Håndarbeid

Vis vedlegget 34820
Halvferdig med rosa sokk og fikk akkurat beskjed om at det ble født en liten prins :) så da er det bare å begynne på en blå når jeg er ferdig med denne :)
Herlighet så effektiv du er! Får litt dårlig samvittighet ovenfor mine strikkepinner. Har hatt samme tøffelen på i snart to uker nå. :p

* app'n *
 
Er størrelse 1-3 måneder da, så er jo ikke store saken :) og så er det ganske gøy :) gøy å lære noe nytt :)
 
Er størrelse 1-3 måneder da, så er jo ikke store saken :) og så er det ganske gøy :) gøy å lære noe nytt :)
Ah, det forklarer saken! Jeg strikker størrelse 42-43 nå. Litt forskjell! :p
Minisokker er moro! Minner meg på at E trenger flere par..

* app'n *
 
Ah, det forklarer saken! Jeg strikker størrelse 42-43 nå. Litt forskjell! :p
Minisokker er moro! Minner meg på at E trenger flere par..

* app'n *
hehe, bittelitt forskjell ja :) ja, skikkelig gøy med sånne bittesmå sokker :) blir gøy å få ferdig hele gaven også :)
 
hehe, bittelitt forskjell ja :) ja, skikkelig gøy med sånne bittesmå sokker :) blir gøy å få ferdig hele gaven også :)
så flittig du er :) Jeg må nok også strikke et par sokker til mini her snart ja, trengs!
 
ImageUploadedByBV Forum1381741006.904730.jpg
Her er trekket til tripp-trapp-stolen ferdig :D lys-lilla lang pølse med hull under til selen. Dette kan jo bli bra! Nå gjenstår bare å pusse ferdig og male stolen...
 
Jepp... bøylen som er over magen :p får vise dere når stolen er ferdig ;)
Tøft, har aldri sett det før. Kanskje jeg adopterer ideen om det blir fint. (eller, E griser så fælt at jeg måtte hatt minst fem stykker å bytte på... Hmm.. Kanskje bare til pynt. :p)
 
Tøft, har aldri sett det før. Kanskje jeg adopterer ideen om det blir fint. (eller, E griser så fælt at jeg måtte hatt minst fem stykker å bytte på... Hmm.. Kanskje bare til pynt. :p)
hehe ja her grises det også, så har passet på å strikke i vaskbart garn, og gjort det enkelt å ta av og på :)
 
Her strikker jeg barnehagevotter... Disse ble litt store, så jeg må nok strikke et par litt mindre også :)
ImageUploadedByBV Forum1381784765.892583.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp