Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke være det da vennenFrustrert ... legge meg snart :-(
Ops.. Jeg ogsåPlutselig var jeg her igjen, men denne gangen ønsker jeg alle en god natt!!
Jeg ogsåFrustrert ... legge meg snart :-(
Babyverden fungerer ikke skikkelig :-( våken endaIkke være det da vennenDa legger jeg meg jeg og!
ZzzzzzzzZzzzz.....
Huff da :-( Håper du får nok søvnJeg ogsåer så slitsomt med en liten en som ikke vil sove ei hel natt
våkna kl 22, og først nå sovna han igjen.. Våkner vel 1-2 ganger til..
Mistenker det er 2-års jekslene som plager han![]()
Så herligEtter en herlig, men lang dag i byen og noen timers sløving og strikking foran tv'en er jeg klar for å legge meg! Deilig å vite at jeg i morra kan sove så lenge jeg vil siden sambo står opp med litjagod natt jenter
![]()
Å! Så deiligEtter en herlig, men lang dag i byen og noen timers sløving og strikking foran tv'en er jeg klar for å legge meg! Deilig å vite at jeg i morra kan sove så lenge jeg vil siden sambo står opp med litjagod natt jenter
![]()
Æsj, det er så kjedeligJeg ogsåer så slitsomt med en liten en som ikke vil sove ei hel natt
våkna kl 22, og først nå sovna han igjen.. Våkner vel 1-2 ganger til..
Mistenker det er 2-års jekslene som plager han![]()
Jepp, heheBabyverden fungerer ikke skikkelig :-( våken endaTopprisen min ♥
Jeg ogJepp, heheMen NU har jeg hoppet i loppekassa, så NU skal jeg bysselulle
*Kosemoseoverdose Sjefshoppa mi* Natti natt alle <3
Du også snuppaHa en fin dag jenter![]()
Takk for det! Har kosa oss så langt iallefall.. Været ute i flere timer, og jentungen kunne endelig ta fram sykler, sparkesykkel osv. Hun er i ekstaseDu også snuppa![]()
Så koselig :-DTakk for det! Har kosa oss så langt iallefall.. Været ute i flere timer, og jentungen kunne endelig ta fram sykler, sparkesykkel osv. Hun er i ekstase![]()