Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er så forbanna urettferdig...fikk nettopp vite at to ammehjelperkollegaer venter hver sin unge i sommer.
og tok meg i å bli sinna på de som ville dele den flotte nyheten sin. satt å gråt i går for hun ene viste ul bilde som en del av avsløringen hennes... vil så gjerne være glad på deres vegne men det klarer jeg ikke nå. og er vel det som gjør meg mest sinna.
![]()

ammehjelpen vet du hva det er?Off! i know the feelingsender deg en stor klem <3
men du.. ammehjelpkollegaer? what it that??![]()
Såpass jaEr faktisk en egen tråd for dette på Generelt forumet![]()
Klem <3er så forbanna urettferdig...fikk nettopp vite at to ammehjelperkollegaer venter hver sin unge i sommer.
og tok meg i å bli sinna på de som ville dele den flotte nyheten sin. satt å gråt i går for hun ene viste ul bilde som en del av avsløringen hennes... vil så gjerne være glad på deres vegne men det klarer jeg ikke nå. og er vel det som gjør meg mest sinna.
![]()
ammehjelpen vet du hva det er?
hehe er utdannet helsefagarbeider, ammehjelpen er hobbyen min, og sitter i styret med økonomien i lokalgruppenJa gjør jo egentlig dethar bare fått det for meg at du jobbet med regnskap!? sikkert jeg som blander
men bare gløm det håpløse spm mitt du![]()
Kaster meg inn her
Vet ikke om der husker meg. Er en stund siden sist jeg var aktiv.
Går nå på primolut for å få blødning, så blir det pergo fra dag 5. Håper det kan være min tur nå![]()
Velkommen hitKaster meg inn her
Går nå på primolut for å få blødning, så blir det pergo fra dag 5. Håper det kan være min tur nå![]()
Krysser fingrene mine for deg <3Da satt jeg her og pimpet på grapefruktjuicen min da
el skal komme i løpet av 1 uke nå, så greit med litt forberedelse
Mannen er med på å legge inn litt ekstra støt denne mnd, så han var ute og kjøpte grapefrukt- og granateplejuice igår
Tenker det blir en solvipectflaske på oss snart også ^^
Prøver på en "selvgjort er velgjort"pp. Taper ingenting på å prøve![]()
Takk det samme! Hvordan går det nå, under forsøk? *stikkestikk*Krysser fingrene mine for deg <3
Jeg husker degKaster meg inn her
Velkommen til osshåper jeg får være med dere her inne. har en gutt på 1 år, prøvde i 2,5 år før spira satt. og etter at han kom til verden har jeg ikke godt på noen form for prevensjon. så synes det begynner å ta litt tid dette her
Velkommen til ossHåper det snart blir din tur
![]()