Motivasjonstråd;)

Da har jeg funnet ut hva mitt mål skal være! Jeg skal tilbake til de målene jeg hadde rundt midje og mage før jeg ble gravid 1. gang! Er ikke himla langt unna heller. 3 cm rundt midjen, 5 rundt det tjukkeste rett under navelen.
Så myk som magen min er kreves det desverre litt mer enn bare kosthold for å stramme opp, så skal prøve meg på tre - fire styrkeøkter i uken i tillegg til en løpetur eller to. Elsker å løpe vanligvis, men det var vannvittig tungt nå på den første turen, blodsmak i munnen etter fem min :)
Den største utfordringen for meg blir å holde seg unna godteri! Elsker snop og kunne ikke levd uten kake! (Prøver desperat å finne noen vi kan invitere i helgen så jeg kan lage kaken MaryE kom med oppskrift på). Hvordan skal det fungere det her da? Må jeg sette mål at innen ... skal jeg tatt av x antall cm??
 
Da har jeg funnet ut hva mitt mål skal være! Jeg skal tilbake til de målene jeg hadde rundt midje og mage før jeg ble gravid 1. gang! Er ikke himla langt unna heller. 3 cm rundt midjen, 5 rundt det tjukkeste rett under navelen.
Så myk som magen min er kreves det desverre litt mer enn bare kosthold for å stramme opp, så skal prøve meg på tre - fire styrkeøkter i uken i tillegg til en løpetur eller to. Elsker å løpe vanligvis, men det var vannvittig tungt nå på den første turen, blodsmak i munnen etter fem min :)
Den største utfordringen for meg blir å holde seg unna godteri! Elsker snop og kunne ikke levd uten kake! (Prøver desperat å finne noen vi kan invitere i helgen så jeg kan lage kaken MaryE kom med oppskrift på). Hvordan skal det fungere det her da? Må jeg sette mål at innen ... skal jeg tatt av x antall cm??
Ja. Jeg tror man må tidsbestemme når man skal være der man vil. Når på døgnet måler du midja? Ser greit ut hos meg på morgenen, men på kvelden er jeg mange nr større..:-/
Uff, blir litt stressa av dere som er så flinke..
 
Men for å sette en tidsfrist da..

1. Aug skal jeg være tilbake der jeg var.

Skal være fem uker på sommerferie hos barnas besteforeldre, så jeg skulle få rikelig tid med å løpe på fjellet da i alle fall!
 
Ja. Jeg tror man må tidsbestemme når man skal være der man vil. Når på døgnet måler du midja? Ser greit ut hos meg på morgenen, men på kvelden er jeg mange nr større..:-/
Uff, blir litt stressa av dere som er så flinke..
Ikke stress :) husk at alle pynter litt på og gjør seg bedre enn de er, selvmotivasjon kaller jeg det! Finn noe som passer deg og din hverdag, noe idiotsikkert som er innen rekkevidde :) begynn med smååå delmål så skal du se at du kommer i mål med et brak og ballonger :)
 
Ja, hvordan har det gått i dag jenter? Jeg har vært ute på tur hele dagen med ungene, og nå sikker jeg veldig etter potetgullet som ligger i skapet....
 
Ja, hvordan har det gått i dag jenter? Jeg har vært ute på tur hele dagen med ungene, og nå sikker jeg veldig etter potetgullet som ligger i skapet....
Flink som ikke rører :) her har jeg spist sjokolade idag, namm namm... Men kom til å tenke på at det jo bare er godr den lille stunden det er i munnen, og så er det jo bare dritt for kroppen. Fysj! Avsmak.
 
Uff, i dag har det ikke gått så bra:-( vært på barsel og spist kake! Blir sittende noen timer og blir da kjempe sulten.. Spiser mye kake da. Ny dag og nye muligheter i morgen :)
 
Har vært på løpetur! Elsker å løpe, og det er godt å kjenne at jeg fremdeles får litt fart i kroppen :) skal ikke si det går lett, men kommer meg fremover!!
Men hvor lenge må man løpe for å forbrenne 100 g sjokolade da?? Høhø... Havna visst utpå tidligere i dag...
 
Puh.. Da har jeg tatt min 1 sykkeltur på 1 år!! Trodde jeg skulle omkomme nedi bakkene her..,men kom meg opp alle bakkene med en liten pause:) må prøve å sykle denne turen minst 3 ganger i uka tenkte jeg. Åssen hår det med dere andre?:)
 
Ikke stress :) husk at alle pynter litt på og gjør seg bedre enn de er, selvmotivasjon kaller jeg det! Finn noe som passer deg og din hverdag, noe idiotsikkert som er innen rekkevidde :) begynn med smååå delmål så skal du se at du kommer i mål med et brak og ballonger :)
Jeg får prøve på det:) Er redd det går mye i sjokolade nå om dagen.. Får stramme litt inn(bokstavelig talt..) etter at helgas navnefest er overstått
 
Ooog i dag fikk jeg på meg en bukse jeg ikke har brukt siden 2011 :)
 
Back
Topp