For oss som har prøvd lenge

Åh, så trøtt jeg er. Mini er hjemme fra bhg siden han går på antibiotika og er slapp. Må jo sove lur samtidig med han :P
Det er fælt å være så trøtt. Nå håper jeg gubben kan komme så jeg kan sove litt til...

Den er positiv! Har du fått negative el-tester etter saen?
(jeg bare lurer for jeg har negative gtester, men fortsatt pos. el-tester/nesten pos. eltester)
isåfall, hæppi humping!

Ja, jeg fikk min første negative g-test på dag 14. Da jeg vanligvis skulle hatt EL, men hatt 3 dager med neg. el tester før i dag igjen ;) 6 dager forsinket EL.. Skal overleve det! Mn venter fortsatt på temp stigning ;)

vurderer å ringe gyn tidligere enn planlagt... :( bare for å høre hvor lang tid jeg skal vente på mensen før jeg bør slå alarm.. (uten å få positiv test i mellom)

vurderer å ringe gyn tidligere enn planlagt... :( bare for å høre hvor lang tid jeg skal vente på mensen før jeg bør slå alarm.. (uten å få positiv test i mellom)
Venter du enda? Ja ring, søteste turteldue :) drive å vente unødvendig lenge på den tanta er ikke bra,man blir helt tullete av det

Venter du enda? Ja ring, søteste turteldue :) drive å vente unødvendig lenge på den tanta er ikke bra,man blir helt tullete av det
Helt tullete ja. Og en bivirkning av det, er at det tar enda lenger tid før den kommer

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Je veier ca 90 kg, og har jo slitt siden 2008 med å bli mamma! Har hørt at vekta har mye og si er det noen her inne som sliter med det samme? Må tilføye at jeg har bytta partner, og har vært igjennom prøverør med forrige som ikke gikk så bra og fikk da beskjed om å gå ned til under 80 før neste runde men i mellom der så gikk jeg og han fra hverandre!

Heff.. for et surt troll jeg hadde hjemme i morges. Hu nekta å kle på seg, satt bare å sytet og var skikkelig trassetroll... arrgh! :p Men hu mente hu "hadde noe" i tanna så jeg kikket med et tannspeil men så ingenting.. begynner kanskje å miste snart?

Hvor gamle er barna som regel når de begynner å miste tennene sine?

Heff.. for et surt troll jeg hadde hjemme i morges. Hu nekta å kle på seg, satt bare å sytet og var skikkelig trassetroll... arrgh! :p Men hu mente hu "hadde noe" i tanna så jeg kikket med et tannspeil men så ingenting.. begynner kanskje å miste snart?

Hvor gamle er barna som regel når de begynner å miste tennene sine?
rundt 5-6 årsalderen :-) noen av førskolebarnehagebarna hvor jeg har vært vikar hadde mistet både 1 og 2 tenner :-)

Back
Topp