For oss som har prøvd lenge

Tester idag, såvidt utslag på gtest og eltest ikke helt positiv lenger, så da begynner jakten på ny El :p

er så forbanna urettferdig... :( fikk nettopp vite at to ammehjelperkollegaer venter hver sin unge i sommer. :( og tok meg i å bli sinna på de som ville dele den flotte nyheten sin. satt å gråt i går for hun ene viste ul bilde som en del av avsløringen hennes... vil så gjerne være glad på deres vegne men det klarer jeg ikke nå. og er vel det som gjør meg mest sinna. :(

Off! i know the feeling :( sender deg en stor klem <3

men du.. ammehjelpkollegaer? what it that?? :smiley-ashamed008

er så forbanna urettferdig... :( fikk nettopp vite at to ammehjelperkollegaer venter hver sin unge i sommer. :( og tok meg i å bli sinna på de som ville dele den flotte nyheten sin. satt å gråt i går for hun ene viste ul bilde som en del av avsløringen hennes... vil så gjerne være glad på deres vegne men det klarer jeg ikke nå. og er vel det som gjør meg mest sinna. :(
Klem <3

Kaster meg inn her :-)
Vet ikke om der husker meg. Er en stund siden sist jeg var aktiv.
Går nå på primolut for å få blødning, så blir det pergo fra dag 5. Håper det kan være min tur nå :-)

Heisann xlibrax =)
Velkommen inn hit, takk for sist!

Da satt jeg her og pimpet på grapefruktjuicen min da :p
el skal komme i løpet av 1 uke nå, så greit med litt forberedelse ;)
Mannen er med på å legge inn litt ekstra støt denne mnd, så han var ute og kjøpte grapefrukt- og granateplejuice igår :p
Tenker det blir en solvipectflaske på oss snart også ^^
Prøver på en "selvgjort er velgjort"pp. Taper ingenting på å prøve ;)

Kaster meg inn her :)
Vet ikke om der husker meg. Er en stund siden sist jeg var aktiv.
Går nå på primolut for å få blødning, så blir det pergo fra dag 5. Håper det kan være min tur nå :)
Velkommen hit :) håper spiren sitter snart :)

Da satt jeg her og pimpet på grapefruktjuicen min da :p
el skal komme i løpet av 1 uke nå, så greit med litt forberedelse ;)
Mannen er med på å legge inn litt ekstra støt denne mnd, så han var ute og kjøpte grapefrukt- og granateplejuice igår :p
Tenker det blir en solvipectflaske på oss snart også ^^
Prøver på en "selvgjort er velgjort"pp. Taper ingenting på å prøve ;)
Krysser fingrene mine for deg <3

Takk takk :-)
Koselig at noen husker meg :-)

Gleder oss til å komme i gang nå.
Har startet opp med lavkarbo, så nå holder jeg blodsukker stabilt + at jeg reduserer vekten :-) Alt burde ligge til rette for en huleboer :-)

håper jeg får være med dere her inne. har en gutt på 1 år, prøvde i 2,5 år før spira satt. og etter at han kom til verden har jeg ikke godt på noen form for prevensjon. så synes det begynner å ta litt tid dette her

håper jeg får være med dere her inne. har en gutt på 1 år, prøvde i 2,5 år før spira satt. og etter at han kom til verden har jeg ikke godt på noen form for prevensjon. så synes det begynner å ta litt tid dette her
Velkommen til oss :) Håper det snart blir din tur :)

Back
Topp