weee lappen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
weee lappen <3
Gratulererweee lappen <3
Lykke til med oppkjøringenBesto du??Jeg har oppkjøring på onsdag!! Gulp..
Da ser det ut som at tanta kom atter en gangDenne syklusen ble 28 dager - aldri hatt så kort syklus etter pilleslutt så må være pergo som står for det.

Lykke til med oppkjøringenDet går nok bra skal du se
![]()
Takk søta <3 Ble litt lei meg når tanta kom nå, hadde et lite håp.Ånei.. Så urettferdigsender deg en god klem søte deg
![]()
ja på forsøk nr 2Besto du??Jeg har oppkjøring på onsdag!! Gulp..
neeei, og fy deg.. du som stakk av med min korte pergosyklus...Da ser det ut som at tanta kom atter en gangDenne syklusen ble 28 dager - aldri hatt så kort syklus etter pilleslutt så må være pergo som står for det.
Ånei, kjipt :-(Da ser det ut som at tanta kom atter en gangDenne syklusen ble 28 dager - aldri hatt så kort syklus etter pilleslutt så må være pergo som står for det.
nope. drar inn til byn i dag, og snakke med damen på kontoret, og bare spørre om jeg ikke skulle ha oppfølgingstime, (for det ble glemt sist) mtp. at jeg skulle starte med pergotime. ;-) og om gyn ar 2 minutter spørre om hvorlenge jeg skal vente på tr (så lenge det ikke kommer noen positiv test) før jeg slår virkelig alarm... ;-)Gratulerer turteldue, kjempedeilig å ha lappenhar du snakket med gyn?
teite tr, den skulle jo ikke komme til noen av dere, missi1 eller bina! Men ser ut til at pergoen virker missi12
lykke til på oppkjøring, mum loves her baby, det kommer til å gå fint!![]()
Var ikke meningen å stikke av med din korte pergo syklusneeei, og fy deg.. du som stakk av med min korte pergosyklus...
er ja, 9 dager over IKM og ikke en dritt ennå... verken positiv test eller mens...
Ja det ser ut til at pergo virkerGratulerer turteldue, kjempedeilig å ha lappenhar du snakket med gyn?
teite tr, den skulle jo ikke komme til noen av dere, missi1 eller bina! Men ser ut til at pergoen virker missi12
lykke til på oppkjøring, mum loves her baby, det kommer til å gå fint!![]()
Kjipt at tanta kom Bina. God bedring til degFikk også tantebesøk
Men denne gangen helt greit,for jeg går på antibiotika og cosylan :/ det er ikke bra for små magetroll.
Takk søta <3 Ble litt lei meg når tanta kom nå, hadde et lite håp.
første gang, vikeplikt... og sensor hadde en inngripen...*gulp*
Kan jeg spørre hva du strøk på?