Grafen din er fin og spennende, krysser fingrene for deg!Samme her. 9dpo og sterke el tester nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grafen din er fin og spennende, krysser fingrene for deg!Samme her. 9dpo og sterke el tester nå!
Håper på rift Har prøvd i 3 laaaange år Du da?Har mer tru på at det er bare en rift jeg har du prøvd lenge?
Off det er alt for lenge 15 mndHåper på rift Har prøvd i 3 laaaange år Du da?
Det er det, hadde håpet på 2014 baby. Men kan snart tenke 2015 nå Hvis jeg ikke er veeeeeldig heldig nå snartOff det er alt for lenge 15 mnd
Håper det klaffer for deg snart!Det er det, hadde håpet på 2014 baby. Men kan snart tenke 2015 nå Hvis jeg ikke er veeeeeldig heldig nå snart
Håper av hele mitt hjerte at det klaffer for oss alle sammen her inne
Deg også!Håper det klaffer for deg snart!
kan ikke svare deg på det med spotting. men Denne grafen din er veldig veldig spennende å følge med påHøy temp og litt rosa slim på papiret dag tidlig. Bare pittelitt på første tørk. Håperdrt blir med dette og at tempen forblir høy.
Dere som bruker ff, hvordan logger dere dette? Spotting? Men da skL det vel være brunt?
Teite tr, Hu skulle jo holde seg langt unna Håper pp 8 gir en spireOg da kom tanten til meg. Pp 8, here we go
Nå skal den sitte!!!Og da kom tanten til meg. Pp 8, here we go
Åå som jeg håper du har rett!!!kan ikke svare deg på det med spotting. men Denne grafen din er veldig veldig spennende å følge med på
Når skal du teste? må bare være en spire i magen din
Når skal du teste igjen Kjempe fin grafÅå som jeg håper du har rett!!!
Nei! da skal vi få den til å sitte denne pp!Og da kom tanten til meg. Pp 8, here we go
Så fin graf! Dette blir spennende! Når skal du teste?Åå som jeg håper du har rett!!!
Gleder meg på oppdatering ^^Jeg tar en test i kveld .
Brunt er litt blod som ikke er helt ferskt. Rosa er det som senere blir brunt.Høy temp og litt rosa slim på papiret dag tidlig. Bare pittelitt på første tørk. Håperdrt blir med dette og at tempen forblir høy.
Dere som bruker ff, hvordan logger dere dette? Spotting? Men da skL det vel være brunt?