Statusoppdatering

Oppstart 2 ICSI forsøk februar. Lang protokol, egguttak blir i mars. Rikshospitalet :)
Kommer tilbake med datoer når jeg vet det :)
 
Venter på å få komme i gang med første ISCI i mai, med kort protokoll.
 
weee....spray start 27 des, siste ICSI forsøk ... nå skal det gå :) spennende
 
1 forsøk med oppstart på spray og primolut den 31 desember, forventet mens 12 januar , gonal F 100ie fra den 17 januar, første kontroll 22 januar. Uttak usikkert på dato, kommer tilbake
 
Lillemaur: forsamtale Ullevål 16. januar :)
 
1 forsøk med oppstart på spray og primolut den 31 desember, forventet mens 12 januar , gonal F 100ie fra den 17 januar, første kontroll 22 januar. Uttak usikkert på dato, kommer tilbake

Vennligst kom med oppdateringer når de skal inn under en av kategoriene. Satte deg på under "venter på å komme i gang" nå. Jeg går ikke tilbake i innlegg nedover her for å endre statuser, så når du begynner stimuleringen, sleng inn et nytt innlegg, så smetter jeg deg rett inn ;) Og masse lykke til :D
 
Vennligst kom med oppdateringer når de skal inn under en av kategoriene. Satte deg på under "venter på å komme i gang" nå. Jeg går ikke tilbake i innlegg nedover her for å endre statuser, så når du begynner stimuleringen, sleng inn et nytt innlegg, så smetter jeg deg rett inn ;) Og masse lykke til :D
Flott! Høres bra ut! Takk, sier ifra jeg :)
 
#2 ICSI-positiv! :) Termin 6.september
 
Oppdatering etter OUL; ivfbarn- #2 ICSI - Termin 15.juni - Tvillinger! :-D
 
SA konstantert i dag, utskraping ila dagen.
 
Termin 1.juni ;)
 
Hadde virkelig ikke trodd jeg skulle skrive noe her igjen... Men nå er medisinene ferdig blanda, i morgen braker det løs igjen :)

Hestehoven : stimulerer fra 22/1, ul 31/1 ,.. Tvi tvi
 
Gonal f 100 ie per dag, startet lørdag den 18 januar. Ul 22 januar på kontroll
 
Jonette- venter,skal I gang med icsi2 I Mai. Kort regime. :)


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Back
Topp