**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Søndagen har vært fin, men travel :-) Middag ute på restaurant med mine foreldre, kaffi hos svigers, og unger som har vært litt turbo i hele dag!

Har du hatt det fint hos foreldrene dine da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja vi har spilt cluedo og spist på restaurant! :) Veldig kos!

- Taster med appen -

Søndagen. Tja. Den har gått unna. Nå er det egentlig kjærestekveld, som vi pleier på søndager, men måtte sjekke her først. :p

Heihei, jenter.

Da sover ungene, mannen er på trening, og her er jeg,

Og før jeg glemmer det: dagens svømmerapport.

Han begynner å bli riktig flink, synes jeg, og jeg er godt fornøyd med fremgangen på mange felt, selv om han ikk tørr vannsklia (selv om faren tar mot)

Hun er litt motsatt, hun hopper gjerne, hun elsker sklia... og vil ikke flyte... Bobler nekter hun å blåse, det har hun vel aldri gjort, men jeg dykker henne, og det går greit det.

Ei helg igjen, og så blir det pause. Usikker på når vi melder dem på nytt kurs, i første omgang blir vi å gå o svømmehallen fra tid til annen, men uaktuelt med kurs på denne siden av nyttår i alle fall. (Og så kommer årsoppgjøret hvor jeg jobber 12 timer ekstra i uka i et par mnd, og mannen antakelig også må jobbe en del ekstra, og da tror jeg ikke vi orker svømmekurs iden perioden...)

Tror jeg skal ta en tur i dusjen nå, og så legge meg.
Jeg har holdt på å sovne i sofaen de siste 2 timene...

Jeg sovna, som ventet, mens jeg la unger, og fikk meg nok en halvtime der...

Nå sitter jeg og synes hodet er veldig tungt, så jeg tror jeg bare skal legge meg. Mannen er kommet fra trening, men ligger i badekaret og mykgjør musklene litt. Jeg er bare ufattelig trøtt, delvis skyldes det nok at jeg har stått opp med ungene begge dagene denne helga, lørdag som jeg pleier, og søndag siden det var farsdag, men jeg VAR jo egentlig allerede våken, så det er ikke det heller. Jeg bare har ikke helt taklet overgangen til normalttid enda, jeg er fortsatt våken på morgenkvisten. Også har jeg våknet så mange ganger pr natt de siste dagene eller ukene, og det hjelper jo heller ikke

Leggetid.

Trøtt og kvalm (av å spise for mye sjokolade... lærer hvis aldri). Jaja, på tide å finne senga :-) God natt jenter :-)

Hvorfor sitter jeg her enda?

NÅ går jeg!

FruJohnsen har "vær hjemme og pleie hodet sitt"- dag idag. Håper dere er friske og raske!

- Taster med appen -

Da er TR kommet hit. Kjedelig, men
forventet, så da er vi snart i gang med pp3.

Er forresten en helt fantastisk soloppgang utenfor vinduet mitt på jobb nå :-) Kan ikke deppe med den utsikten!

Ser rosa skyer jeg også.

Man vet man er en *litt* for aktiv prøver når:

- Man finner grunner for at en klar negativ test kanskje ikke var så negativ likevel.
- Man lager et innlegg på det

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp