Motivasjonstråd;)

Mammatil2

Blir kjent med forumet
Noen som er med?:D

Jeg har gått ned det jeg la på meg under svangerskapet, men hva hjelper det når man er blitt
en slappfisk:p :confused: (om jeg går ned noen kilo til, så er ikke det nå krise:p)
Målet mitt er å kutte ned på all den sjokoladen jeg trykker i meg hver dag, det blir nok den tøffeste utfordringen o_O
Har også mistet kondisen, den må jeg finne igjen;) Før var vi mye ute med hunden og gikk. Jogging er ikke noe for meg, så vi får begynne å gå turer igjen:)
Så må jeg styrke både mage, rygg, armer og bein:D
Målet blir da en gåtur hver dag, styrke tre ganger i uka.

Noen andre? Så må vi prøve å oppdatetere underveis.
Heie på hverandre og motivere/støtte når noen trenger det!:)
 
Jaas jeg er med!! Ris og ros er fint, motivere hverandre frem mot Evt mål jeg skal ned 5 kg, helst til 31 august da jeg skal i bryllup. Veier må 65 kg og vil ned til 60! Jeg er utrolig svak for sjokkolade og kake.. Også er jeg gift med en godterigris ( han trener mye så han ser bsre bra ut og kan spise det han vil). Jeg skal bli flinkere til å gå turer også vil jeg starte med styrke igjen til høsten.
 
Et ord: Shapeupappen! Du blir så utrolig klar over hva du putter i deg. Går ned en kilo i uka i snitt, jeg:p
 
Jeg blir gjerne med... gikk ikke opp noe særlig da jeg var gravid, og er vel omtrent tilbake der jeg startet (har ikke stått på en vekt på over ett år, så aner ikke hvor mye jeg gikk opp og hva jeg veier. Siden klærne passer er det sikkert det samme som før jeg ble gravid). MEN magen også kalt "skinnet", er jo så MYK! og lang (!?). Nå må jeg ta meg sammen og sette inn støtet til bikinisesongen..
Må lage meg en plan for hvordan jeg skal stramme meg opp, så kommer jeg tilbake med den når den er klar :)
 
Et ord: Shapeupappen! Du blir så utrolig klar over hva du putter i deg. Går ned en kilo i uka i snitt, jeg:p
Skal jeg fikse med engang:) blir ikke direkte slanking da.. Har jo behov for mer energi når en ammer , men kan kutte ned på mye søtt å spise oftere og mindre !:)
 
Jeg er med. Gikk kun opp 9 kg som gravid og har gått ned igjen 10. Er egentlig ikke vekten som er problemet. Heller formen...drit å gå i en oppoverbakke og puste og pese som en gris!
 
Jaas jeg er med!! Ris og ros er fint, motivere hverandre frem mot Evt mål jeg skal ned 5 kg, helst til 31 august da jeg skal i bryllup. Veier må 65 kg og vil ned til 60! Jeg er utrolig svak for sjokkolade og kake.. Også er jeg gift med en godterigris ( han trener mye så han ser bsre bra ut og kan spise det han vil). Jeg skal bli flinkere til å gå turer også vil jeg starte med styrke igjen til høsten.

Jeg trykte på feil knapp! :eek: Skulle trykke på liker;)
 
Lastet ned shapeupapp:) er ikke 1275 kalorier litt lite på en dag?? Blir vel ikke grøt korrekt da jeg ikke vet eksakt alt på engelsk, hva se ulike varene betyr..:) hehe..
 
Lastet ned shapeupapp:) er ikke 1275 kalorier litt lite på en dag?? Blir vel ikke grøt korrekt da jeg ikke vet eksakt alt på engelsk, hva se ulike varene betyr..:) hehe..

Skal laste den ned jeg også, men det hørtes litt lite ut ja.. Kroppen kan jo gå sparebluss om man spiser for lite eller?!
 
Må ærlig innrømme at jeg spiste en sjokolade før jeg skrev innlegget :rolleyes: :oops: Følte jeg fortjente det etter mange netter med lite søvn:p (dårlig unnskyldning, jeg vet) Men jeg føler meg motivert, så dette skal jeg klare!!
Måtte bare få det ut:p
 
Jeg kan godt henge på :) gikk opp 26kg i svangerskapet, ned 15 de første to ukene, etter 3 mnd var 21kg borte og nå er jeg komt til startvekt -1. Målet er -5 til, pluss oppstramming... Kuttet mye på sjokolade og snop inntaket, redusert frokosten fra 3 til 2 skiver og spiser mindre men oftere. Fynker så langt :) men motivasjon trengs alltid!
 
Hmmm begynner med delmål jeg :)
Delmål 1: vekten skal vise 68,2 kg
 
Jeg kan godt henge på :) gikk opp 26kg i svangerskapet, ned 15 de første to ukene, etter 3 mnd var 21kg borte og nå er jeg komt til startvekt -1. Målet er -5 til, pluss oppstramming... Kuttet mye på sjokolade og snop inntaket, redusert frokosten fra 3 til 2 skiver og spiser mindre men oftere. Fynker så langt :) men motivasjon trengs alltid!

Da er du godt i gang, fantastisk:)
 
Blir både morsomt og spennende å følge hverandre:D Så bra at vi er flere, det hjelper på:)
 
Skal jeg fikse med engang:) blir ikke direkte slanking da.. Har jo behov for mer energi når en ammer , men kan kutte ned på mye søtt å spise oftere og mindre !:)
Legg på 500 kcal i forhold til det appen sier så har du nok til å amme:)
 
Lastet ned shapeupapp:) er ikke 1275 kalorier litt lite på en dag?? Blir vel ikke grøt korrekt da jeg ikke vet eksakt alt på engelsk, hva se ulike varene betyr..:) hehe..
Scan de norske varene, alt kommer opp:)
 
Da har vi alle noen mål da:) blir spennende dette! Har vært ute og gått med vogn oppover en laang vei! Går rett ned og rett opp.. Ble ganske tom nå!:-/
 
Jeg blir gjerne med... gikk ikke opp noe særlig da jeg var gravid, og er vel omtrent tilbake der jeg startet (har ikke stått på en vekt på over ett år, så aner ikke hvor mye jeg gikk opp og hva jeg veier. Siden klærne passer er det sikkert det samme som før jeg ble gravid). MEN magen også kalt "skinnet", er jo så MYK! og lang (!?). Nå må jeg ta meg sammen og sette inn støtet til bikinisesongen..
Må lage meg en plan for hvordan jeg skal stramme meg opp, så kommer jeg tilbake med den når den er klar :)
Vi har det ganske likt ser det ut som! Jeg har kjøpt meg rockering:) Det var sinnsykt vondt(ja vondt faktisk!) de første gangene, men nå er det topp. Får trent det partiet jeg trenger å få litt mer "fit" og jeg kan trene akkurat når det passer. Mini syns det er morro å se på:)
 
Back
Topp