Therese W
Gift med forumet
Je veier ca 90 kg, og har jo slitt siden 2008 med å bli mamma! Har hørt at vekta har mye og si er det noen her inne som sliter med det samme? Må tilføye at jeg har bytta partner, og har vært igjennom prøverør med forrige som ikke gikk så bra og fikk da beskjed om å gå ned til under 80 før neste runde men i mellom der så gikk jeg og han fra hverandre!
Jupp. Samme som deg + et par. Ikke blitt gravid på 2,5 år. Vi hadde gitt opp og min kjære dratt til Bergen for å jobbe en periode. Han var på besøk i jula. 3jan. Dagen han dro tilbake til bergen igjen. La han ikke igjen bare lommeboka si. Men også en spire som har grodd siden. Det er håp. Selv om vi trodde det ikke var det.
Må innrømme jeg er over gjennomsnittet bekymret over å skulle gå gravid sånn her. Legen min sier jeg har høyt blodtrykk. hvis det er høyt nå. hvordan blir det på slutten da liksom. grøss og gru. Hadde jeg hatt muligheten ville jeg gått ned først. Men jeg omfavner denne graviditeten for alt den er verdt. Mindre sukker og mer bevegelse. Det er det som må til
Håper alt ordner seg for deg og resten av alle de fantastiske menneskene her. Har lest hele tråden og det gjør meg vondt at så mange skal slite så mye. Mine tanker går til dere. Snart er det deres tur også!
Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13