Vet du la ut en link til oppskriften på denne, men finner ikke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du la ut en link til oppskriften på denne, men finner ikke
Vet du la ut en link til oppskriften på denne, men finner ikkemen lurte egentlig bare på hvordan str du haddebpå pinnen og hvor mange masker du strikket?
![]()
Tror du det går ann å bruke pinne nr 6?Hei. La ikke ut link, men jeg brukte p nr 4 og la opp 36 masker. Og brukte tove garn fra sandnes. Men en kan nok bruke mange forskjellige garntyper, bare en bruker det samme på lappene.
Mitt teppe er på 30 lapper.![]()
Om garnet egner seg til pinne 6 så bruker du pinne 6Tror du det går ann å bruke pinne nr 6?har en garntype som egner seg ypperlig til et slikt teppe, som ikke klør så veldig
![]()
Jeg får prøve meg litt framOm garnet egner seg til pinne 6 så bruker du pinne 6Du bestemmer selv størrelsen på lappene, jeg hadde nok starta med å legge opp 20 masker og så rekt opp og hatt mindre masker om det ble veldig stort
![]()
Tror du det går ann å bruke pinne nr 6?har en garntype som egner seg ypperlig til et slikt teppe, som ikke klør så veldig
![]()
Prøvde først med 30 masker, men det ble for stort, så endte opp med 20 maskerJa, bare bruk de pinnene du har, så lenge du bruker det samme garnet og samme pinnene på alle lappene
Jeg ville også ha gått ned på antall masker med tykkere pinner, slik at ikke lappene blir så store.....
![]()
Prøv youtube, mange fine derNoen som har en oppskrift på babyuggs de kan sende meg?![]()
Uggs?Noen som har en oppskrift på babyuggs de kan sende meg?![]()
Uggs?Noen som har en oppskrift på babyuggs de kan sende meg?![]()
*synsk*Prøvde først med 30 masker, men det ble for stort, så endte opp med 20 masker![]()
Prøvde først med 30 masker, men det ble for stort, så endte opp med 20 masker![]()
Prøv youtube, mange fine der![]()
Uggs?tøfler på en måte?
De var råfine! Prøvde og leite oppskrift og, men fant ingen gratis oppskrifter :/Søk på strikket babyuggs på google, så ser du deSynes de er råååfine!
![]()
Får håpe kommende oldemor får til å finne ut noe, heheDe var råfine! Prøvde og leite oppskrift og, men fant ingen gratis oppskrifter :/
Jeg fant jeg fantFår håpe kommende oldemor får til å finne ut noe, heheSlike MÅ lillegutt ha
![]()