Sånt skjer...Man vet man er en *litt* for aktiv prøver når:
- Man finner grunner for at en klar negativ test kanskje ikke var så negativ likevel.
- Man lager et innlegg på det
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånt skjer...Man vet man er en *litt* for aktiv prøver når:
- Man finner grunner for at en klar negativ test kanskje ikke var så negativ likevel.
- Man lager et innlegg på det
Sånt skjer...
Det som var med den testen var et etter ca 1 minutt så jeg en svak rosa strek.
La testen fra neg og gikk i dusjen.
Når jeg var ferdig, før tidsfristen hadde gått ut, så jeg på den igjen.
Da var streken borte.
Dersom jeg vred og vendt på den i riktig lys kunne jeg skimte en usynlig grå strek.
Anser den som negativ, men det kommer til å bli noen spennende dager fremover. ...
SpennendeDet som var med den testen var et etter ca 1 minutt så jeg en svak rosa strek.
La testen fra neg og gikk i dusjen.
Når jeg var ferdig, før tidsfristen hadde gått ut, så jeg på den igjen.
Da var streken borte.
Dersom jeg vred og vendt på den i riktig lys kunne jeg skimte en usynlig grå strek.
Anser den som negativ, men det kommer til å bli noen spennende dager fremover. ...
Det gjorde jeg også for noen dager siden, men nå vet jeg at det ikke blir noe av for min del... August neste!Sniker på juliforumet...
Håper.
Tror ikke. Prøver å overbevise meg selv om det i alle fall. Håper.
Godt å begynne på ny pp da, om man går og venter på tr er det bare frustrerende med negative tester og ingen tr!Jepp, men helt forventet, så det går fint
Sent from my iPhone using BV Forum
Spennende
Spennende!Mine symptomer er
- Ekstremt trøtt
- Økt utflod
- Ømme pupper
- Kraftige smerter i livmoren for noen dager siden (festesmerter??)
- Gal etter klementiner (De andre gangene jeg har vært gravid var jeg gal etter klementiner før jeg fikk ||)
- Svimmel
- Stikking i magen
- Mer kviser
Kjekt når ting fungerer godt på jobb, og når de overordnede har en god tone med de ansatteVar så koselig på jobben i dag.
Jeg måtte snakke med sjefen før i dag, han var ikke tilstede, men jeg fikk snakket med nestleder, var en rutine jeg ønsket å gå utenom i en spesifikk sak.
Etter å ha forklart hvorfor og det var greit, spurte hun og hvordan det gikk med meg å ryggen min, og om det var noe tilrettelegging jeg trengte.
Jeg er veldig fornøyd med den tilrettelegging jeg allerede har fått, og trenger ikke mer, men det var utrolig koselig å bli spurt![]()
Kjekt når ting fungerer godt på jobb, og når de overordnede har en god tone med de ansatte
Hva er det du jobber med?
Nei, er jo greit å være litt anonymHar ikke lyst til å si nøyaktig hva jeg jobber med, men det er en kontor-jobb innen noe økonomi aktig
Føler med fryktelig gammel i dag![]()
Æsjda? Noe spesielt som gjorde at du fikk den følelsen i kroppen nå?
Jeg er eldre enn de fleste her, om ikke den eldste prøveren.
Kom til å tenke på at den gang jeg var veldig ung (tenårene), mistet jeg mest sannsynlig et barn i SA.
Mensen var 2 uker for sen, og ekstremt kraftig.
Dersom det barnet hadde fått leve opp, hadde det vært på alder med de yngste prøverne her.
HJELP!!!!!
Jeg kunne ha blitt bestemor
Haha!http://www.timeanddate.com/countdown/generic?iso=20131115T09&p0=187&fg2=d390c2&msg=Test - 10 dpo
Lagde denne jeg. *FNIS*
(Det er bare en nedteller).