Søndagsprat!

Glemte å skryte av at Hermine har bæsja på potta for første gang idag:D i tillegg er humøret og matlysta på topp igjen! Deilig! :)
Nå slumrer hun i skyggen hos bestemor! Deilig med overskyet og 24 grader:p

*Surfer mobilt*

Så flink :-) vi har ikke potte enda. Har dere øvd lenge?

høres jo koselig ut :) dere burde absolutt møtes oftere hvis dere syns det gikk bra da :P ;)
Og jo mer barna vokser, jo bedre er det for lekinga sammen å :D
Ingen tvil om det. Og nå er jo det første slumle møte med en fremmee "baby" overstått, så da satser vi på at det går strålende neste gang.;)

Veldig koselig. Må ikke føle deg trygg for at jeg havner på døra di også en gang jeg er i trøndelag.;) :p
Jeg hadde også tenkt til å renne ned døra til sukkersnusk om det ble tr.heimstur på oss :p

Se som hun koser seg :) vi har samme leken, men har ikke prøvd å fryse den så det må testes :)

ja det burde du ;) har fryst ned alle som har vann i seg nå.. ikke prøvd å gi hun det før jeg heller.. men det var veeeldig spennende med en annen "konsistens" og temperatur.. også bedøver det litt i munn nå som det er fler tenner på vei :)

Vi er på vei hjem fra bursdag hos nevøen, og stakk like godt innom Bébbe og Simone på tur hjem:
Vis vedlegget 17084
Den ene hadde nettopp våkna og den andre skulle snart sove, så det var ikke full fres på gulvet akkurat, men det var veldig koselig å møte noen fra forumet.♡ Rart hvordan man blir kjent med hverandre over nettet også.:)

nei se på de to da :D Så morro at de fikk møtes! Kjenner jeg er litt misunnelig, for jeg vil også treffe dere :P ;)

Vi har vært på Norsk Folkemuseum på Bygdøy i dag.. (10 minutters kjøring herfra)
Var litt regn,men alltid koselig der...
Storebror fikk løpt og lekt en del. Ridd på hest og kjerre.. Populært.. Mina sov litt,og var glad hele dagen <3
Nå er jeg trøtt,så blir ikke sent kveld her i dag :)

høres jo ut som om det var en koselig dag for dere :D godt å kunne legge seg tidlig når man er trøtt, men jeg kvikner stort sett til når barna har lagt seg, og vil ikke legge meg :P haha..

Har du prøvd å spise yoghurt etter antibiotikan? jeg fikk det som tips en gang når jeg gikk på det for det skulle hjelpe ;)

høres jo ut som om det var en koselig dag for dere :D godt å kunne legge seg tidlig når man er trøtt, men jeg kvikner stort sett til når barna har lagt seg, og vil ikke legge meg :p haha..

Har du prøvd å spise yoghurt etter antibiotikan? jeg fikk det som tips en gang når jeg gikk på det for det skulle hjelpe ;)

Nei,har glemt det.. :(
Får kjøpe i morgen :) Tar Idoform ..Det hjelper visst litt...

Ja,jeg også kvikner utover kvelden hehe,rart...
Men,MÅ bestemme meg for å legge meg tidlig :D

Ingen tvil om det. Og nå er jo det første slumle møte med en fremmee "baby" overstått, så da satser vi på at det går strålende neste gang.;)

det gjør det nok sikkert :D hvertfall om begge er utvilt og mette :P hehe.. men barn blir mer og mer interesert i hverandre når de blir litt større å, så kan nok bli gøy for dem å møtes oftere etterhvert :)

Merket du på forhånd at hun måtte bæsje eller var det tilfeldig?
=)

helt tilfeldig :P Setter henne på potta hver morra, og idag kom det bæsj :D
Hun bruker å bæsje om morran, så om det ikke er kommet i bleien når vi står opp så kommer det som regel på stellebordet ;) Men ikke idag! :)

helt tilfeldig :p Setter henne på potta hver morra, og idag kom det bæsj :D
Hun bruker å bæsje om morran, så om det ikke er kommet i bleien når vi står opp så kommer det som regel på stellebordet ;) Men ikke idag! :)
Fantastisk om hun "leverer" til fast tid da - det er jo helt genialt. Tenk, så deilig å slippe bæsj klint utover rumpa inni en tett bleie :o

Nei,har glemt det.. :(
Får kjøpe i morgen :) Tar Idoform ..Det hjelper visst litt...

Ja,jeg også kvikner utover kvelden hehe,rart...
Men,MÅ bestemme meg for å legge meg tidlig :D

haha men typisk er det når man har bestemt seg for å legge seg tidlig, så blir det såå mye spennende ting på tv eller no :P

Fantastisk om hun "leverer" til fast tid da - det er jo helt genialt. Tenk, så deilig å slippe bæsj klint utover rumpa inni en tett bleie :eek:

vel, hun bæsjer jo som oftest flere ganger iløpet av dagen, så er bare en forutsigbar runde om dagen da ;) :P Men 1 av 3 er jo ikke så verst til å begynne med da ;)

vel, hun bæsjer jo som oftest flere ganger iløpet av dagen, så er bare en forutsigbar runde om dagen da ;) :p Men 1 av 3 er jo ikke så verst til å begynne med da ;)

Det er faktisk ikke sikkert det tar så lang tid før hun nøyer seg med den ene gangen ettersom hun blir vant til å gjøre det på potta :D

Det er faktisk ikke sikkert det tar så lang tid før hun nøyer seg med den ene gangen ettersom hun blir vant til å gjøre det på potta :D

hehehe, blir spennende å se om hun lærer seg forbindelsen! Skal sette henne på der om kvelden også, i tilfelle hun det kommer noe da også! ;)

hehehe, blir spennende å se om hun lærer seg forbindelsen! Skal sette henne på der om kvelden også, i tilfelle hun det kommer noe da også! ;)

Lillebror har fortsatt panikk for potte :eek:

Lillebror har fortsatt panikk for potte :eek:

haha, huff, ikke så lett da :P ;) o_O Kanskje du kan la han leke med den mens han er på badet? Sånn for å gjøre den mindre skummel, og så forsøke å gjøre det til en lek? Hermine har lekt med potta si hver dag, men nå som det har vært bæsj i den tok jeg ut selve pottedelen, den som kan tømmes, så hun ikke slikker på den :eek: :P ;)
Hun MÅ imidlertid få noe å leke med mens hun sitter der, ellers klatrer hun av :P Reklameavis er poppis ;)

Back
Topp