For oss som har prøvd lenge

Je veier ca 90 kg, og har jo slitt siden 2008 med å bli mamma! Har hørt at vekta har mye og si er det noen her inne som sliter med det samme? Må tilføye at jeg har bytta partner, og har vært igjennom prøverør med forrige som ikke gikk så bra og fikk da beskjed om å gå ned til under 80 før neste runde men i mellom der så gikk jeg og han fra hverandre!

Jupp. Samme som deg + et par. Ikke blitt gravid på 2,5 år. Vi hadde gitt opp og min kjære dratt til Bergen for å jobbe en periode. Han var på besøk i jula. 3jan. Dagen han dro tilbake til bergen igjen. La han ikke igjen bare lommeboka si. Men også en spire som har grodd siden. Det er håp. Selv om vi trodde det ikke var det.
Må innrømme jeg er over gjennomsnittet bekymret over å skulle gå gravid sånn her. Legen min sier jeg har høyt blodtrykk. hvis det er høyt nå. hvordan blir det på slutten da liksom. grøss og gru. Hadde jeg hatt muligheten ville jeg gått ned først. Men jeg omfavner denne graviditeten for alt den er verdt. Mindre sukker og mer bevegelse. Det er det som må til :) 12 uker i dag.
Håper alt ordner seg for deg og resten av alle de fantastiske menneskene her. Har lest hele tråden og det gjør meg vondt at så mange skal slite så mye. Mine tanker går til dere. Snart er det deres tur også! :)) masse lykke til!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

vurderer å ringe gyn tidligere enn planlagt... :( bare for å høre hvor lang tid jeg skal vente på mensen før jeg bør slå alarm.. (uten å få positiv test i mellom)

Har du snakket med gyn?? Er litt nysgjerrig selv også :P :)

ikke ennå. ringer tirsdag er hjemme med prikkeprikkusutslettetegutt, og skal til fysio på fredag.

Aaah heheh Da ventes det i spenning :) :) Masse god bedring til prikkeprikkusen! :D hihi

1362672235702.jpg

Snaaaart El ser det ut som :)

Stinefine godt du får noe utslag på de no <3 og nå må bare testene bli sterkere og sterkere og sterkere og positiv... <3

Stinefine godt du får noe utslag på de no <3 og nå må bare testene bli sterkere og sterkere og sterkere og positiv... <3
Ja, synes det. Jeg har fått utslag hele veien pga graviditeten, men nå ser det ut som om det har roet seg, så nå skal vi se at de blir ordentlig positive snart!

fikk forresten svar på hcgprøven som ble tatt på mandag, den var på 31 =) Yey for at kroppen endelig oppfører seg!

Hvordan går det snupps?
Så bra :)
jeg er hjemme med en gutt som har lungebetennelse og jeg har en dundrende hodepine. Så derfor jeg er litt stille for tiden :/

jeg er hjemme med en gutt som har lungebetennelse og jeg har en dundrende hodepine. Så derfor jeg er litt stille for tiden :/
Uff, god bedring til lillemann, lungebetennelse er vonde saker! Og til deg, dundrende hodepine er forferdelig :/
*klemme på*

God bedring til dere begge to <3

Idag er det faktisk 1 måned si operasjonen :/ egentlig så føler jeg at d er en evighet siden men på en aen måte var d igår jeg var på ul og fikk drømmen knust :(
synes egentlig at jeg takler hele situasjonen ganske bra jeg, tenker ikke mye på det lenger! Ikke er det vits å bli deprimert over noe som har skjedd, kan jo ikke gjøre noe med det uansett.. Ser heller frem til å bli gravid igjen (forhåpentligvis ganske sjapt) så nå er det testing etter el som en galning :P

håper virkelig at vi alle kan få en spire samtidig så vi kan havne på samme termin forum, har ikke lyst at vi skal gå hver vår vei :( dere er jo bare best <3

Idag er det faktisk 1 måned si operasjonen :/ egentlig så føler jeg at d er en evighet siden men på en aen måte var d igår jeg var på ul og fikk drømmen knust :(
synes egentlig at jeg takler hele situasjonen ganske bra jeg, tenker ikke mye på det lenger! Ikke er det vits å bli deprimert over noe som har skjedd, kan jo ikke gjøre noe med det uansett.. Ser heller frem til å bli gravid igjen (forhåpentligvis ganske sjapt) så nå er det testing etter el som en galning :p

håper virkelig at vi alle kan få en spire samtidig så vi kan havne på samme termin forum, har ikke lyst at vi skal gå hver vår vei :( dere er jo bare best <3
:love7 :love7 :love7 :love7 :love7 alt jeg har å si til deg :smiley-bounce016

Back
Topp