15 mnd :)
Det er det, hadde håpet på 2014 baby. Men kan snart tenke 2015 nå:( Hvis jeg ikke er veeeeeldig heldig nå snart:p
Håper av hele mitt hjerte at det klaffer for oss alle sammen her inne:)

Så flyttet ff el. Og det var ingen pen graf.

Nei, sikkert ikke hatt el enda

Temp et hakk opp i dag også, synker den nærmeste dagene så håper jeg det BARE er en kjapp tur ned og fort opp igjen:D

Høy temp og litt rosa slim på papiret dag tidlig. Bare pittelitt på første tørk. Håperdrt blir med dette og at tempen forblir høy. :)

Dere som bruker ff, hvordan logger dere dette? Spotting? Men da skL det vel være brunt?

Høy temp og litt rosa slim på papiret dag tidlig. Bare pittelitt på første tørk. Håperdrt blir med dette og at tempen forblir høy. :)

Dere som bruker ff, hvordan logger dere dette? Spotting? Men da skL det vel være brunt?
kan ikke svare deg på det med spotting. men Denne grafen din er veldig veldig spennende å følge med på :D
Når skal du teste? må bare være en spire i magen din

Og da kom tanten til meg. Pp 8, here we go :(

kan ikke svare deg på det med spotting. men Denne grafen din er veldig veldig spennende å følge med på :D
Når skal du teste? må bare være en spire i magen din
Åå som jeg håper du har rett!!!

Jeg tar en test i kveld . :) er jo bare 10 dpo fortsatt da...

Brunt er litt blod som ikke er helt ferskt. Rosa er det som senere blir brunt.

Jeg logger både rosa og brunt og rødt i små mengder som spotting

Back
Topp