For oss som har prøvd lenge

Da ser det ut som at tanta kom atter en gang :( Denne syklusen ble 28 dager - aldri hatt så kort syklus etter pilleslutt så må være pergo som står for det.

Fikk også tantebesøk
Men denne gangen helt greit,for jeg går på antibiotika og cosylan :/ det er ikke bra for små magetroll.

Da ser det ut som at tanta kom atter en gang :( Denne syklusen ble 28 dager - aldri hatt så kort syklus etter pilleslutt så må være pergo som står for det.
neeei, og fy deg.. du som stakk av med min korte pergosyklus...
er ja, 9 dager over IKM og ikke en dritt ennå... verken positiv test eller mens...

Gratulerer turteldue, kjempedeilig å ha lappen :) har du snakket med gyn?
teite tr, den skulle jo ikke komme til noen av dere, missi1 eller bina! Men ser ut til at pergoen virker missi12 :)
lykke til på oppkjøring, mum loves her baby, det kommer til å gå fint! :)

teite tr, den skulle jo ikke komme til noen av dere, missi1 eller bina! Men ser ut til at pergoen virker missi12 :)
nope. drar inn til byn i dag, og snakke med damen på kontoret, og bare spørre om jeg ikke skulle ha oppfølgingstime, (for det ble glemt sist) mtp. at jeg skulle starte med pergotime. ;-) og om gyn ar 2 minutter spørre om hvorlenge jeg skal vente på tr (så lenge det ikke kommer noen positiv test) før jeg slår virkelig alarm... ;-)

neeei, og fy deg.. du som stakk av med min korte pergosyklus...
er ja, 9 dager over IKM og ikke en dritt ennå... verken positiv test eller mens...
Var ikke meningen å stikke av med din korte pergo syklus :p Håper tanta kommer snart hos deg også, eller enda bedre at du får positiv test :) *Krysser*

Ja det ser ut til at pergo virker :) Visst det bare kunne klaffa også, så hadde jeg vært suuuuuper fornøyd :) Hvor er tålmodigheten? Noen som har sett den? :p

Fikk også tantebesøk
Men denne gangen helt greit,for jeg går på antibiotika og cosylan :/ det er ikke bra for små magetroll.
Kjipt at tanta kom Bina. God bedring til deg :) Håper du blir fort frisk :) Er tett og hoster selv, kjedelig :(

Back
Topp