For oss som har prøvd lenge

Sitter her og har mest vondt for tiden. Har en revmatisk lidelse som ikke liker temperaturskiftene :/
Jeg fikk klar pos. test med cb+ flere dager før ikm. Jeg ville ventet, spart opp og testet :p
Dakar :/ god bedring søte du <3

Her koser vi oss i campingvogna :-)
Har 3 dager igjen på primolut, så venter vel TR neste helg.

venter fremdeles på tanta her i gården. og mannen har slått på stor trommen i dag. :P han har gått itl annskaffelse av en digital til meg så får vi se om de stavtestene funker eller ikke :P

venter fremdeles på tanta her i gården. og mannen har slått på stor trommen i dag. :p han har gått itl annskaffelse av en digital til meg så får vi se om de stavtestene funker eller ikke :p
Krysser fingrene mine for deg :)

Jeg er på hyttetur på fjellet med Svigers og svigerinna mi og mannen! Og super positiv EL test :/ haha.. Vegg i vegg med svigers, ikke lett å få til noe da! Men skal klare d på en eller aen måte :P kan ikke gå glipp av EL nei :)
håper alle får en fantastisk helg :)

Jeg er på hyttetur på fjellet med Svigers og svigerinna mi og mannen! Og super positiv EL test :/ haha.. Vegg i vegg med svigers, ikke lett å få til noe da! Men skal klare d på en eller aen måte :p kan ikke gå glipp av EL nei :)
Hoho.. Happy silence?! humping ;)

Jeg er på hyttetur på fjellet med Svigers og svigerinna mi og mannen! Og super positiv EL test :/ haha.. Vegg i vegg med svigers, ikke lett å få til noe da! Men skal klare d på en eller aen måte :P kan ikke gå glipp av EL nei :)
Kan jo være litt ekstra pirrende at en må være heeelt stille ;)

Åååååååå, kan ikke den eltesten bare bli positiv daaaah! :p

Ikke at jeg klager altså, jeg koser bare for kosen skyld! Men greit å vite lizzm :p

But I´m gettin´lucky tonight, lucky tonight, lucky tonight! ^^:p

Back
Topp