Skravletråd September:D

vært hos legen i dag, fra å være 50% sykemeldt ble jeg 100% sykemeldt pga bekkenløsning :-( kjipt........ elsker jobben min :-( men er vikitg å ta var på seg selv når det kommer til bekkenløsmning sa legen, vist ikke kan det bare fortsette etter svangerskapet også...
noen gode tips på hva jeg kan gjøre om dagen nå som jeg blir å gå hjemme? mannen bor jo i tyrkia så kan jo ikke mase på han heller :-P

vært hos legen i dag, fra å være 50% sykemeldt ble jeg 100% sykemeldt pga bekkenløsning :-( kjipt........ elsker jobben min :-( men er vikitg å ta var på seg selv når det kommer til bekkenløsmning sa legen, vist ikke kan det bare fortsette etter svangerskapet også...
noen gode tips på hva jeg kan gjøre om dagen nå som jeg blir å gå hjemme? mannen bor jo i tyrkia så kan jo ikke mase på han heller :-P
Var sykemeldt fra uke 24 pga det sist. Så mye serier, sov og kjeda meg. Uten bil og lappen var det lite som skjedde..

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

jeg er også 100% sykemeldt, så da står jeg uten jobb nå:P siden kontrakten går ut, men snille søstra mi har ordna meg jobb:D

Var sykemeldt fra uke 24 pga det sist. Så mye serier, sov og kjeda meg. Uten bil og lappen var det lite som skjedde..

Jeg drømte om deg i natt Frk. Smestad! Hehehe, at vi var på helgetur til Oslo! Veldig morsomt, begge høygravide på shopping!

Åh! Har mulighet å sove lenge, men våknet når lillegutt våknet kl litt før 7!! Sovnet ikke før 4! :-/ trett i dag, men får absolutt ikke til å sove :-/ skal reise på kjærestetur senere i dag (gleder meg)! Men hadde vært gøy å vært uthvilt da! :-/

I dag våknet lillemann klokken fire :-)

Jeg merker at øya er litt slappe i dag hehe! Men det går seg til.

Håper på å reise på hytta i morgen, så vi får slappet av og plukke bær (hvis det er noen igjen da) :-)

Ha en fin torsdag

Kine snart mamma til fire <3

Jeg drømte om deg i natt Frk. Smestad! Hehehe, at vi var på helgetur til Oslo! Veldig morsomt, begge høygravide på shopping!
Haha.. Så kult. Fant vi noe spennende da?

Åh! Har mulighet å sove lenge, men våknet når lillegutt våknet kl litt før 7!! Sovnet ikke før 4! :-/ trett i dag, men får absolutt ikke til å sove :-/ skal reise på kjærestetur senere i dag (gleder meg)! Men hadde vært gøy å vært uthvilt da! :-/
Kjærestetur jippi :D Kos dere :)

Så meg i speilet til morgen i dag, og jammen har det ikke blitt litt mage der nede. Hurra, endelig kan je si ja når venninner med 3- 4 barn spør om ikke magen syns snart hi hi.

Prøvde doppler for første gang i dag, til min store lettelse var det enkelt å finne hjertelyden til den lille :) <3

• Liker
Reactions: cs7
Akkurat ferdig på jobb, skal stupe i seng nå..zzZZZZzzzz

Jeg føler meg ikke gravid om dagen... Er fortsatt trøtt og kvalm, spydde i går også... Men det føles annerledes... Er veldig (!!) redd for at noe er galt :( skal heldigvis til gyn om 4 dager. Håper vi får se et bankende hjerte da!!

Ellers ønsker jeg alle her en strålende dag!!!!! :)

Back
Topp