Fredag ♡ 24.01

Kjekt at storebror har godt sovehjerte:) Veldig praltisk med den køyesenga da, når man må tilbringe mye tid der. Håper du får komme tilbake til senga di snart, skjønner du savner den:)
Og veldig kjekt når vi skal ha besøk :D
I natt skal vi ha besøk av to voksne og ett barn. Da får de det rommen :D
T skal sove på madrass på kontoret, Lillebror i reiseseng inne hos oss :D
 
Her sto mannen opp først til vanlig tid 06.00, 10 min etter kommer han inn med nasse til meg, hun hadde bæsjet og lå å skravlet inne på rommet sitt. Jeg hadde ikke hørt noen ting:D Så da ble det dusj på henne sammen med pappan, det var en typisk tannebæsj bleie oppover hele ryggen. Enda godt det ikke ble søl i dunposen:eek::)

Jeg tok som vanlig hvilen min etter de dro avgårde, og nå vasker jeg klær, en stoor haug har det blitt, som ingen har giddet å ta tak i.
 
Og veldig kjekt når vi skal ha besøk :D
I natt skal vi ha besøk av to voksne og ett barn. Da får de det rommen :D
T skal sove på madrass på kontoret, Lillebror i reiseseng inne hos oss :D
Praktisk at man kan bruke det som gjesterom ja:) Det er det vi bruker rommet i 2 etasje til, der har vi ei seng som kan bli til ei dobbeltseng:) Mannen sov der oppe de 4 første månedene med nasse, og blir nok å flytte opp dit igjen i februar.
 
jeg får ikke til å betale på alvababy :confused: Bestillingen går ingen veier etter siste steg med betaling, kommer liksom aldri til paypal, bare tilbake til start :p

Skal dere gå over til tøybleier?:)
 
jeg får ikke til å betale på alvababy :confused: Bestillingen går ingen veier etter siste steg med betaling, kommer liksom aldri til paypal, bare tilbake til start :p
Så rart. Jeg har bestilt der to ganger, aldri noen problem!
 
Skal dere gå over til tøybleier?:)
Vi skal prøve med treningstruser. Siden hun kan gå tørr hele dagen, så kan hun like gjerne ha truser i tøy på seg. Om hun skal ha et uhell holder disse trusene på væska til man får skiftet ;) I går kom hun hjem med samme trusebleie som vi sendte henne i bhg i, da hadde hun sagt ifra hele dagen når hun ville på do :D
 
Vi skal prøve med treningstruser. Siden hun kan gå tørr hele dagen, så kan hun like gjerne ha truser i tøy på seg. Om hun skal ha et uhell holder disse trusene på væska til man får skiftet ;) I går kom hun hjem med samme trusebleie som vi sendte henne i bhg i, da hadde hun sagt ifra hele dagen når hun ville på do :D

Så utrolig lurt, det skal jeg huske på til det blir aktuelt her:) Er kjempe imponert over Hermine altså:rolleyes:
 
hmh, kom meg aldri inn på paypal. Ordren gikk gjennom, men er veldig spent på hvordan jeg egentlig betalte. For den ville ikke ta annet enn Visa, og jeg puncha inn mastercard infoen min...men selv om det ble avvist så gikk ordren gjennom :confused: :p ;)
 
hmh, kom meg aldri inn på paypal. Ordren gikk gjennom, men er veldig spent på hvordan jeg egentlig betalte. For den ville ikke ta annet enn Visa, og jeg puncha inn mastercard infoen min...men selv om det ble avvist så gikk ordren gjennom :confused: :p ;)
Jøss, så rart. Kanskje det er noen hang ups akkurat nå. Har aldri hatt problemer. Og kusinen min bestilte da hun var her og fikk igjennom med en gang. Hva bestilte du?
 
Regner dere over hva dere bruker på mat hver måned, samt andre ting, i tillegg til faste avgifter selvsagt?
 
Regner dere over hva dere bruker på mat hver måned, samt andre ting, i tillegg til faste avgifter selvsagt?
 
Hmm, noe klikket her..
 
Regner dere over hva dere bruker på mat hver måned, samt andre ting, i tillegg til faste avgifter selvsagt?
Nei vi har ikke supergod oversikt på matinnkjøp desverre. Vi burde det! :p
 
Jøss, så rart. Kanskje det er noen hang ups akkurat nå. Har aldri hatt problemer. Og kusinen min bestilte da hun var her og fikk igjennom med en gang. Hva bestilte du?
bestilte fire treningstruser og en sånn vanntett bleiepose, tenkte den kunne være kjekk å ha på farta, til barnehagen o.l. ;) Regner med jeg får en mail om en feil har oppstått med betalingen ;)
 
Back
Topp