Statusoppdatering

Lena: oppstart på å sette sprøyter i dag :)
 
Jippi!! Jeg ruger på forhåpentligvis gullegget fra i dag av 21/10!! <3 TD er 04/11 , #1 IVF <3
 
Forsamtale i morgen, vet ikke helt hvor i prosessen jeg skal definere meg... Hører til i Porsgrunn !
 
#1 IVF - St. Olavs - ruger - TD 6. november

---------------------------
Bruker mobilen nå :)
 
Last edited:
#3 ICSI. Oppstart spray 22.10, sprøyter 06.11, UL 15.11. Dette er det 5 forsøket i rekken, da vi også har 2 fryseforsøk. Ble gravid ved 2.frys. Mistet i uke 8. Vi har vært prøvere siden 2003.
 
1 ivf forsøk, hormonstimulering, spraystart 14.10 og UL 29.10 puregon sprøytestart 30.10, UL 08.11. UNN tromsø
 
Da var jeg blitt ruger :) i dag 02.11 satte de inn et perfekt 4 delt egg. TD er 14.11 :)
 
Etter 6 ICSI-forsøk gikk vi inn i adopsjonsprosessen i mars 2013. I juli kom en 14 måneder gammel baby til oss gjennom norsk adopsjon.
 
Da gikk 1. IVF i negativt! Ska snakke med ivf snart om når jeg kan starte opp igjen!
 
Oppdatering. Venter på oppstart 1. ICSI forsøk i beg. av Januar 2014.
 
Starter opp med medisiner i uke 46, ivf uke 47. Første gang. Gjør det privat.
Ingenting feiler meg, mannen har svært dårlig svømmere.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Begynte på spray 28.oktober, sprøyter 13 november og hvis alt går som det skal uttak 18/19 november :)
1 IVF, privat
 
1 IVF forsøk uttak uke 5 2014 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Starter opp med medisiner i uke 46, ivf uke 47. Første gang. Gjør det privat.
Ingenting feiler meg, mannen har svært dårlig svømmere.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
1 IVF forsøk uttak uke 5 2014 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg begynte på sprøyter i går :) uttak og innsett rundt 16-18 nov.
Vi ligger veldig likt, håper vi begge lykkes <3

To ting bare:

1 - jeg har ikke kapasitet til å sitte med en kalender å telle uker eller dager på når "statusen" deres forandrer seg. Dere må selv huske å legge inn et eget innlegg for hver enkel forandring som skal gjøres på tråden når dere forandrer "status" :)

2 - det er mye å følge med på når jeg skal redigere denne tråden, så jeg vil be dere om å ikke kommentere hverandres oppdateringer inne på DENNE tråden. Jeg skal lage en egen tråd med avstemming på hvordan dere skal kunne kommunisere ang hverandres oppdateringer - så følg med på den tråden, og avgi stemme på hvordan dere vil gjøre dette :)

Takk :D
 
Back
Topp