Håndarbeid

Mens jeg venter på garn til jakke har jeg begynt på votter... Først måtte je bare vikle opp alt garnet, og jeg begynte selvsagt i feil ende. Uansett, jeg elsker fargen på dette garnet! ImageUploadedByBV Forum1381874094.443650.jpg
 
To par tøfler til klare for toving! Bare.. 6 par igjen... Gaaah!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
To par klar her og... Og da var jeg lei. :p tenkte å begynne på ny skappelgenser til A. Den begynner å bli for liten.
Hehe, jeg er ferdig med seks par, og dermed halvferdig. Men kjedelig? Ja! Når jeg er ferdig blir det leeernge til et nytt par kommer på mine pinner!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Mitt håpløse syprosjekt! Har det med å gå på prosjekt jeg ikke har prøvd før med stort pågangsmot, i dag var intet unntak! Har bestilt body til lille i bambus da hun ikke tåler ull, på samme sted solgte de metervare med bambusjersy... Hm, tenkte jeg, så kjekt! Da kan jeg sy balaklava og buff til lille i tillegg! I dag kom det, og jeg har prøvd meg på lua! Helt håpløst! Får ikke sømmen stram og det bare køller seg :( er nå på utkikk etter sydame! Bah!! Ble ikke så enkelt og billig som jeg håpte på! Eller, buff skal jeg alltids klare å sy da :p ImageUploadedByBV Forum1382033719.415677.jpgImageUploadedByBV Forum1382033734.163109.jpgImageUploadedByBV Forum1382033748.230663.jpg
 
Mitt håpløse syprosjekt! Har det med å gå på prosjekt jeg ikke har prøvd før med stort pågangsmot, i dag var intet unntak! Har bestilt body til lille i bambus da hun ikke tåler ull, på samme sted solgte de metervare med bambusjersy... Hm, tenkte jeg, så kjekt! Da kan jeg sy balaklava og buff til lille i tillegg! I dag kom det, og jeg har prøvd meg på lua! Helt håpløst! Får ikke sømmen stram og det bare køller seg :( er nå på utkikk etter sydame! Bah!! Ble ikke så enkelt og billig som jeg håpte på! Eller, buff skal jeg alltids klare å sy da :p Vis vedlegget 35689Vis vedlegget 35690Vis vedlegget 35691
Syns du er flink som prøver jeg. :) symaskinen og jeg er ikke venner. Hehe.

Hvor bestilte du bambusbody? Lille tåler ikke ull innerst lenger. Kun på armene hun reagerer så går greit med ullstrømpis.
 
Mitt håpløse syprosjekt! Har det med å gå på prosjekt jeg ikke har prøvd før med stort pågangsmot, i dag var intet unntak! Har bestilt body til lille i bambus da hun ikke tåler ull, på samme sted solgte de metervare med bambusjersy... Hm, tenkte jeg, så kjekt! Da kan jeg sy balaklava og buff til lille i tillegg! I dag kom det, og jeg har prøvd meg på lua! Helt håpløst! Får ikke sømmen stram og det bare køller seg :( er nå på utkikk etter sydame! Bah!! Ble ikke så enkelt og billig som jeg håpte på! Eller, buff skal jeg alltids klare å sy da :p Vis vedlegget 35689Vis vedlegget 35690Vis vedlegget 35691
Syns du er flink, jeg! :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Syns du er flink som prøver jeg. :) symaskinen og jeg er ikke venner. Hehe.

Hvor bestilte du bambusbody? Lille tåler ikke ull innerst lenger. Kun på armene hun reagerer så går greit med ullstrømpis.
takktakk, er litt uvenn med maskina i kveld ja...
kjøpte på tiljamid.no, helt fantastisk god!! Så myk og deilig! Lille her kan ikke ha på ull innerst i det heletatt! Derfor prosjekt lue og buff,så hun kan bruke et superfint mariussett hun har fått i gave!
 
takktakk, er litt uvenn med maskina i kveld ja...
kjøpte på tiljamid.no, helt fantastisk god!! Så myk og deilig! Lille her kan ikke ha på ull innerst i det heletatt! Derfor prosjekt lue og buff,så hun kan bruke et superfint mariussett hun har fått i gave!
Hvordan er størrelsene?
 
Back
Topp