**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg har jo tydeligvis ikke eggløsning hver gang, føler vi har kasta bort et år på prøving. Tenk om jeg hadde visst det for et år siden!

Jeg har så lyst at det skal klaffe for deg nå jeg!!!

Skal prøve å lage pizza uten ost idag!
Kom på at vi brukte det siste på taco og jeg ooooooorker ikke ut i styggværet...! :rolleyes:

Størstejenta bestemt middag idag å det vart pølse å pasta :)

Pizza uten ost e faktisk godt :)

Har liksom prøvd og funnet en oppskrift på det men har ikke funnet noe enkelt! Så jeg lager det som vanlig med hjemmelaget tommatsaus og stekt kyllingkjøttdeig! håper ikke det blir tamt! :P

Huff,maskin her henge sæ opp...plutselig e det null innlegg sia sist å vips....så kjæm d maaang :p

Har liksom prøvd og funnet en oppskrift på det men har ikke funnet noe enkelt! Så jeg lager det som vanlig med hjemmelaget tommatsaus og stekt kyllingkjøttdeig! håper ikke det blir tamt! :p
Æ synes dein høres god ut :) Æ like sånn arti mat :) Go appetitt :)

Æ ska faktisk prøv en sånn å sjå kossn det e :)

Burde lese den tipstråden for å velge riktig størrelse. Og det kan ta litt tid å vende seg til den, så ikke gi opp med en gang.

Burde lese den tipstråden for å velge riktig størrelse. Og det kan ta litt tid å vende seg til den, så ikke gi opp med en gang.
Æ får ta tiden t hjelp å venne mæ t d...synes det høres genialt ut å så slæpp man det sølet me bind å sånn....:)

Tiden går fort å enda fortar etter man får barn :)

Ja, det gjør den også.

Den bitte lille babyen min, er f.eks førskolegutt. Lillesøstra er passert 2,5 og ikke helt baby hun heller. Vi nærmer oss dessuten snart et års prøvetid på nummer tre.

Jeg må tømme oppvaskmaskina. Virker som et kjempe oppdrag! :P Aff jeg er så sliten!

Jeg har servert ungene frossenpizza til middag.... ikke akkurat god mor, men det var enkelt, kjapt og gjennomførbart. All respekt for alenemødre, jeg er ikke skapt for slikt, jeg gleder meg til mannen kommer hjem. Det er dessverre ikke før klokka nærmer seg ni er jeg redd, så derved skal jeg ha i dem kveldsmat og gjennom kveldsstell og legge dem alene, noe som medfører myyyye mindre skravletid enn vanlig (det er mannen som pleier å legge dem)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp