Statusoppdatering

whups mente 24.09

ja... da var jeg ruger igjen... vårt 6. innsett... håper dette går veien nå...

dette er FER- ruger på 2 stk :) TD 27.09

Startet med hormonbehandling i går for FER #1 :)

Gulfresie - St. Olavs - 1.IVF - sprayer (Synarela) fra 18.09.13 - sprøyter (gonal f) fra 09.10.13

Starter på Synarela 25.9, og etter planen Fostimon-sprøyter ca 19.10.

Gravid :) <3

Hører til i Porsgrunn, skal på 3. FER forsøk i morgen 23. september. Prøvd og få barn med min samboer siden juni 2011... Er uforklarlig barnløse.. Startet opp med IVF første forsøk i november 2012, og 12 embroye på frys...

Lenge siden det har blitt oppdattert her :)
Jeg starter opp med spray neste fredag. Første forsøk

lol... ikke rart at det så ut som at det var lenge siden det var oppdattert. Sto jo bare på første side :D

Hører til i Porsgrunn, skal på 3. FER forsøk i morgen 23. september. Prøvd og få barn med min samboer siden juni 2011... Er uforklarlig barnløse.. Startet opp med IVF første forsøk i november 2012, og 12 embroye på frys...

Så du stimulerer til #3FER??? Eller ruger du på #3 FER? Jeg trenger mer konkret info for å sette deg inn på listen ;) Lykke til med forsøket - hvorenn du er ;)

lol... ikke rart at det så ut som at det var lenge siden det var oppdattert. Sto jo bare på første side :D

Nederst på det første innlegget står det sist tråden ble oppdatert ;)
Ang oppdateringen, så vil jeg gjerne at du skriver inn dato.. Jeg er ikke innom hver dag, og vil ikke sitte å telle dager, det er nok å følge med på i denne tråden ;) Aller helst vil jeg at man skal oppdatere når man har allerede kan settes under en underskrift. F.eks den dagen man begynner med stim, så gir man beskjed da, og ikke flere dager før ;)

testen lyste GRAVID i dag :)

Nederst på det første innlegget står det sist tråden ble oppdatert ;)
Ang oppdateringen, så vil jeg gjerne at du skriver inn dato.. Jeg er ikke innom hver dag, og vil ikke sitte å telle dager, det er nok å følge med på i denne tråden ;) Aller helst vil jeg at man skal oppdatere når man har allerede kan settes under en underskrift. F.eks den dagen man begynner med stim, så gir man beskjed da, og ikke flere dager før ;)

:) Tar litt tid å få alt på plass ;)
Men har nå fått lagt det inn i underskriften, så blir det litt lettere :) Starter i hvert fall på stray 4.10. Har vist fått masse pairer hjemme (er på jobb offhore). Men skal oppdattere underskriften, og si i fra dagen før eller når jeg har startet :)

I går, 25.sept, ble jeg ruger, og ruger nå på to egg! :) Testdag 8.oktober :)

Bruker24# 2.icis. Haugesund fertilitetsavdeling.
ruger på 2 gullegg:).
Testdato 2 oktober :)!

gravid :) termin 3. juni 2014 .

Ruger på gullegget fra i dag, 30.september. #1 FER.

Back
Topp