Bébbe
Elsker forumet
Glemte å skryte av at Hermine har bæsja på potta for første gang idagi tillegg er humøret og matlysta på topp igjen! Deilig!
Nå slumrer hun i skyggen hos bestemor! Deilig med overskyet og 24 grader
*Surfer mobilt*
Så flink
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Glemte å skryte av at Hermine har bæsja på potta for første gang idagi tillegg er humøret og matlysta på topp igjen! Deilig!
Nå slumrer hun i skyggen hos bestemor! Deilig med overskyet og 24 grader
*Surfer mobilt*
Ingen tvil om det. Og nå er jo det første slumle møte med en fremmee "baby" overstått, så da satser vi på at det går strålende neste gang.høres jo koselig utdere burde absolutt møtes oftere hvis dere syns det gikk bra da
![]()
Og jo mer barna vokser, jo bedre er det for lekinga sammen å![]()
Veldig koselig. Må ikke føle deg trygg for at jeg havner på døra di også en gang jeg er i trøndelag.Så koselig at dere har møtt hverandre![]()
Jeg hadde også tenkt til å renne ned døra til sukkersnusk om det ble tr.heimstur på ossVeldig koselig. Må ikke føle deg trygg for at jeg havner på døra di også en gang jeg er i trøndelag.![]()
![]()
Se som hun koser segvi har samme leken, men har ikke prøvd å fryse den så det må testes
![]()
Vi er på vei hjem fra bursdag hos nevøen, og stakk like godt innom Bébbe og Simone på tur hjem:
Vis vedlegget 17084
Den ene hadde nettopp våkna og den andre skulle snart sove, så det var ikke full fres på gulvet akkurat, men det var veldig koselig å møte noen fra forumet.♡ Rart hvordan man blir kjent med hverandre over nettet også.![]()
Vi har vært på Norsk Folkemuseum på Bygdøy i dag.. (10 minutters kjøring herfra)
Var litt regn,men alltid koselig der...
Storebror fikk løpt og lekt en del. Ridd på hest og kjerre.. Populært.. Mina sov litt,og var glad hele dagen <3
Nå er jeg trøtt,så blir ikke sent kveld her i dag![]()
Merket du på forhånd at hun måtte bæsje eller var det tilfeldig?ei ukes tid![]()
høres jo ut som om det var en koselig dag for deregodt å kunne legge seg tidlig når man er trøtt, men jeg kvikner stort sett til når barna har lagt seg, og vil ikke legge meg
haha..
Har du prøvd å spise yoghurt etter antibiotikan? jeg fikk det som tips en gang når jeg gikk på det for det skulle hjelpe![]()
Ingen tvil om det. Og nå er jo det første slumle møte med en fremmee "baby" overstått, så da satser vi på at det går strålende neste gang.![]()
Merket du på forhånd at hun måtte bæsje eller var det tilfeldig?
=)
Fantastisk om hun "leverer" til fast tid da - det er jo helt genialt. Tenk, så deilig å slippe bæsj klint utover rumpa inni en tett bleiehelt tilfeldigSetter henne på potta hver morra, og idag kom det bæsj
Hun bruker å bæsje om morran, så om det ikke er kommet i bleien når vi står opp så kommer det som regel på stellebordetMen ikke idag!
![]()
Nei,har glemt det..
Får kjøpe i morgenTar Idoform ..Det hjelper visst litt...
Ja,jeg også kvikner utover kvelden hehe,rart...
Men,MÅ bestemme meg for å legge meg tidlig![]()
Fantastisk om hun "leverer" til fast tid da - det er jo helt genialt. Tenk, så deilig å slippe bæsj klint utover rumpa inni en tett bleie![]()
vel, hun bæsjer jo som oftest flere ganger iløpet av dagen, så er bare en forutsigbar runde om dagen da![]()
Men 1 av 3 er jo ikke så verst til å begynne med da
![]()
Det er faktisk ikke sikkert det tar så lang tid før hun nøyer seg med den ene gangen ettersom hun blir vant til å gjøre det på potta![]()
hehehe, blir spennende å se om hun lærer seg forbindelsen! Skal sette henne på der om kvelden også, i tilfelle hun det kommer noe da også!![]()
Lillebror har fortsatt panikk for potte![]()