**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Man vet man er en *litt* for aktiv prøver når:

- Man finner grunner for at en klar negativ test kanskje ikke var så negativ likevel.
- Man lager et innlegg på det

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sånt skjer...

Sniker på juliforumet...

Håper.

Tror ikke. Prøver å overbevise meg selv om det i alle fall. Håper.

Sånt skjer...

Det som var med den testen var et etter ca 1 minutt så jeg en svak rosa strek.
La testen fra neg og gikk i dusjen.
Når jeg var ferdig, før tidsfristen hadde gått ut, så jeg på den igjen.
Da var streken borte.
Dersom jeg vred og vendt på den i riktig lys kunne jeg skimte en usynlig grå strek.

Anser den som negativ, men det kommer til å bli noen spennende dager fremover. ...

Da var streken borte.
Dersom jeg vred og vendt på den i riktig lys kunne jeg skimte en usynlig grå strek.

Anser den som negativ, men det kommer til å bli noen spennende dager fremover. ...

Jamen det er jo spennende! Sånne tester med "noe". :-) Krysser fingrene.

Da var streken borte.

Spennende :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sniker på juliforumet...

Håper.

Tror ikke. Prøver å overbevise meg selv om det i alle fall. Håper.
Det gjorde jeg også for noen dager siden, men nå vet jeg at det ikke blir noe av for min del... August neste!

Når det gjelder juli, heier jeg på dere andre :-) Noen av oss må jo komme inn dit!

Last edited:
Jepp, men helt forventet, så det går fint :)

Godt å begynne på ny pp da, om man går og venter på tr er det bare frustrerende med negative tester og ingen tr! :)

Mine symptomer er
- Ekstremt trøtt
- Økt utflod
- Ømme pupper
- Kraftige smerter i livmoren for noen dager siden (festesmerter??)
- Gal etter klementiner (De andre gangene jeg har vært gravid var jeg gal etter klementiner før jeg fikk ||)
- Svimmel
- Stikking i magen
- Mer kviser
Spennende! :D

Var så koselig på jobben i dag.
Jeg måtte snakke med sjefen før i dag, han var ikke tilstede, men jeg fikk snakket med nestleder, var en rutine jeg ønsket å gå utenom i en spesifikk sak.
Etter å ha forklart hvorfor og det var greit, spurte hun og hvordan det gikk med meg å ryggen min, og om det var noe tilrettelegging jeg trengte.
Jeg er veldig fornøyd med den tilrettelegging jeg allerede har fått, og trenger ikke mer, men det var utrolig koselig å bli spurt :)

Var så koselig på jobben i dag.
Jeg måtte snakke med sjefen før i dag, han var ikke tilstede, men jeg fikk snakket med nestleder, var en rutine jeg ønsket å gå utenom i en spesifikk sak.
Etter å ha forklart hvorfor og det var greit, spurte hun og hvordan det gikk med meg å ryggen min, og om det var noe tilrettelegging jeg trengte.
Jeg er veldig fornøyd med den tilrettelegging jeg allerede har fått, og trenger ikke mer, men det var utrolig koselig å bli spurt :)
Kjekt når ting fungerer godt på jobb, og når de overordnede har en god tone med de ansatte :-)

Hva er det du jobber med?

Jeg følte meg eplekjekk og høy i hatten da jeg skrev dagens notat i dagboken min for noen timer siden, skrev at det bare er 5 dager til testing, men nå føler jeg mer og mer at jeg snart burde tisse på en pinne. Jadda. Da var testetrangen begynt å komme her i huset også. 5 dpo. Tikk-takk-tikk-takk, klokken går saaakte avgårde.

Æsjda? Noe spesielt som gjorde at du fikk den følelsen i kroppen nå?

Jeg er eldre enn de fleste her, om ikke den eldste prøveren.

Kom til å tenke på at den gang jeg var veldig ung (tenårene), mistet jeg mest sannsynlig et barn i SA.
Mensen var 2 uker for sen, og ekstremt kraftig.

Dersom det barnet hadde fått leve opp, hadde det vært på alder med de yngste prøverne her.
HJELP!!!!!
Jeg kunne ha blitt bestemor

Jeg er eldre enn de fleste her, om ikke den eldste prøveren.

Kom til å tenke på at den gang jeg var veldig ung (tenårene), mistet jeg mest sannsynlig et barn i SA.
Mensen var 2 uker for sen, og ekstremt kraftig.

Dersom det barnet hadde fått leve opp, hadde det vært på alder med de yngste prøverne her.
HJELP!!!!!
Jeg kunne ha blitt bestemor

Hmm.. Synes heller du skal tenke at du er ung til sinns. Og ung i forhold til en stor del av befolkningen (som er for gamle til å prøve å få barn i det hele tatt).

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp