Kommentartråden til Statusoppdateringstråden :)

MrsMeoh

Gift med forumet
Hei jenter.

Da har dere stemt, og det ble flest stemmer på å ha EN felles tråd for kommentering av oppdateringene. Så, her er den :)

Sett i gang jenter! Her står dere fritt i å snakke om oppdateringene i Statusoppdateringstråden og hvor dere er i prøvingen. Bare husk at selve oppdateringene fortsatt skal skje i den andre tråden ;)

MERK: Du kan sitere innlegg fra Statusoppdateringtråden! Trykk "svar" under innlegget du ønsker å sitere fra den andre tråden, for så å kopiere denne teksten og legge denne teksten inn i svarruten i denne tråden. Den du siterer vil få varsel, så det er lett å holde oversikt og holde diskusjonen i gang!

Masse lykke til jenter :)
 
Last edited:
Venter på å komme igang med fryseforsøk i januar, begynner på medisiner i jula ;)
 
Venter på å komme igang med fryseforsøk i januar, begynner på medisiner i jula ;)

Sikkert best å lime dette inn i status oppdatterings tåden helt øverst på siden ;) I den tråden er det rein oppdattering, men er kan vi kommentere og skravle på det som blir postet der. Slik som hvis noen bir gravide, eller ved negative forsøk osv :)
 
To ting bare:

1 - jeg har ikke kapasitet til å sitte med en kalender å telle uker eller dager på når "statusen" deres forandrer seg. Dere må selv huske å legge inn et eget innlegg for hver enkel forandring som skal gjøres på tråden når dere forandrer "status" :)

2 - det er mye å følge med på når jeg skal redigere denne tråden, så jeg vil be dere om å ikke kommentere hverandres oppdateringer inne på DENNE tråden. Jeg skal lage en egen tråd med avstemming på hvordan dere skal kunne kommunisere ang hverandres oppdateringer - så følg med på den tråden, og avgi stemme på hvordan dere vil gjøre dette :)

Takk :D

Dette er en test =)
 
Gratulerer MrsMeho med en liten datter!! :)
 
Ååå gratulerer MrsMeoh med lille jenten!! :D :D :D *lykke*
 
Oppdatering etter OUL; ivfbarn- #2 ICSI - Termin 15.juni - Tvillinger! :-D

Gratulerer så masse!
Visste dere det ikke før oul? Og kan jeg spørre hvor mange egg som ble satt inn!
Er forresten gravid på #2 ICSI selv:) (6+3)

Edit: Sneik litt og skjønner at det sikkert var litt dumt spm, klart dere visste det før oul:)
 
Å nei plexy!!! Hadde virkelig troa denne gangen. Ta godt vare på deg selv!
 
Nei.. neineinei! :( :( Plexy, huff nei dette skulle ikke skje! :( Største klemmen fra meg til deg og som Lena sier, ta godt vare på deg selv nå, den skal sitte neste gang! <3
 
Ruger på to gullegg fra 30/1, blodprøve skal taes 21/2
Lykke til som ruger! Krysser fingrene for at spirene holder seg på plass :) Er det FER forsøk? Om det er , er det den første, eller er det ny ICSI? (for lista sin del) :)
 
Innsett uke 10 ICSI #1 På Fertilitetssenteret

Si ifra når du setter inn du :) Jeg følger ikke med på uketall, kun mnd eller dato jmf regler for oppdateringstråden :) Lykke til!
 
Bare en liten påminnelse ang reglene om oppdatering av tidspunkter under ulike perioder i prøvinga, jenter ;)


REGLER FOR BRUK AV TRÅDEN:​

  1. Dere må selv skrive inn innlegg for at jeg skal endre statusen deres. Dette betyr at du må sende inn et nytt innlegg når du starter med stimuleringen, når du ruger, og etter at du har testet. Oppdaterer du ikke, havner du under "ikke oppdatert", og vil etter en stund falle ut av listen! Står du oppført med en termindato, blir du automatisk slettet i tråden etter denne.​
  2. Få med dato (på når du har f.eks TD eller termin) eller måned (på når du setter i gang med neste forsøk eller lignende). Uketall godtas IKKE!
  3. Kommentering av oppdateringer skal ikke forekomme i denne tråden! Vi har en egen tråd til å kommentere det som skjer her inne - den heter "Kommentartråden til Statusoppdateringstråden", ogdu får den opp ved å trykke her; http://forum.babyverden.no/threads/kommentartråden-til-statusoppdateringstråden.1672737/
MERK: Du kan sitere innlegg fra denne tråden (trykk "svar" under innlegget du ønsker å sitere), for så å kopiere denne teksten og legge denne teksten direkte inn isvarruten i "Kommentartråden til Statusoppdateringstråden". Den du siterer vil få varsel, så det er lett å holde oversikt og holde diskusjonen i gang!

Håper dere kan forholde dere til reglene, da blir det mye lettere å hjelpe dere med å opprettholde og holde orden her inne for dere :)


Ha en fin dag, og lykke til med prøvingen jenter
Smiley12.jpg

 
Back
Topp