**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Lykkeliten; testedate? :D Jeg tenkte egentlig å holde meg til lørdag, men tester du 10 dpo så gjør jeg også!!

EDIT; Og nååå ser jeg at det ER lørdag du teller ned til :D Haha! Okei, testedate lørdag, da er jeg 11 dpo!

Last edited:
Jaja, da får jeg gå og hjelpe gubben med å vaske akvariet da.. Ta ned et system på 1000 liter saltvann og gjøre om til ferskvann er ikke bare-bare! :P

Arg...
Jeg skal bare rydde og vaske litt på badet før jeg skal gå i dusjen og tror dere ikke mannen fant ut denne var en perfekt tid til å okkupere badet...

Er bare så j**** irriterende.
Han sier han bare skal tisse litt, og så blir han borte i 45 minutter

Min skulle bare på butikken og kjøpe vaskemiddel, nudler og hente en pakke.

Og ble nok borte like lenge. Det er snakk om 5 minutter hver vei. Men han varslet at han skulle ringe gamlesjefen i bilen, så... ja, da var det vel å forvente....

Min nedtelling er til i morgen. Sånn rundt 6.30-7.00 en gang bør jeg ha fått tatt en test. Vi snakker altså ca 10 timer, hvorav jeg har tenkt å sove rundt 7. Spennende, spennende!

Jeg er eldre enn de fleste her, om ikke den eldste prøveren.

Kom til å tenke på at den gang jeg var veldig ung (tenårene), mistet jeg mest sannsynlig et barn i SA.
Mensen var 2 uker for sen, og ekstremt kraftig.

Dersom det barnet hadde fått leve opp, hadde det vært på alder med de yngste prøverne her.
HJELP!!!!!
Jeg kunne ha blitt bestemor
Er ikke av de yngste jeg heller...

Sent from my iPhone using BV Forum

Min nedtelling er til i morgen. Sånn rundt 6.30-7.00 en gang bør jeg ha fått tatt en test. Vi snakker altså ca 10 timer, hvorav jeg har tenkt å sove rundt 7. Spennende, spennende!
Ååå, håper på to streker :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykkeliten; testedate? :D Jeg tenkte egentlig å holde meg til lørdag, men tester du 10 dpo så gjør jeg også!!

EDIT; Og nååå ser jeg at det ER lørdag du teller ned til :D Haha! Okei, testedate lørdag, da er jeg 11 dpo!

Ja, jeg er med på testedate! Om ikke testetøsa tar overhånd da... Skal holde meg når vi er to om det! *Prøver å bestemme seg for å holde seg*

Jeg er eldre enn de fleste her, om ikke den eldste prøveren.

Kom til å tenke på at den gang jeg var veldig ung (tenårene), mistet jeg mest sannsynlig et barn i SA.
Mensen var 2 uker for sen, og ekstremt kraftig.

Dersom det barnet hadde fått leve opp, hadde det vært på alder med de yngste prøverne her.
HJELP!!!!!
Jeg kunne ha blitt bestemor
Men da hadde du også vært fryktelig ung både mamma og bestemor ;)

Ja, jeg er med på testedate! Om ikke testetøsa tar overhånd da... Skal holde meg når vi er to om det! *Prøver å bestemme seg for å holde seg*
Bra! Da kanskje jeg klarer å holde meg også!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp