Statusoppdatering

Full klaff på første ICSI i Porsgrunn.
Vi fikk ut 9 egg, men bare 1 ble befruktet, gullegg!
Termin 12 Juli :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
To ting bare:

1 - jeg har ikke kapasitet til å sitte med en kalender å telle uker eller dager på når "statusen" deres forandrer seg. Dere må selv huske å legge inn et eget innlegg for hver enkel forandring som skal gjøres på tråden når dere forandrer "status" :)

2 - det er mye å følge med på når jeg skal redigere denne tråden, så jeg vil be dere om å ikke kommentere hverandres oppdateringer inne på DENNE tråden. Jeg skal lage en egen tråd med avstemming på hvordan dere skal kunne kommunisere ang hverandres oppdateringer - så følg med på den tråden, og avgi stemme på hvordan dere vil gjøre dette :)

Takk :D
? Skjønte ikke helt hva jeg skrev feil? Du vil ha dato?



Sent from my iPhone using BV Forum
 
? Skjønte ikke helt hva jeg skrev feil? Du vil ha dato?



Sent from my iPhone using BV Forum

Hei.
Ja, helst det, eller måned. Er mye lettere å følge opp enn uketallene - da må jeg springe for å se på kalenderen hele tiden :p Jeg quota de to innleggene med ukenummer også for å minne på at jeg ikke forandrer status på de inne på tråden uten egne innlegg for dette ;) Var ikke noe vondt ment ;)
 
Ruger på det vi selvfølgelig håper er gullegget :) TD fredag 22.11! :)
 
Last edited:
Positiv test 14.10 :) Så nå håper jeg spire klorer seg fast med alt den har!!
 
Hei.
Ja, helst det, eller måned. Er mye lettere å følge opp enn uketallene - da må jeg springe for å se på kalenderen hele tiden :p Jeg quota de to innleggene med ukenummer også for å minne på at jeg ikke forandrer status på de inne på tråden uten egne innlegg for dette ;) Var ikke noe vondt ment ;)
Oki :) men da blir det uttak i februar :) da vet jeg! :)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Testet negativt, så venter på fryseforsøk i januar 2014.
 
Gleden var kortvarig. Mistet spiren, nytt forsøk på vårparten. Men vet ikke dato enda
 
Vet ikke om jeg kan skrive meg inn her, venter på å få svar på søknad om ivf #1. Sendt søknad i dag.
 
Ruger på 1 egg, testdato 13.11 (fredag den 13 :p)
 
Startet opp med kort regime ICSI forsøk nr.2 i dag 29/11.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ruger på 1 egg fra 22/11... TD 5/12-13... 6 innsett Porsgrunn... denne gang frys på 2. IVF forsøk. Kun 2-delt ved innsett, 1 celle døde under opptining...
 
ICSI endte negativt... Venter på fryseforsøk i februar, da jeg selvfølgelig ender med eggløsning når de har stengt rett over nyttår...
 
Da er jeg i gang med stimulering. Første sprøyte tatt i dag. Spennende!
 
Etter fem IVF-forsøk og en spontanabort ser det endelig ut til å gå bra (bank i bordet!). Er 12+3 i dag:) Hold ut jenter, plutselig sitter spiren som vi har jobbet sånn for!
 
Jeg står visst ikke på denne listen!

Vi lyktes på 6.ICSI St.Olavs, termin 22.01.14
 
Innsett ICSI forsøk nr 2 i dag 11/12-13. Testdato 25/12-13. :)
 
Back
Topp