For oss som har prøvd lenge

Vi skal snart på 2 års kontroll.i dag er jeg så kvalm, og livmora er øm og rar. Bekkenet begynner å bli vondt og.

Krysse alt jeg har for deg Bina!

Idag er det faktisk 1 måned si operasjonen :/ egentlig så føler jeg at d er en evighet siden men på en aen måte var d igår jeg var på ul og fikk drømmen knust :(

synes egentlig at jeg takler hele situasjonen ganske bra jeg, tenker ikke mye på det lenger! Ikke er det vits å bli deprimert over noe som har skjedd, kan jo ikke gjøre noe med det uansett.. Ser heller frem til å bli gravid igjen (forhåpentligvis ganske sjapt) så nå er det testing etter el som en galning :p

håper virkelig at vi alle kan få en spire samtidig så vi kan havne på samme termin forum, har ikke lyst at vi skal gå hver vår vei :( dere er jo bare best <3
Synes du er god som klarer å tenke sånn :) Men det hjelper nok, og som du sier hjelper det ikke å bli deprimert av noe som har skjedd. Håper det er din tur nå, du fortjener det virkelig <3 Som alle de andre jentene her inne :)

Idag er det faktisk 1 måned si operasjonen :/ egentlig så føler jeg at d er en evighet siden men på en aen måte var d igår jeg var på ul og fikk drømmen knust :(
synes egentlig at jeg takler hele situasjonen ganske bra jeg, tenker ikke mye på det lenger! Ikke er det vits å bli deprimert over noe som har skjedd, kan jo ikke gjøre noe med det uansett.. Ser heller frem til å bli gravid igjen (forhåpentligvis ganske sjapt) så nå er det testing etter el som en galning :p

håper virkelig at vi alle kan få en spire samtidig så vi kan havne på samme termin forum, har ikke lyst at vi skal gå hver vår vei :( dere er jo bare best <3
Sender deg en stor klem! Du er sterk <3

Huff... jeg tenker litt i samme baner som deg at det nytter ikke dvele over det som allerede er skjedd. Det gagner ingen på noen måte. Jeg synes du er ufattelig sterk, håper neste spire klorer seg fast helt til termin! Og jeg vil veldig gjerne dele terminforum med deg søta.. :hug013

Jupp. Samme som deg + et par. Ikke blitt gravid på 2,5 år. Vi hadde gitt opp og min kjære dratt til Bergen for å jobbe en periode. Han var på besøk i jula. 3jan. Dagen han dro tilbake til bergen igjen. La han ikke igjen bare lommeboka si. Men også en spire som har grodd siden. Det er håp. Selv om vi trodde det ikke var det.
Må innrømme jeg er over gjennomsnittet bekymret over å skulle gå gravid sånn her. Legen min sier jeg har høyt blodtrykk. hvis det er høyt nå. hvordan blir det på slutten da liksom. grøss og gru. Hadde jeg hatt muligheten ville jeg gått ned først. Men jeg omfavner denne graviditeten for alt den er verdt. Mindre sukker og mer bevegelse. Det er det som må til :) 12 uker i dag.
Håper alt ordner seg for deg og resten av alle de fantastiske menneskene her. Har lest hele tråden og det gjør meg vondt at så mange skal slite så mye. Mine tanker går til dere. Snart er det deres tur også! :)) masse lykke til!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

ÅÅ nå ble jeg glad for å høre at det er et håp der, jeg skal prøve det jeg kan for å klare og gå ned, men gir ikke opp jakten på en liten spire i magen! Koselig og høre at dere ble gravide etter 2,5 år, Ønsker deg masse lykke til vidre i svangerskap og håper at blodtrykket går ned =) Takker også for et fint svar =)

Da blir det en skikkelig mirakelspire! Fikk positive EL tester i går også så jeg har ikke hatt EL enda.. så muligens det er en liiiten sjanse. Får bare krysse fingrene! Men tør ikke håpe for mye...
Det er en sjanse <3

Fikk feil tester i posten . Bestilte bc digital og fikk cb pluss. Bleh...
Hva gjør jentene i kveld? Jeg kjeder meg

Sitter her og har mest vondt for tiden. Har en revmatisk lidelse som ikke liker temperaturskiftene :/
Jeg fikk klar pos. test med cb+ flere dager før ikm. Jeg ville ventet, spart opp og testet :p

Testa med en høy sensitiv på utvanna kvelds urin. Fikk ikke blitt mer negativ. Så tror det blir en i morra, så sparer jeg resten til neste pp.

Back
Topp